OTÁZKA DNE - co máš raději? 1. - 5. třída

Více o produktu Soubor obsahuje 60 otázek vhodných pro žáky 1.–5. třídy a editovatelné jmenovky. 

Doporučujeme otázky zalaminovat a nalepit na magnetickou pásku, aby je bylo možné snadno využívat například na magnetické tabuli. Každý den můžete připravit novou otázku a žáci po příchodu do třídy označí svou volbu. Jmenovky si mohou sami vyzdobit a podepsat, což podpoří jejich kreativitu a osobní zapojení. 

Jak s otázkami dále pracovat? 

🗣️ Diskuze ve dvojicích 

🔄 Sdílení názorů v komunitním kruhu 

🤔 Odůvodnění volby – co mě k ní vedlo? 

⚖️ Hledání argumentů pro a proti – názorové skupiny

 📝 Starší žáci mohou napsat krátký text k dané otázce 

📊 Průzkum ve třídě – srovnání výsledků 

🔮 Odhadování – kolik spolužáků zvolilo kterou možnost? Tento materiál rozvíjí komunikaci, kritické myšlení a schopnost formulovat vlastní názor.

Další produkty od autora Učíme se hrou s Luckou

534777
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Čtení s porozuměním tématicky zaměřené na téma "ČARODĚJNIC" - dětmi velmi oblíbená činnost. kartičky s obrázky
30.00 Kč
710490
Český jazyk
1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Běhací diktát
„Běhací diktát s čertem, andělem a Mikulášem“ přináší zábavný způsob, jak děti spojí pohyb s učením a zapamatují si
30.00 Kč
798270
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
🧩 Jak se hraje? Hra "Já mám, kdo má?" je oblíbená karetní aktivita, která pomáhá dětem zdokonalit čtení psacího písma a
29.00 Kč
601482
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pravidla třídy
Doporučuji zalaminovat a společně s dětmi pravidla dopsat do tabule. Návrhy pravidel viz níže. Doporučuji co nejvíce
35.00 Kč
OTÁZKA DNE - co máš raději? 1. - 5. třída OTÁZKA DNE - co máš raději? 1. - 5. třída
Více o produktu Soubor obsahuje 60 otázek vhodných pro žáky 1.–5. třídy a editovatelné jmenovky. Doporučujeme otázky zalaminovat a nalepit na magnetickou pásku, aby je bylo možné snadno využívat například na magnetické tabuli. Každý den můžete připravit novou otázku a žáci po příchodu do třídy označí svou volbu. Jmenovky si mohou sami vyzdobit a podepsat, což podpoří jejich kreativitu a osobní zapojení. Jak s otázkami dále pracovat? 🗣️ Diskuze ve dvojicích 🔄 Sdílení názorů v komunitním kruhu 🤔 Odůvodnění volby – co mě k ní vedlo? ⚖️ Hledání argumentů pro a proti – názorové skupiny 📝 Starší žáci mohou napsat krátký text k dané otázce 📊 Průzkum ve třídě – srovnání výsledků 🔮 Odhadování – kolik spolužáků zvolilo kterou možnost? Tento materiál rozvíjí komunikaci, kritické myšlení a schopnost formulovat vlastní názor.
UUCZ-786744
Etická výchova>Nezařazené k předmětu>Demonstrační obrázky - kartičky>Didaktické hry>Výzdoba třídy>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení>🌈 Wellbeing
30.00