Moudrá rozhodnutí - „Jak se zachováš, když…”

Téma:
Počet stran:
10
Velikost: 1.23 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 9. 2025
Sdílet:

Tento materiál obsahuje 50 praktických situací, se kterými se mohou děti na základní škole setkat, a otázky typu „Jak bys ses zachoval/a?“ či „Co bys udělal/a?“. Materiál podporuje rozvoj sociálních dovedností, empatie a schopnosti řešit problémy. Děti se učí přemýšlet o správném chování ve vztahu k ostatním i k životnímu prostředí – například jak reagovat, když uvidí odpadek na zemi.

Učitelé mohou materiál využít:

  • jako diskuzní aktivitu ve třídě,
  • jako nástroj pro rozvoj etických a sociálních kompetencí,
  • nebo jako interaktivní hru, kdy děti situace probírají ve skupinkách a sdílejí své názory.


Materiál je vhodný pro 1.–5. ročník ZŠ a lze jej snadno přizpůsobit konkrétním potřebám třídy.


 

Další produkty od autora Kristýna Martausová

924724
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Písničky, básničky
🍁 BAREVNÝ PODZIM – výzdoba do MŠ 🍁 Kreativní podzimní sada, která rozzáří třídu i nástěnku! ✅ Soubor obsahuje: –
35.00 Kč
922835
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
🎒 ZDARMA – Zářijová výzdoba do oken MŠ 🍎🍂 Veselá oboustranná výzdoba vhodná pro začátek školního roku! Najdeš v ní
0.00 Kč
924018
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
🌞 25 komunikačních kartiček – LÉTO 🌸 Zábavné a jednoduché otázky, které rozvíjí slovní zásobu, komunikaci i přemýšlení
30.00 Kč
926085
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Didaktické hry
Sklenice plné barev 🎨 Děti přiřazují obrázky podle jejich barvy k víčku sklenice se stejnou barvou. Tato aktivita
35.00 Kč
Moudrá rozhodnutí - „Jak se zachováš, když…” Moudrá rozhodnutí - „Jak se zachováš, když…”
Tento materiál obsahuje 50 praktických situací, se kterými se mohou děti na základní škole setkat, a otázky typu „Jak bys ses zachoval/a?“ či „Co bys udělal/a?“. Materiál podporuje rozvoj sociálních dovedností, empatie a schopnosti řešit problémy. Děti se učí přemýšlet o správném chování ve vztahu k ostatním i k životnímu prostředí – například jak reagovat, když uvidí odpadek na zemi.Učitelé mohou materiál využít:jako diskuzní aktivitu ve třídě,jako nástroj pro rozvoj etických a sociálních kompetencí,nebo jako interaktivní hru, kdy děti situace probírají ve skupinkách a sdílejí své názory.Materiál je vhodný pro 1.–5. ročník ZŠ a lze jej snadno přizpůsobit konkrétním potřebám třídy. 
UUCZ-957329
Etická výchova>Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Ostatní>Školní družina>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>😀 Emoce
40.00