Rozvíjení emoční inteligence

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
58
Velikost: 11.34 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
20. 9. 2022
Sdílet:

Materiál se zaměřuje na rozvoj emoční inteligence u dětí (ale i dospělých) pomocí 100 fotografií nebo obrázků, na nichž jsou zachyceny různorodé situace - konflikty, rodinné momenty, sportovní události, situace z pracovního života, ale i zvířata a kontakt s nimi. Na fotografiích jsou zachyceny malé děti, teenegeři, dospělí i starší generace, střídají se fotky jednotlivců se skupinkami. Tyto vyobrazené situace jsou doplněny sedmi stranami s barevnými bublinami, vyjadřujícími buď "mluvení" nebo "myšlenky". Bubliny se přikládají k jednotlivým osobám a žáci nebo studenti pak mají za úkol vcítit se do postavy na fotografii a vyjádřit, jak se osoba cítí nebo co říká. Každý může danou situaci vidět jinak, na skupinových fotografiích se mohou skupinky žáků vciťovat do různých osob ve stejné situaci. Pokud je toto cvičení pro žáky příliš komplikované, můžou se zpočátku použít dva smajlíky, které slouží i pro nejmenší děti, aby vyhodnotili, zda je daná situace pozitivní nebo negativní.

Karty s fotografiemi rozvíjejí emoční inteligenci, vciťování se do druhých, chápání každodenních situací, do kterých se jako lidé během našeho života dostáváme, napomáhají řešení konfliktů, složitých životních situací a problémů.

Pozor! Od strany 50 jsou řazeny vertikální fotografie, je tedy třeba tisk nastavit na šířku. Strany 1-49 pak prosím tiskněte na výšku - tyto strany obsahují horizontální fotografie, bubliny a smajlíky.

Klíčová slova: životní situace, emoční inteligence, EQ, řešení problémů, vciťování, vcítění, rodina, konflikt, problém

Další produkty od autora Markétino moře

67447
Pracovní činnosti
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
64 karet zobrazujících zvířata žijící na statku, jejich mláďata, typické plody, nástroje, techniku a předměty spojené s
50.00 Kč
64658
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Soubor obsahuje 72 karet, na kterých jsou na reálných fotografiích zachyceny různorodé oblasti spojené s Afrikou - její
55.00 Kč
81910
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
40 karet souvisejících s předvánočním časem, které lze využít i jako jednoduchý adventní kalendář pro děti. U nejmenších
60.00 Kč
199410
Etická výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Soubor obsahuje 44 karet, na kterých jsou zachyceny různá gesta, jakými se spolu dorozumíváme nonverbálně. Karty mají
40.00 Kč
Rozvíjení emoční inteligence Rozvíjení emoční inteligence
Materiál se zaměřuje na rozvoj emoční inteligence u dětí (ale i dospělých) pomocí 100 fotografií nebo obrázků, na nichž jsou zachyceny různorodé situace - konflikty, rodinné momenty, sportovní události, situace z pracovního života, ale i zvířata a kontakt s nimi. Na fotografiích jsou zachyceny malé děti, teenegeři, dospělí i starší generace, střídají se fotky jednotlivců se skupinkami. Tyto vyobrazené situace jsou doplněny sedmi stranami s barevnými bublinami, vyjadřujícími buď "mluvení" nebo "myšlenky". Bubliny se přikládají k jednotlivým osobám a žáci nebo studenti pak mají za úkol vcítit se do postavy na fotografii a vyjádřit, jak se osoba cítí nebo co říká. Každý může danou situaci vidět jinak, na skupinových fotografiích se mohou skupinky žáků vciťovat do různých osob ve stejné situaci. Pokud je toto cvičení pro žáky příliš komplikované, můžou se zpočátku použít dva smajlíky, které slouží i pro nejmenší děti, aby vyhodnotili, zda je daná situace pozitivní nebo negativní. Karty s fotografiemi rozvíjejí emoční inteligenci, vciťování se do druhých, chápání každodenních situací, do kterých se jako lidé během našeho života dostáváme, napomáhají řešení konfliktů, složitých životních situací a problémů. Pozor! Od strany 50 jsou řazeny vertikální fotografie, je tedy třeba tisk nastavit na šířku. Strany 1-49 pak prosím tiskněte na výšku - tyto strany obsahují horizontální fotografie, bubliny a smajlíky. Klíčová slova: životní situace, emoční inteligence, EQ, řešení problémů, vciťování, vcítění, rodina, konflikt, problém
UUCZ-65167
Etická výchova>Občanská výchova>Didaktické hry>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce
75.00