Algoritmy v běžném životě

Předmět:
Počet stran:
37
Velikost: 1.45 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající VP
Nahráno:
Naposledy upraveno:
10. 12. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 30 kartiček s popisem konkrétních situací spojených s každodenními činnostmi a otázkami na vytvoření přesného postupu (algoritmu),
  • 30 kartiček s doporučenými řešeními a podrobnými kroky pro dané situace,
  • Záznamový arch pro individuální práci,
  • Návod k práci s kartičkami pro individuální i skupinovou práci,
  • Náměty na doplňkové aktivity k procvičení algoritmického myšlení.

Popis aktivity: Žáci 4. - 6. ročníku se v hodině informatiky seznámí s reálnými situacemi, které vyžadují vytvoření přesného a logického postupu (algoritmu). Každý žák nebo skupina žáků si vylosuje kartičku s popisem situace, Jejich úkolem bude navrhnout krok za krokem postup, jak daný úkol splnit co nejefektivněji. Žáci mohou pracovat samostatně, ve dvojicích nebo malých skupinách. 

 

 

Další produkty od autora VP

743602
Informatika
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah: 40 karet s popisem situací: Každá karta obsahuje konkrétní scénář zaměřený na kybernetické hrozby. Doporučená
40.00 Kč
751001
Informatika
7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah: 52 karet s popisem situací: Každá karta obsahuje konkrétní scénář zaměřený na práci s různými formáty souborů a
45.00 Kč
767814
Anglický jazyk
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 200 kartiček s otázkami na téma technologie (pro oboustranný tisk – při volbě tisku zvolte přizpůsobit
35.00 Kč
762342
Anglický jazyk
Demonstrační obrázky - kartičky
Obsah materiálu: 200 kartiček s otázkami na téma nakupování a móda (pro oboustranný tisk – při volbě tisku zvolte
35.00 Kč
Algoritmy v běžném životě Algoritmy v běžném životě
Obsah materiálu:30 kartiček s popisem konkrétních situací spojených s každodenními činnostmi a otázkami na vytvoření přesného postupu (algoritmu),30 kartiček s doporučenými řešeními a podrobnými kroky pro dané situace,Záznamový arch pro individuální práci,Návod k práci s kartičkami pro individuální i skupinovou práci,Náměty na doplňkové aktivity k procvičení algoritmického myšlení.Popis aktivity: Žáci 4. - 6. ročníku se v hodině informatiky seznámí s reálnými situacemi, které vyžadují vytvoření přesného a logického postupu (algoritmu). Každý žák nebo skupina žáků si vylosuje kartičku s popisem situace, Jejich úkolem bude navrhnout krok za krokem postup, jak daný úkol splnit co nejefektivněji. Žáci mohou pracovat samostatně, ve dvojicích nebo malých skupinách.   
UUCZ-737656
Informatika>Demonstrační obrázky - kartičky>Pracovní listy>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00