Simulace - Athénská pokladna za Perikla

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
20
Velikost: 3.59 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 2. 2025
Sdílet:

Zajímavá hra na procvičení historie (starověké Řecko) a finanční gramotnosti.

Soubor obsahuje:

  • pravidla hry
  • jednotlivé části hry (tabulky ke stavbám, peníze, zkušenostní body, kartičky s událostmi)
  • zadní strana ke všem kartičkám (nemusíte využít)

Cíl aktivity: Žáci se vžijí do role členů athénského shromáždění a budou rozhodovat o rozpočtu na velké stavební projekty Periklova období. Cíl: Postavit co nejvíce staveb a zároveň udržet stabilní ekonomiku města.

Každá skupina bude mít na začátku určitý počet peněz a zkušenostních bodů, které budou přibývat nebo ubývat podle rozhodnutí žáků. Učitel má roli vypravěče a povede celou hru - uvede žáky do děje, říká žákům jednotlivé kroky, uděluje a sbírá peníze a body. Na konci vyhodnotí, jaká skupina si vedla nejlépe.

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

719565
Dějepis
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Noviny popisující důležité momenty ze života Marie Terezie a pracovní list. Soubor obsahuje: Habsburské noviny - 3
45.00 Kč
646129
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
30 kartiček na procvičení tématu doba kamenná Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu zalaminujte. Žáci si
30.00 Kč
388199
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Obsah: anglická a česká verze hlavní obrázek 5 pracovních listů Jak hrát: Rozdejte žákům hlavní obrázek a jednu část
25.00 Kč
331441
Dějepis
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor obsahuje: herní desku 225 otázek - úvod do dějepisu, pravěk, starověk správné odpovědi Budete potřebovat: figurky
55.00 Kč
Simulace - Athénská pokladna za Perikla Simulace - Athénská pokladna za Perikla
Zajímavá hra na procvičení historie (starověké Řecko) a finanční gramotnosti.Soubor obsahuje:pravidla hryjednotlivé části hry (tabulky ke stavbám, peníze, zkušenostní body, kartičky s událostmi)zadní strana ke všem kartičkám (nemusíte využít)Cíl aktivity: Žáci se vžijí do role členů athénského shromáždění a budou rozhodovat o rozpočtu na velké stavební projekty Periklova období. Cíl: Postavit co nejvíce staveb a zároveň udržet stabilní ekonomiku města.Každá skupina bude mít na začátku určitý počet peněz a zkušenostních bodů, které budou přibývat nebo ubývat podle rozhodnutí žáků. Učitel má roli vypravěče a povede celou hru - uvede žáky do děje, říká žákům jednotlivé kroky, uděluje a sbírá peníze a body. Na konci vyhodnotí, jaká skupina si vedla nejlépe.
UUCZ-799003
Dějepis>Didaktické hry>6.>ZŠ – 2. STUPEŇ
65.00