Simulace - Athénská pokladna za Perikla

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
20
Velikost: 3.59 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 2. 2025
Sdílet:

Zajímavá hra na procvičení historie (starověké Řecko) a finanční gramotnosti.

Soubor obsahuje:

  • pravidla hry
  • jednotlivé části hry (tabulky ke stavbám, peníze, zkušenostní body, kartičky s událostmi)
  • zadní strana ke všem kartičkám (nemusíte využít)

Cíl aktivity: Žáci se vžijí do role členů athénského shromáždění a budou rozhodovat o rozpočtu na velké stavební projekty Periklova období. Cíl: Postavit co nejvíce staveb a zároveň udržet stabilní ekonomiku města.

Každá skupina bude mít na začátku určitý počet peněz a zkušenostních bodů, které budou přibývat nebo ubývat podle rozhodnutí žáků. Učitel má roli vypravěče a povede celou hru - uvede žáky do děje, říká žákům jednotlivé kroky, uděluje a sbírá peníze a body. Na konci vyhodnotí, jaká skupina si vedla nejlépe.

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

222002
Anglický jazyk
4., 5., 6.
Pexeso
Slovíčka: nervous, scared, angry, tired, hungry, excited, sad, hot, happy, bored, cold, thirsty TRIPEXESO Varianta
25.00 Kč
676882
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Soubor obsahuje: plán hodiny v barevném provedení plán hodiny v černobílém provedení 6 stanovišť - “kvíz” s nabídkou
40.00 Kč
761237
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Běhací diktát
Pracovní list, běhací diktát a další různé úkoly. Kompletní podklady, učitel nic víc nepotřebuje. Soubor obsahuje
40.00 Kč
337724
Dějepis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
KOLÍČKOVÁNÍ 58 kartiček na procvičení husitství, Jiřího z Poděbrad a Jagellonců. Řešení přehněte dozadu, aby nebylo
35.00 Kč
Simulace - Athénská pokladna za Perikla Simulace - Athénská pokladna za Perikla
Zajímavá hra na procvičení historie (starověké Řecko) a finanční gramotnosti.Soubor obsahuje:pravidla hryjednotlivé části hry (tabulky ke stavbám, peníze, zkušenostní body, kartičky s událostmi)zadní strana ke všem kartičkám (nemusíte využít)Cíl aktivity: Žáci se vžijí do role členů athénského shromáždění a budou rozhodovat o rozpočtu na velké stavební projekty Periklova období. Cíl: Postavit co nejvíce staveb a zároveň udržet stabilní ekonomiku města.Každá skupina bude mít na začátku určitý počet peněz a zkušenostních bodů, které budou přibývat nebo ubývat podle rozhodnutí žáků. Učitel má roli vypravěče a povede celou hru - uvede žáky do děje, říká žákům jednotlivé kroky, uděluje a sbírá peníze a body. Na konci vyhodnotí, jaká skupina si vedla nejlépe.
UUCZ-799003
Dějepis>Didaktické hry>6.>ZŠ – 2. STUPEŇ
65.00