Velká řecká kolonizace

Předmět:
Počet stran:
10
Velikost: 837.51 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Lukešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 1. 2025
Sdílet:

Soubor obsahuje:

  • materiály pro učitele - postup aktivity, otázky k diskuzi, informace k výkladu
  • mapa Evropy - kde Řekové zakládali kolonie, otázky k zamyšlení
  • 4 popisy role pro žáky (pro založení kolonie, proti, zakladatel kolonie, neutrální)
  • 9 otázek k zamyšlení - co byste dělali, kdyby v kolonii....

Po úvodní řízené diskuzi o příčinách a možných důsledcích kolonizace následuje samotná hra, kdy se žáci ve skupině snaží přesvědčit své spolužáky o tom, proč založit novou kolonii či naopak. Žáci diskutují o výhodách a nevýhodách, načež se rozhodnou. Poté následuje společná diskuze o tom, jak se rozhodli.

Soubor obsahuje další dvě aktivity - otázky k diskuzi ve stylu “co by, kdyby...” a 2 dopisy + 1 deníkový zápis z kolonií, k nim 7 kreativních úkolů.

Mohlo by vás zajímat:

Starověké Řecko - úvod

Minojská kultura

Mykénské období

Temné období

Městské státy

Další produkty od autora Nikola Lukešová

254956
Anglický jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Netradiční zábavná hra na procvičení minulého času. Dvě možnosti, jak použít kartičky - ke hře dle pravidel (Můžete z
35.00 Kč
229851
Dějepis
6., 7.
Didaktické hry
Zábavná hra na procvičení českých panovníků. Soubor obsahuje 15 karet s popisem slavných osobností z rodu Přemyslovců od
30.00 Kč
914046
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Originální pomůcka, která ulehčí práci s hodinami. Soubor obsahuje dvě velikosti a písmo v černé i bílé barvě. Účel
25.00 Kč
730787
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Plán na 1 vyučovací hodinu - práce s textem, klíčovými slovy, samostatná práce. Soubor obsahuje: plán hodiny v barevném
35.00 Kč
Velká řecká kolonizace Velká řecká kolonizace
Soubor obsahuje:materiály pro učitele - postup aktivity, otázky k diskuzi, informace k výkladumapa Evropy - kde Řekové zakládali kolonie, otázky k zamyšlení4 popisy role pro žáky (pro založení kolonie, proti, zakladatel kolonie, neutrální)9 otázek k zamyšlení - co byste dělali, kdyby v kolonii....Po úvodní řízené diskuzi o příčinách a možných důsledcích kolonizace následuje samotná hra, kdy se žáci ve skupině snaží přesvědčit své spolužáky o tom, proč založit novou kolonii či naopak. Žáci diskutují o výhodách a nevýhodách, načež se rozhodnou. Poté následuje společná diskuze o tom, jak se rozhodli.Soubor obsahuje další dvě aktivity - otázky k diskuzi ve stylu “co by, kdyby...” a 2 dopisy + 1 deníkový zápis z kolonií, k nim 7 kreativních úkolů.Mohlo by vás zajímat:Starověké Řecko - úvodMinojská kulturaMykénské obdobíTemné obdobíMěstské státy
UUCZ-774067
Dějepis>Přípravy hodiny/lekce>6.>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00