Programování ve Scratch - Halloween

Předmět:
Počet stran:
8
Velikost: 1.23 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 10. 2024
Sdílet:

Výuková hodina je zaměřená na programování ve Scratch včetně videonávodu a postav. Stačí jen stáhnout a můžete použít.

V hodině si naprogramujete dýni, která po kliknutí na tlačítko změní tvar, oči, nos, ústa a lze přidat i ozdobu. K hodině je k dispozici 8 minutový video návod, postavy, pozadí a hotové řešení.

Výuková hodina je určena pro žáky 6. - 8. ročníku, je zaměřená na programování ve Scrach. Odpovídá požadavkům nového RVP. Zaměřuje se na rozvoj informatického myšlení, programování.

Žáci si během výukové hodiny procvičí:

  • import postav a pozadí,
  • tvorbu postavy (tlačítka),
  • vysílání zpráv,
  • změnu kostýmu.

Potřebné předchozí znalosti: spouštění programu, změna kostýmu, práce s kostýmy. Ty lze případně doplnit pomocí lekcí Programování ve Scratch - základy.

Další produkty od autora Michaela Marschnerová

149370
Informatika
8., 9.
Ostatní
3D model kruhu, kružnice, tečny a sečny kružnice zdarma ke stažení ve formátu STL. Na objektu jsou připraveny plošky na
0.00 Kč
552467
Matematika
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Čtyři různé aktivity do hodin matematiky. Soubor obsahuje tabulku prvočísel, badatelsky orientovaný pracovní list
30.00 Kč
149379
Matematika
8., 9.
Přípravy hodiny/lekce
Interaktivní materiál pro Active Inspire (verze 2.23.69368) na téma rozdíl mezi kruhem a kružnicí. Obsahuje 10
25.00 Kč
130036
Matematika
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Soubor obsahuje 5 plakátů se vzorečky na obvody a obsahy rovinných obrazců (čtverec, obdélník a trojúhelník).Obsahuje
25.00 Kč
Programování ve Scratch - Halloween Programování ve Scratch - Halloween
Výuková hodina je zaměřená na programování ve Scratch včetně videonávodu a postav. Stačí jen stáhnout a můžete použít.V hodině si naprogramujete dýni, která po kliknutí na tlačítko změní tvar, oči, nos, ústa a lze přidat i ozdobu. K hodině je k dispozici 8 minutový video návod, postavy, pozadí a hotové řešení.Výuková hodina je určena pro žáky 6. - 8. ročníku, je zaměřená na programování ve Scrach. Odpovídá požadavkům nového RVP. Zaměřuje se na rozvoj informatického myšlení, programování.Žáci si během výukové hodiny procvičí:import postav a pozadí,tvorbu postavy (tlačítka),vysílání zpráv,změnu kostýmu.Potřebné předchozí znalosti: spouštění programu, změna kostýmu, práce s kostýmy. Ty lze případně doplnit pomocí lekcí Programování ve Scratch - základy.
UUCZ-677101
Informatika>Přípravy hodiny/lekce>7.>8.>ZŠ – 2. STUPEŇ>🎃 Halloween, Dušičky>🍂 Podzim
30.00