Dopravní prostředky plovoucí po vodě - hledej stíny a povídej

Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 6.8 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZOMARA Kidos
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 10. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 4 pracovní listy, na kterých jsou dopravní prostředky a jejich stíny
  • 1 pozadí pro doplnění hry a práce s materiálem
  • 18 druhů dopravních prostředků
 

Výukový charakter:

Tento materiál je zaměřen na procvičování vizuálního vnímání a rozpoznávání různých dopravních prostředků, které se pohybují po zemi. Děti mají za úkol přiřazovat správné stíny k dopravním prostředkům a spojit je čarou.

  • Rozpoznávání tvarů: Děti si trénují schopnost rozlišovat tvary a přiřazovat dopravní prostředky k jejich správným stínům. Toto cvičení posiluje jejich schopnost soustředit se na detaily a vnímat jemné rozdíly mezi objekty.
  • Logické myšlení: Děti musí analyzovat tvary dopravních prostředků a jejich stínů, což podporuje rozvoj logického uvažování a rozhodování.
  • Jemná motorika a koordinace ruky a oka: Spojování čar mezi obrázky a jejich stíny podporuje jemnou motoriku a přesnost při práci s tužkou.
  • Rozvoj slovní zásoby: Materiál poskytuje příležitost k rozvoji řečových dovedností, kdy mohou děti popisovat různé druhy vozidel, jejich vlastnosti a účel. Lze také využít k podpoře porozumění a popisu předmětů v logopedické terapii. Materiál je skvělý jak pro individuální práci, tak i pro skupinovou spolupráci ve třídách, kde mohou děti diskutovat a pomáhat si při hledání správných stínů.
 

Metodický návod:

  • Individuální práce: Děti pracují samostatně na přiřazování dopravních prostředků ke stínům. Mohou si samy vybírat, které prostředky budou hledat jako první, což podporuje autonomii a nezávislost při učení.
  • Skupinová práce: Ve skupinách mohou děti spolupracovat a diskutovat o tom, které stíny k jednotlivým dopravním prostředkům patří. Tato interaktivní forma učení posiluje komunikaci, týmovou práci a sdílení nápadů.
  • Speciální pedagogika: Tento materiál je vhodný pro děti se specifickými potřebami, jako je porucha autistického spektra, dyslexie nebo ADHD, protože poskytuje jasné a vizuálně srozumitelné úkoly. Děti mohou pomocí tohoto materiálu rozvíjet své kognitivní schopnosti v rámci vizuálního a prostorového vnímání.

Materiál je ideální pro učitele i rodiče, kteří hledají zábavnou, ale zároveň vzdělávací aktivitu pro své děti. Je vhodný pro domácí učení i školní prostředí, kde děti mohou přiřazovat stíny a zároveň rozvíjet své schopnosti.

Další produkty od autora ZOMARA Kidos - Pavlína Stodolová

724200
Český jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Obsah materiálu: 9 dějových příběhů, každý rozdělený do 3 obrázků znázorňujících posloupnost událostí. 2 variabilní
40.00 Kč
686119
Logopedie
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Postřehovky
Obsah materiálu: Pracovní list s tabulkou pro doplňování dinosaurů 9 kartiček s dinosaury 40 hracích kartiček s
35.00 Kč
688768
Strukturované učení
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Ostatní
Najdi dinosaurovi jeho skořápku! 🦖🥚 Pomoz malým dinosaurům najít jejich barevné skořápky! Tato jednoduchá a zábavná
0.00 Kč
683749
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: 12 pracovních listů zaměřených na počítání Pracovní list s čísly 1 až 5 16 druhů dopravních prostředků
35.00 Kč
Dopravní prostředky plovoucí po vodě - hledej stíny a povídej Dopravní prostředky plovoucí po vodě - hledej stíny a povídej
Obsah materiálu:4 pracovní listy, na kterých jsou dopravní prostředky a jejich stíny1 pozadí pro doplnění hry a práce s materiálem18 druhů dopravních prostředků
 
Výukový charakter:Tento materiál je zaměřen na procvičování vizuálního vnímání a rozpoznávání různých dopravních prostředků, které se pohybují po zemi. Děti mají za úkol přiřazovat správné stíny k dopravním prostředkům a spojit je čarou.Rozpoznávání tvarů: Děti si trénují schopnost rozlišovat tvary a přiřazovat dopravní prostředky k jejich správným stínům. Toto cvičení posiluje jejich schopnost soustředit se na detaily a vnímat jemné rozdíly mezi objekty.Logické myšlení: Děti musí analyzovat tvary dopravních prostředků a jejich stínů, což podporuje rozvoj logického uvažování a rozhodování.Jemná motorika a koordinace ruky a oka: Spojování čar mezi obrázky a jejich stíny podporuje jemnou motoriku a přesnost při práci s tužkou.Rozvoj slovní zásoby: Materiál poskytuje příležitost k rozvoji řečových dovedností, kdy mohou děti popisovat různé druhy vozidel, jejich vlastnosti a účel. Lze také využít k podpoře porozumění a popisu předmětů v logopedické terapii. Materiál je skvělý jak pro individuální práci, tak i pro skupinovou spolupráci ve třídách, kde mohou děti diskutovat a pomáhat si při hledání správných stínů.
 
Metodický návod:Individuální práce: Děti pracují samostatně na přiřazování dopravních prostředků ke stínům. Mohou si samy vybírat, které prostředky budou hledat jako první, což podporuje autonomii a nezávislost při učení.Skupinová práce: Ve skupinách mohou děti spolupracovat a diskutovat o tom, které stíny k jednotlivým dopravním prostředkům patří. Tato interaktivní forma učení posiluje komunikaci, týmovou práci a sdílení nápadů.Speciální pedagogika: Tento materiál je vhodný pro děti se specifickými potřebami, jako je porucha autistického spektra, dyslexie nebo ADHD, protože poskytuje jasné a vizuálně srozumitelné úkoly. Děti mohou pomocí tohoto materiálu rozvíjet své kognitivní schopnosti v rámci vizuálního a prostorového vnímání.Materiál je ideální pro učitele i rodiče, kteří hledají zábavnou, ale zároveň vzdělávací aktivitu pro své děti. Je vhodný pro domácí učení i školní prostředí, kde děti mohou přiřazovat stíny a zároveň rozvíjet své schopnosti.
UUCZ-685419
Prvouka>Strukturované učení>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🚘 Dopravní prostředky
25.00