Dopravní prostředky jedoucí po zemi - hledej stíny a povídej

Kategorie:
Počet stran:
9
Velikost: 5.91 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZOMARA Kidos
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 10. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 4 pracovní listy, na kterých jsou dopravní prostředky a jejich stíny
  • 1 pozadí pro doplnění hry a práce s materiálem
  • 18 druhů dopravních prostředků
 

Výukový charakter:

Tento materiál je zaměřen na procvičování vizuálního vnímání a rozpoznávání různých dopravních prostředků, které se pohybují po zemi. Děti mají za úkol přiřazovat správné stíny k dopravním prostředkům a spojit je čarou.

  • Rozpoznávání tvarů: Děti si trénují schopnost rozlišovat tvary a přiřazovat dopravní prostředky k jejich správným stínům. Toto cvičení posiluje jejich schopnost soustředit se na detaily a vnímat jemné rozdíly mezi objekty.
  • Logické myšlení: Děti musí analyzovat tvary dopravních prostředků a jejich stínů, což podporuje rozvoj logického uvažování a rozhodování.
  • Jemná motorika a koordinace ruky a oka: Spojování čar mezi obrázky a jejich stíny podporuje jemnou motoriku a přesnost při práci s tužkou.
  • Rozvoj slovní zásoby: Materiál poskytuje příležitost k rozvoji řečových dovedností, kdy mohou děti popisovat různé druhy vozidel, jejich vlastnosti a účel. Lze také využít k podpoře porozumění a popisu předmětů v logopedické terapii. Materiál je skvělý jak pro individuální práci, tak i pro skupinovou spolupráci ve třídách, kde mohou děti diskutovat a pomáhat si při hledání správných stínů.
 

Metodický návod:

  • Individuální práce: Děti pracují samostatně na přiřazování dopravních prostředků ke stínům. Mohou si samy vybírat, které prostředky budou hledat jako první, což podporuje autonomii a nezávislost při učení.
  • Skupinová práce: Ve skupinách mohou děti spolupracovat a diskutovat o tom, které stíny k jednotlivým dopravním prostředkům patří. Tato interaktivní forma učení posiluje komunikaci, týmovou práci a sdílení nápadů.
  • Speciální pedagogika: Tento materiál je vhodný pro děti se specifickými potřebami, jako je porucha autistického spektra, dyslexie nebo ADHD, protože poskytuje jasné a vizuálně srozumitelné úkoly. Děti mohou pomocí tohoto materiálu rozvíjet své kognitivní schopnosti v rámci vizuálního a prostorového vnímání.

Materiál je ideální pro učitele i rodiče, kteří hledají zábavnou, ale zároveň vzdělávací aktivitu pro své děti. Je vhodný pro domácí učení i školní prostředí, kde děti mohou přiřazovat stíny a zároveň rozvíjet své schopnosti.

Další produkty od autora ZOMARA Kidos - Pavlína Stodolová

685416
Prvouka
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: 3 pracovní listy, na kterých jsou dopravní prostředky a jejich stíny 1 pozadí pro doplnění hry a práce
25.00 Kč
688470
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Obsah materiálu: 9 listů obsahuje 36 kartiček s obrázky dopravních prostředků – první písmeno ve slově 9 listů obsahuje
35.00 Kč
704725
Matematika
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Obsah materiálu: 80 kartiček s obrázky různých dopravních prostředků a čísly řešení Výukový charakter: Materiál je
40.00 Kč
736101
Matematika
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Obsah materiálu: 3 pracovní listy s příklady do 5: sčítání, odčítání, mix příkladů 3 pracovní listy s příklady do 10
40.00 Kč
Dopravní prostředky jedoucí po zemi - hledej stíny a povídej Dopravní prostředky jedoucí po zemi - hledej stíny a povídej
Obsah materiálu:4 pracovní listy, na kterých jsou dopravní prostředky a jejich stíny1 pozadí pro doplnění hry a práce s materiálem18 druhů dopravních prostředků
 
Výukový charakter:Tento materiál je zaměřen na procvičování vizuálního vnímání a rozpoznávání různých dopravních prostředků, které se pohybují po zemi. Děti mají za úkol přiřazovat správné stíny k dopravním prostředkům a spojit je čarou.Rozpoznávání tvarů: Děti si trénují schopnost rozlišovat tvary a přiřazovat dopravní prostředky k jejich správným stínům. Toto cvičení posiluje jejich schopnost soustředit se na detaily a vnímat jemné rozdíly mezi objekty.Logické myšlení: Děti musí analyzovat tvary dopravních prostředků a jejich stínů, což podporuje rozvoj logického uvažování a rozhodování.Jemná motorika a koordinace ruky a oka: Spojování čar mezi obrázky a jejich stíny podporuje jemnou motoriku a přesnost při práci s tužkou.Rozvoj slovní zásoby: Materiál poskytuje příležitost k rozvoji řečových dovedností, kdy mohou děti popisovat různé druhy vozidel, jejich vlastnosti a účel. Lze také využít k podpoře porozumění a popisu předmětů v logopedické terapii. Materiál je skvělý jak pro individuální práci, tak i pro skupinovou spolupráci ve třídách, kde mohou děti diskutovat a pomáhat si při hledání správných stínů.
 
Metodický návod:Individuální práce: Děti pracují samostatně na přiřazování dopravních prostředků ke stínům. Mohou si samy vybírat, které prostředky budou hledat jako první, což podporuje autonomii a nezávislost při učení.Skupinová práce: Ve skupinách mohou děti spolupracovat a diskutovat o tom, které stíny k jednotlivým dopravním prostředkům patří. Tato interaktivní forma učení posiluje komunikaci, týmovou práci a sdílení nápadů.Speciální pedagogika: Tento materiál je vhodný pro děti se specifickými potřebami, jako je porucha autistického spektra, dyslexie nebo ADHD, protože poskytuje jasné a vizuálně srozumitelné úkoly. Děti mohou pomocí tohoto materiálu rozvíjet své kognitivní schopnosti v rámci vizuálního a prostorového vnímání.Materiál je ideální pro učitele i rodiče, kteří hledají zábavnou, ale zároveň vzdělávací aktivitu pro své děti. Je vhodný pro domácí učení i školní prostředí, kde děti mohou přiřazovat stíny a zároveň rozvíjet své schopnosti.
UUCZ-685390
Dopravní výchova>Prvouka>Strukturované učení>Pracovní listy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🚘 Dopravní prostředky
25.00