Já mám...Kdo má? Hudba (28 hracích karet, obrázky s názvem)

Počet stran:
17
Velikost: 5.54 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Kuběnová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 2. 2025
Sdílet:

OBSAH: Soubor obsahuje obrázky s názvem a 28 hracích karet JÁ MÁM, KDO MÁ? na téma Hudební svět.

 

NÁVOD: Děti nejdříve seznámíme s obrázky, ujistíme se, že rozumí jejich obsahu. Dětem rozdáme kartičky JÁ MÁM, KDO MÁ? První dítě řekne, co má na obrázku, např.: „Já mám metronom..” Hned pokračuje otázkou: „Kdo má tamburínu?” Stejným způsobem postupují i další děti.

Jedná se o živé domino, jehož cílem je rozvíjet slovní zásobu, zrakové vnímání, postřeh a vzájemnou spolupráci.

Další produkty od autora Barbora Kuběnová

670370
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Soubor obsahuje 11 karet se zábavnými úkoly na téma STRAŠIDLA a diplom za odvahu při plnění jednotlivých úkolů. Každá
37.00 Kč
587109
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Soubor obsahuje obrázky exotických zvířat se zajímavostmi a kolíčkovací aktivity: přehled obrázků (exotická zvířata
45.00 Kč
529307
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Projekty
Soubor obsahuje motivační pohádku Boudo, budko, 7 demonstračních karet se zvířátky a chaloupkou, masky zvířátek k
45.00 Kč
897181
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Soubor obsahuje 16 karet se zábavnými úkoly na téma HADI (Za dobrodružstvím s hadíkem Vénou a jeho kamarády), průvodní
37.00 Kč
Já mám...Kdo má? Hudba (28 hracích karet, obrázky s názvem) Já mám...Kdo má? Hudba (28 hracích karet, obrázky s názvem)
OBSAH: Soubor obsahuje obrázky s názvem a 28 hracích karet JÁ MÁM, KDO MÁ? na téma Hudební svět. NÁVOD: Děti nejdříve seznámíme s obrázky, ujistíme se, že rozumí jejich obsahu. Dětem rozdáme kartičky JÁ MÁM, KDO MÁ? První dítě řekne, co má na obrázku, např.: „Já mám metronom..” Hned pokračuje otázkou: „Kdo má tamburínu?” Stejným způsobem postupují i další děti.Jedná se o živé domino, jehož cílem je rozvíjet slovní zásobu, zrakové vnímání, postřeh a vzájemnou spolupráci.
UUCZ-789786
Hudební výchova>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🎻 Hudební nástroje
37.00