Středověká role: Kdo jsi ve společnosti?

Předmět:
Kategorie:
Velikost: 147.21 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
20. 9. 2024
Sdílet:

Hra zaměřená na poznávání povolání a sociálního rozvrstvení ve středověké společnosti. Žáci dostanou kartičky s popisy různých středověkých rolí (např. rolník, rytíř, kat, jeptiška). Každý žák musí podle popisu uhodnout, jaké povolání představuje, a zařadit se do jedné ze tří hlavních společenských skupin – šlechta, duchovenstvo a pracující lidé. Poté se žáci rozdělí do skupin podle svého společenského postavení a diskutují, jaký byl život jejich postavy – jaká měla práva a povinnosti, a jakou roli hrála v hierarchii středověké společnosti.

Na závěr každá skupina krátce představí svou postavu a její postavení v tehdejší společnosti. Hra pomáhá žákům pochopit nejen jednotlivá povolání, ale i celkové rozdělení středověké společnosti na různé vrstvy a jejich vzájemné vztahy.

Další produkty od autora https://uciteleucitelum.cz/cart

703522
Český jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní hry - bojovka - bez vzdělávání
Češtinářská bojovka je určena pro žáky 7. - 9. třídy základní školy, ideální pro hodinu českého jazyka. Celá hra je
39.00 Kč
678580
Dějepis
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Postřehovky
31 herních karet (15 dvojic + 1 karta Černý Petr) Karty obsahují názvy a ilustrace klíčových postav, nástrojů, míst a
30.00 Kč
656685
Český jazyk
1.
Omalovánky
34 abecedových karet: Každá karta představuje jedno písmeno abecedy a je navržena tak, aby ji děti mohly vybarvovat
45.00 Kč
684471
Český jazyk
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Sada obsahuje 13 karet, které jsou vytvořeny ve stylu komiksových bublin. Každá karta je zaměřena na jeden typ vedlejší
38.98 Kč
Středověká role: Kdo jsi ve společnosti? Středověká role: Kdo jsi ve společnosti?
Hra zaměřená na poznávání povolání a sociálního rozvrstvení ve středověké společnosti. Žáci dostanou kartičky s popisy různých středověkých rolí (např. rolník, rytíř, kat, jeptiška). Každý žák musí podle popisu uhodnout, jaké povolání představuje, a zařadit se do jedné ze tří hlavních společenských skupin – šlechta, duchovenstvo a pracující lidé. Poté se žáci rozdělí do skupin podle svého společenského postavení a diskutují, jaký byl život jejich postavy – jaká měla práva a povinnosti, a jakou roli hrála v hierarchii středověké společnosti.Na závěr každá skupina krátce představí svou postavu a její postavení v tehdejší společnosti. Hra pomáhá žákům pochopit nejen jednotlivá povolání, ale i celkové rozdělení středověké společnosti na různé vrstvy a jejich vzájemné vztahy.
UUCZ-655623
Dějepis>Didaktické hry>7.>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00