Algoritmy v běžném životě

Předmět:
Počet stran:
37
Velikost: 1.45 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající VP
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 12. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 30 kartiček s popisem konkrétních situací spojených s každodenními činnostmi a otázkami na vytvoření přesného postupu (algoritmu),
  • 30 kartiček s doporučenými řešeními a podrobnými kroky pro dané situace,
  • Záznamový arch pro individuální práci,
  • Návod k práci s kartičkami pro individuální i skupinovou práci,
  • Náměty na doplňkové aktivity k procvičení algoritmického myšlení.

Popis aktivity: Žáci 4. - 6. ročníku se v hodině informatiky seznámí s reálnými situacemi, které vyžadují vytvoření přesného a logického postupu (algoritmu). Každý žák nebo skupina žáků si vylosuje kartičku s popisem situace, Jejich úkolem bude navrhnout krok za krokem postup, jak daný úkol splnit co nejefektivněji. Žáci mohou pracovat samostatně, ve dvojicích nebo malých skupinách. 

 

 

Další produkty od autora VP

765833
Anglický jazyk
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 176 kartiček s otázkami na téma rodina, životní události a rodokmen (pro oboustranný tisk – při volbě
35.00 Kč
739569
Informatika
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 30 kartiček s popisem konkrétních situací 30 kartiček s doporučeným řešením situace Určení typu útoku
35.00 Kč
788323
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 60 příkladů (kartiček) na rozklad čísel na desítky a jednotky Správné řešení Popis aktivity: Tento
40.00 Kč
742829
Anglický jazyk
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 200 kartiček s otázkami na téma Vánoce (pro oboustranný tisk – při volbě tisku zvolte přizpůsobit
35.00 Kč
Algoritmy v běžném životě Algoritmy v běžném životě
Obsah materiálu:30 kartiček s popisem konkrétních situací spojených s každodenními činnostmi a otázkami na vytvoření přesného postupu (algoritmu),30 kartiček s doporučenými řešeními a podrobnými kroky pro dané situace,Záznamový arch pro individuální práci,Návod k práci s kartičkami pro individuální i skupinovou práci,Náměty na doplňkové aktivity k procvičení algoritmického myšlení.Popis aktivity: Žáci 4. - 6. ročníku se v hodině informatiky seznámí s reálnými situacemi, které vyžadují vytvoření přesného a logického postupu (algoritmu). Každý žák nebo skupina žáků si vylosuje kartičku s popisem situace, Jejich úkolem bude navrhnout krok za krokem postup, jak daný úkol splnit co nejefektivněji. Žáci mohou pracovat samostatně, ve dvojicích nebo malých skupinách.   
UUCZ-737656
Informatika>Demonstrační obrázky - kartičky>Pracovní listy>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00