Velká řecká kolonizace

Předmět:
Počet stran:
10
Velikost: 837.51 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 1. 2025
Sdílet:

Soubor obsahuje:

  • materiály pro učitele - postup aktivity, otázky k diskuzi, informace k výkladu
  • mapa Evropy - kde Řekové zakládali kolonie, otázky k zamyšlení
  • 4 popisy role pro žáky (pro založení kolonie, proti, zakladatel kolonie, neutrální)
  • 9 otázek k zamyšlení - co byste dělali, kdyby v kolonii....

Po úvodní řízené diskuzi o příčinách a možných důsledcích kolonizace následuje samotná hra, kdy se žáci ve skupině snaží přesvědčit své spolužáky o tom, proč založit novou kolonii či naopak. Žáci diskutují o výhodách a nevýhodách, načež se rozhodnou. Poté následuje společná diskuze o tom, jak se rozhodli.

Soubor obsahuje další dvě aktivity - otázky k diskuzi ve stylu “co by, kdyby...” a 2 dopisy + 1 deníkový zápis z kolonií, k nim 7 kreativních úkolů.

Mohlo by vás zajímat:

Starověké Řecko - úvod

Minojská kultura

Mykénské období

Temné období

Městské státy

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

330530
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Zbývá vám pár minut času na konci hodiny? Probrali jste novou látku a nejste si jist/a, jestli ji žáci pochopili? Chcete
35.00 Kč
329366
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Kalendář pro děti
Soubor obsahuje: 34 listů se dny, měsíci, ročními obdobími, čísly, počasím v českém a anglickém jazyce Jak používat
40.00 Kč
331441
Dějepis
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor obsahuje: herní desku 225 otázek - úvod do dějepisu, pravěk, starověk správné odpovědi Budete potřebovat: figurky
55.00 Kč
313262
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Obsah: - jednoduché vyprávění pro paní učitelku jakožto průvodce (Orloj, Karlův most, Pražský hrad, Národní divadlo
35.00 Kč
Velká řecká kolonizace Velká řecká kolonizace
Soubor obsahuje:materiály pro učitele - postup aktivity, otázky k diskuzi, informace k výkladumapa Evropy - kde Řekové zakládali kolonie, otázky k zamyšlení4 popisy role pro žáky (pro založení kolonie, proti, zakladatel kolonie, neutrální)9 otázek k zamyšlení - co byste dělali, kdyby v kolonii....Po úvodní řízené diskuzi o příčinách a možných důsledcích kolonizace následuje samotná hra, kdy se žáci ve skupině snaží přesvědčit své spolužáky o tom, proč založit novou kolonii či naopak. Žáci diskutují o výhodách a nevýhodách, načež se rozhodnou. Poté následuje společná diskuze o tom, jak se rozhodli.Soubor obsahuje další dvě aktivity - otázky k diskuzi ve stylu “co by, kdyby...” a 2 dopisy + 1 deníkový zápis z kolonií, k nim 7 kreativních úkolů.Mohlo by vás zajímat:Starověké Řecko - úvodMinojská kulturaMykénské obdobíTemné obdobíMěstské státy
UUCZ-774067
Dějepis>Přípravy hodiny/lekce>6.>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00