Programování ve Scratch - Halloween

Předmět:
Počet stran:
8
Velikost: 1.23 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 10. 2024
Sdílet:

Výuková hodina je zaměřená na programování ve Scratch včetně videonávodu a postav. Stačí jen stáhnout a můžete použít.

V hodině si naprogramujete dýni, která po kliknutí na tlačítko změní tvar, oči, nos, ústa a lze přidat i ozdobu. K hodině je k dispozici 8 minutový video návod, postavy, pozadí a hotové řešení.

Výuková hodina je určena pro žáky 6. - 8. ročníku, je zaměřená na programování ve Scrach. Odpovídá požadavkům nového RVP. Zaměřuje se na rozvoj informatického myšlení, programování.

Žáci si během výukové hodiny procvičí:

  • import postav a pozadí,
  • tvorbu postavy (tlačítka),
  • vysílání zpráv,
  • změnu kostýmu.

Potřebné předchozí znalosti: spouštění programu, změna kostýmu, práce s kostýmy. Ty lze případně doplnit pomocí lekcí Programování ve Scratch - základy.

Další produkty od autora Michaela Marschnerová

149379
Matematika
8., 9.
Přípravy hodiny/lekce
Interaktivní materiál pro Active Inspire (verze 2.23.69368) na téma rozdíl mezi kruhem a kružnicí. Obsahuje 10
25.00 Kč
355982
Informatika
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál je určen pro učitele. Obsahuje teorii, metodiku, návrhy na hodiny, cvičení, hry, pracovní listy a interaktivní
85.00 Kč
681262
Matematika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje 8 pracovních listů s formativním hodnocením se zaměřením na mnohočleny, dva přehledy pro žáky a navíc
33.00 Kč
552467
Matematika
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Čtyři různé aktivity do hodin matematiky. Soubor obsahuje tabulku prvočísel, badatelsky orientovaný pracovní list
30.00 Kč
Programování ve Scratch - Halloween Programování ve Scratch - Halloween
Výuková hodina je zaměřená na programování ve Scratch včetně videonávodu a postav. Stačí jen stáhnout a můžete použít.V hodině si naprogramujete dýni, která po kliknutí na tlačítko změní tvar, oči, nos, ústa a lze přidat i ozdobu. K hodině je k dispozici 8 minutový video návod, postavy, pozadí a hotové řešení.Výuková hodina je určena pro žáky 6. - 8. ročníku, je zaměřená na programování ve Scrach. Odpovídá požadavkům nového RVP. Zaměřuje se na rozvoj informatického myšlení, programování.Žáci si během výukové hodiny procvičí:import postav a pozadí,tvorbu postavy (tlačítka),vysílání zpráv,změnu kostýmu.Potřebné předchozí znalosti: spouštění programu, změna kostýmu, práce s kostýmy. Ty lze případně doplnit pomocí lekcí Programování ve Scratch - základy.
UUCZ-677101
Informatika>Přípravy hodiny/lekce>7.>8.>ZŠ – 2. STUPEŇ>🎃 Halloween, Dušičky>🍂 Podzim
30.00