Simulace - Athénská pokladna za Perikla

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
20
Velikost: 3.59 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 2. 2025
Sdílet:

Zajímavá hra na procvičení historie (starověké Řecko) a finanční gramotnosti.

Soubor obsahuje:

  • pravidla hry
  • jednotlivé části hry (tabulky ke stavbám, peníze, zkušenostní body, kartičky s událostmi)
  • zadní strana ke všem kartičkám (nemusíte využít)

Cíl aktivity: Žáci se vžijí do role členů athénského shromáždění a budou rozhodovat o rozpočtu na velké stavební projekty Periklova období. Cíl: Postavit co nejvíce staveb a zároveň udržet stabilní ekonomiku města.

Každá skupina bude mít na začátku určitý počet peněz a zkušenostních bodů, které budou přibývat nebo ubývat podle rozhodnutí žáků. Učitel má roli vypravěče a povede celou hru - uvede žáky do děje, říká žákům jednotlivé kroky, uděluje a sbírá peníze a body. Na konci vyhodnotí, jaká skupina si vedla nejlépe.

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

188800
Dějepis
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
KOLÍČKOVÁNÍ 15 karet. Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu zalaminujte. Žáci si vezmou kolíčky a
50.00 Kč
748476
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Plán na jednu vyučovací hodinu - gap filling, práce s textem, pracovní list. Samostatná i skupinová práce. Soubor
40.00 Kč
233618
Anglický jazyk
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Sada aktivit pro procvičení anglických slovíček. Vhodné jako doplňkové učivo pro Project 3, unit 2. Sedm stránek, které
35.00 Kč
622864
Dějepis
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje: 7 jednotlivých cvičení pracovní list - 3 stránky řešení Jak se souborem pracovat: Pracovní list je
45.00 Kč
Simulace - Athénská pokladna za Perikla Simulace - Athénská pokladna za Perikla
Zajímavá hra na procvičení historie (starověké Řecko) a finanční gramotnosti.Soubor obsahuje:pravidla hryjednotlivé části hry (tabulky ke stavbám, peníze, zkušenostní body, kartičky s událostmi)zadní strana ke všem kartičkám (nemusíte využít)Cíl aktivity: Žáci se vžijí do role členů athénského shromáždění a budou rozhodovat o rozpočtu na velké stavební projekty Periklova období. Cíl: Postavit co nejvíce staveb a zároveň udržet stabilní ekonomiku města.Každá skupina bude mít na začátku určitý počet peněz a zkušenostních bodů, které budou přibývat nebo ubývat podle rozhodnutí žáků. Učitel má roli vypravěče a povede celou hru - uvede žáky do děje, říká žákům jednotlivé kroky, uděluje a sbírá peníze a body. Na konci vyhodnotí, jaká skupina si vedla nejlépe.
UUCZ-799003
Dějepis>Didaktické hry>6.>ZŠ – 2. STUPEŇ
65.00