Simulace - Athénská pokladna za Perikla

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
20
Velikost: 3.59 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 2. 2025
Sdílet:

Zajímavá hra na procvičení historie (starověké Řecko) a finanční gramotnosti.

Soubor obsahuje:

  • pravidla hry
  • jednotlivé části hry (tabulky ke stavbám, peníze, zkušenostní body, kartičky s událostmi)
  • zadní strana ke všem kartičkám (nemusíte využít)

Cíl aktivity: Žáci se vžijí do role členů athénského shromáždění a budou rozhodovat o rozpočtu na velké stavební projekty Periklova období. Cíl: Postavit co nejvíce staveb a zároveň udržet stabilní ekonomiku města.

Každá skupina bude mít na začátku určitý počet peněz a zkušenostních bodů, které budou přibývat nebo ubývat podle rozhodnutí žáků. Učitel má roli vypravěče a povede celou hru - uvede žáky do děje, říká žákům jednotlivé kroky, uděluje a sbírá peníze a body. Na konci vyhodnotí, jaká skupina si vedla nejlépe.

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

209387
Dějepis
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
KOLÍČKOVÁNÍ 24 karet. Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu zalaminujte. Žáci si vezmou kolíčky a
40.00 Kč
281193
Dějepis
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Zábavná hra na procvičení českých panovníků. Soubor obsahuje 12 karet s popisem slavných osobností z rodu Lucemburků
30.00 Kč
622863
Dějepis
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
30 kartiček na procvičení témat Marie Terezie, Josef II., baroko Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu
30.00 Kč
340811
Dějepis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní listy a časová osa na téma "zámořské objevy". Pracovní listy jsou vytvořeny tak, aby žáci našli odpovědi ve
45.00 Kč
Simulace - Athénská pokladna za Perikla Simulace - Athénská pokladna za Perikla
Zajímavá hra na procvičení historie (starověké Řecko) a finanční gramotnosti.Soubor obsahuje:pravidla hryjednotlivé části hry (tabulky ke stavbám, peníze, zkušenostní body, kartičky s událostmi)zadní strana ke všem kartičkám (nemusíte využít)Cíl aktivity: Žáci se vžijí do role členů athénského shromáždění a budou rozhodovat o rozpočtu na velké stavební projekty Periklova období. Cíl: Postavit co nejvíce staveb a zároveň udržet stabilní ekonomiku města.Každá skupina bude mít na začátku určitý počet peněz a zkušenostních bodů, které budou přibývat nebo ubývat podle rozhodnutí žáků. Učitel má roli vypravěče a povede celou hru - uvede žáky do děje, říká žákům jednotlivé kroky, uděluje a sbírá peníze a body. Na konci vyhodnotí, jaká skupina si vedla nejlépe.
UUCZ-799003
Dějepis>Didaktické hry>6.>ZŠ – 2. STUPEŇ
65.00