Algoritmy v běžném životě

Předmět:
Počet stran:
37
Velikost: 1.45 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající VP
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 12. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 30 kartiček s popisem konkrétních situací spojených s každodenními činnostmi a otázkami na vytvoření přesného postupu (algoritmu),
  • 30 kartiček s doporučenými řešeními a podrobnými kroky pro dané situace,
  • Záznamový arch pro individuální práci,
  • Návod k práci s kartičkami pro individuální i skupinovou práci,
  • Náměty na doplňkové aktivity k procvičení algoritmického myšlení.

Popis aktivity: Žáci 4. - 6. ročníku se v hodině informatiky seznámí s reálnými situacemi, které vyžadují vytvoření přesného a logického postupu (algoritmu). Každý žák nebo skupina žáků si vylosuje kartičku s popisem situace, Jejich úkolem bude navrhnout krok za krokem postup, jak daný úkol splnit co nejefektivněji. Žáci mohou pracovat samostatně, ve dvojicích nebo malých skupinách. 

 

 

Další produkty od autora VP

917094
🇪🇸 Španělský jazyk
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 152 kartiček s otázkami na téma letní prázdniny – minulý čas (pro oboustranný tisk – při volbě tisku
40.00 Kč
901839
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 120 kartiček s otázkami na téma reflexe školního roku (pro oboustranný tisk – při volbě tisku zvolte
40.00 Kč
745918
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah materiálu: Sada 52 příkladů zaměřených na procvičování řetězového počítání v rozmezí čísel do 50. Popis aktivity
30.00 Kč
773225
Informatika
9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 208 kartiček s otázkami na téma „kybernetické útoky a únik dat“ – zaměřené na vědomosti a zkušenosti
40.00 Kč
Algoritmy v běžném životě Algoritmy v běžném životě
Obsah materiálu:30 kartiček s popisem konkrétních situací spojených s každodenními činnostmi a otázkami na vytvoření přesného postupu (algoritmu),30 kartiček s doporučenými řešeními a podrobnými kroky pro dané situace,Záznamový arch pro individuální práci,Návod k práci s kartičkami pro individuální i skupinovou práci,Náměty na doplňkové aktivity k procvičení algoritmického myšlení.Popis aktivity: Žáci 4. - 6. ročníku se v hodině informatiky seznámí s reálnými situacemi, které vyžadují vytvoření přesného a logického postupu (algoritmu). Každý žák nebo skupina žáků si vylosuje kartičku s popisem situace, Jejich úkolem bude navrhnout krok za krokem postup, jak daný úkol splnit co nejefektivněji. Žáci mohou pracovat samostatně, ve dvojicích nebo malých skupinách.   
UUCZ-737656
Informatika>Demonstrační obrázky - kartičky>Pracovní listy>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00