Velká řecká kolonizace

Předmět:
Počet stran:
10
Velikost: 837.51 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Herpaiová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 1. 2025
Sdílet:

Soubor obsahuje:

  • materiály pro učitele - postup aktivity, otázky k diskuzi, informace k výkladu
  • mapa Evropy - kde Řekové zakládali kolonie, otázky k zamyšlení
  • 4 popisy role pro žáky (pro založení kolonie, proti, zakladatel kolonie, neutrální)
  • 9 otázek k zamyšlení - co byste dělali, kdyby v kolonii....

Po úvodní řízené diskuzi o příčinách a možných důsledcích kolonizace následuje samotná hra, kdy se žáci ve skupině snaží přesvědčit své spolužáky o tom, proč založit novou kolonii či naopak. Žáci diskutují o výhodách a nevýhodách, načež se rozhodnou. Poté následuje společná diskuze o tom, jak se rozhodli.

Soubor obsahuje další dvě aktivity - otázky k diskuzi ve stylu “co by, kdyby...” a 2 dopisy + 1 deníkový zápis z kolonií, k nim 7 kreativních úkolů.

Mohlo by vás zajímat:

Starověké Řecko - úvod

Minojská kultura

Mykénské období

Temné období

Městské státy

Další produkty od autora Nikola Herpaiová

191699
Dějepis
6., 7., SŠ
Ostatní
Tento "falešný" rozhovor (ovšem založen na faktech o Byzantské říši) může sloužit jako úvodní hodina do tématu Byzantská
35.00 Kč
257448
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
48 kartiček na procvičení zájmen (possessive and personal pronouns). Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou
25.00 Kč
248252
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Postřehovky
TIP: Při více kopiích si na zadní stranu karet před zalaminováním udělejte stejné značky, ať se vám karty nepomíchají
25.00 Kč
397159
Dějepis
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
KOLÍČKOVÁNÍ 48 kartiček na procvičení tématu “totalitní režimy”. Řešení přehněte dozadu, aby nebylo vidět. Celou kartu
30.00 Kč
Velká řecká kolonizace Velká řecká kolonizace
Soubor obsahuje:materiály pro učitele - postup aktivity, otázky k diskuzi, informace k výkladumapa Evropy - kde Řekové zakládali kolonie, otázky k zamyšlení4 popisy role pro žáky (pro založení kolonie, proti, zakladatel kolonie, neutrální)9 otázek k zamyšlení - co byste dělali, kdyby v kolonii....Po úvodní řízené diskuzi o příčinách a možných důsledcích kolonizace následuje samotná hra, kdy se žáci ve skupině snaží přesvědčit své spolužáky o tom, proč založit novou kolonii či naopak. Žáci diskutují o výhodách a nevýhodách, načež se rozhodnou. Poté následuje společná diskuze o tom, jak se rozhodli.Soubor obsahuje další dvě aktivity - otázky k diskuzi ve stylu “co by, kdyby...” a 2 dopisy + 1 deníkový zápis z kolonií, k nim 7 kreativních úkolů.Mohlo by vás zajímat:Starověké Řecko - úvodMinojská kulturaMykénské obdobíTemné obdobíMěstské státy
UUCZ-774067
Dějepis>Přípravy hodiny/lekce>6.>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00