Algoritmy v běžném životě

Předmět:
Počet stran:
37
Velikost: 1.45 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající PV
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 12. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 30 kartiček s popisem konkrétních situací spojených s každodenními činnostmi a otázkami na vytvoření přesného postupu (algoritmu),
  • 30 kartiček s doporučenými řešeními a podrobnými kroky pro dané situace,
  • Záznamový arch pro individuální práci,
  • Návod k práci s kartičkami pro individuální i skupinovou práci,
  • Náměty na doplňkové aktivity k procvičení algoritmického myšlení.

Popis aktivity: Žáci 4. - 6. ročníku se v hodině informatiky seznámí s reálnými situacemi, které vyžadují vytvoření přesného a logického postupu (algoritmu). Každý žák nebo skupina žáků si vylosuje kartičku s popisem situace, Jejich úkolem bude navrhnout krok za krokem postup, jak daný úkol splnit co nejefektivněji. Žáci mohou pracovat samostatně, ve dvojicích nebo malých skupinách. 

 

 

Další produkty od autora Veronika Pospíšilová

741634
Anglický jazyk
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 128 kartiček s různými kategoriemi pro rychlé pojmenovávání věcí v anglickém jazyce (např. zvířata
35.00 Kč
736839
Informatika
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Název: Řešení problémů s digitálním zařízením Cílová skupina: Žáci druhého stupně základní školy Obsah materiálu: 48
45.00 Kč
2485
Informatika
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Plakáty (A4,A5) a přehledy pro žáky. Obsah: 14 plakátů (velikost A4), 14 plakátů (velikost A5), malé karty s klávesovými
30.00 Kč
2269
Anglický jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah: 4 A3 herní plány (lze vytisknout i na A4) na procvičování nepravidelných sloves. Celkem 32 sloves v jedné hře
25.00 Kč
Algoritmy v běžném životě Algoritmy v běžném životě
Obsah materiálu:30 kartiček s popisem konkrétních situací spojených s každodenními činnostmi a otázkami na vytvoření přesného postupu (algoritmu),30 kartiček s doporučenými řešeními a podrobnými kroky pro dané situace,Záznamový arch pro individuální práci,Návod k práci s kartičkami pro individuální i skupinovou práci,Náměty na doplňkové aktivity k procvičení algoritmického myšlení.Popis aktivity: Žáci 4. - 6. ročníku se v hodině informatiky seznámí s reálnými situacemi, které vyžadují vytvoření přesného a logického postupu (algoritmu). Každý žák nebo skupina žáků si vylosuje kartičku s popisem situace, Jejich úkolem bude navrhnout krok za krokem postup, jak daný úkol splnit co nejefektivněji. Žáci mohou pracovat samostatně, ve dvojicích nebo malých skupinách.   
UUCZ-737656
Informatika>Demonstrační obrázky - kartičky>Pracovní listy>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00