Velká řecká kolonizace

Předmět:
Počet stran:
10
Velikost: 837.51 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Nikola Lukešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 1. 2025
Sdílet:

Soubor obsahuje:

  • materiály pro učitele - postup aktivity, otázky k diskuzi, informace k výkladu
  • mapa Evropy - kde Řekové zakládali kolonie, otázky k zamyšlení
  • 4 popisy role pro žáky (pro založení kolonie, proti, zakladatel kolonie, neutrální)
  • 9 otázek k zamyšlení - co byste dělali, kdyby v kolonii....

Po úvodní řízené diskuzi o příčinách a možných důsledcích kolonizace následuje samotná hra, kdy se žáci ve skupině snaží přesvědčit své spolužáky o tom, proč založit novou kolonii či naopak. Žáci diskutují o výhodách a nevýhodách, načež se rozhodnou. Poté následuje společná diskuze o tom, jak se rozhodli.

Soubor obsahuje další dvě aktivity - otázky k diskuzi ve stylu “co by, kdyby...” a 2 dopisy + 1 deníkový zápis z kolonií, k nim 7 kreativních úkolů.

Mohlo by vás zajímat:

Starověké Řecko - úvod

Minojská kultura

Mykénské období

Temné období

Městské státy

Další produkty od autora Nikola Lukešová

888726
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Soubor obsahuje: 11 flashcards bez textu (T-shirt, skirt, socks, trousers, jumper, dress, sunhat, trainers, shorts
40.00 Kč
203143
Anglický jazyk
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Postřehovky
57 karet na téma zájmy a koníčky - vhodné nejen do hodin AJ TIP: Při více kopiích si na zadní stranu karet před
25.00 Kč
233787
Anglický jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Domino
Soubor obsahuje: pracovní list - family tree (orientace v rodokmenu se jmény - nejbližší rodina) pracovní list - family
25.00 Kč
941892
Anglický jazyk
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Celkem 32 kartiček, které jsou vhodné pro 6. třídu, případně jako opakování pro 7. třídu na začátku školního roku. Každá
90.00 Kč
Velká řecká kolonizace Velká řecká kolonizace
Soubor obsahuje:materiály pro učitele - postup aktivity, otázky k diskuzi, informace k výkladumapa Evropy - kde Řekové zakládali kolonie, otázky k zamyšlení4 popisy role pro žáky (pro založení kolonie, proti, zakladatel kolonie, neutrální)9 otázek k zamyšlení - co byste dělali, kdyby v kolonii....Po úvodní řízené diskuzi o příčinách a možných důsledcích kolonizace následuje samotná hra, kdy se žáci ve skupině snaží přesvědčit své spolužáky o tom, proč založit novou kolonii či naopak. Žáci diskutují o výhodách a nevýhodách, načež se rozhodnou. Poté následuje společná diskuze o tom, jak se rozhodli.Soubor obsahuje další dvě aktivity - otázky k diskuzi ve stylu “co by, kdyby...” a 2 dopisy + 1 deníkový zápis z kolonií, k nim 7 kreativních úkolů.Mohlo by vás zajímat:Starověké Řecko - úvodMinojská kulturaMykénské obdobíTemné obdobíMěstské státy
UUCZ-774067
Dějepis>Přípravy hodiny/lekce>6.>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00