Programování ve Scratchi - základy

Předmět:
Počet stran:
34
Velikost: 2.24 MB
Typ souboru: zip
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 1. 2024
Sdílet:

Metodika obsahuje přípravy na 6 hodin v psané i video podobě. Video návody na hodiny jsou vytvářeny pro učitele s metodickými komentáři. Celkem 1 h a 22 minut videí. Ke každí úloze je vytvořeno hotové řešení, které stačí pouze nahrát. Znalosti z lekcí na sebe navazují. Používá se část z minulé lekce jako opakování. Karty se zadáním obsahují i kontrolní kroky pro žáky.

Co si žák procvičí:

  • Práce s programem
  • Úprava kostýmů
  • Změna kostýmů
  • Změna pozadí
  • Scénář
  • Pohyb
  • Jednoduchý cyklus
  • Jednoduché podmínky
  • Import vlastních postav

Obsah hodin:

  • Seznámení se s prostředím
  • Kouzelník (5. - 7. třída)
  • Animace (5. - 7. třída)
  • Pod vodou (5. - 7. třída)
  • Bludiště (6. - 7. třída)
  • Parkování (6. - 7.  třída)

Obsah souborů:

  • Metodika PDF - 38 stran
  • Hotová řešení 6×
  • Video metodika (návody) 6×
  • Zdrojové obrázky
  • Návrhy na hodnocení + online verze (Google Tabulky lze stáhnout i do Excelu)

Nové RVP: Algoritmizace a programování

Oblast RVP: programování, kontrola a tvorba digitálního obsahu

Ročník: 5. - 7. na ZŠ

Podívat se do obsahu materiálu můžete zde.

Poznámka: Video návody jsou online, proto je nutný přístup k Internetu.

Další produkty od autora Michaela Marschnerová

365300
Nezařazené k předmětu
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Diář učitelský
Záznamové archy pro třídní i netřídní učitele 1. a 2. stupně ZŠ i SŠ jsou koncipované pro práci online v Google
25.00 Kč
558455
Matematika
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pět různých aktivit do hodin na téma funkce a soustavy rovnic využijete jako opakování nebo tvorba přehledu pro žáky
35.00 Kč
430332
Informatika
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Programování pro začátečníky až mírně pokročilé. Materiál obsahuje metodiku. Žák analyzuje hotové řešení, problém
25.00 Kč
130035
Matematika
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Výzdoba třídy ve formě plakátů A4 (možnost tisknout i v A3) s převody jednotek: časudélkyhmotnosti (obsahuje nové
33.00 Kč
Programování ve Scratchi - základy Programování ve Scratchi - základy
Metodika obsahuje přípravy na 6 hodin v psané i video podobě. Video návody na hodiny jsou vytvářeny pro učitele s metodickými komentáři. Celkem 1 h a 22 minut videí. Ke každí úloze je vytvořeno hotové řešení, které stačí pouze nahrát. Znalosti z lekcí na sebe navazují. Používá se část z minulé lekce jako opakování. Karty se zadáním obsahují i kontrolní kroky pro žáky. Co si žák procvičí: Práce s programem Úprava kostýmů Změna kostýmů Změna pozadí Scénář Pohyb Jednoduchý cyklus Jednoduché podmínky Import vlastních postav Obsah hodin: Seznámení se s prostředím Kouzelník (5. - 7. třída) Animace (5. - 7. třída) Pod vodou (5. - 7. třída) Bludiště (6. - 7. třída) Parkování (6. - 7.  třída) Obsah souborů: Metodika PDF - 38 stran Hotová řešení 6× Video metodika (návody) 6× Zdrojové obrázky Návrhy na hodnocení + online verze (Google Tabulky lze stáhnout i do Excelu) Nové RVP: Algoritmizace a programování Oblast RVP: programování, kontrola a tvorba digitálního obsahu Ročník: 5. - 7. na ZŠ Podívat se do obsahu materiálu můžete zde. Poznámka: Video návody jsou online, proto je nutný přístup k Internetu.
UUCZ-469825
Informatika>Přípravy hodiny/lekce>5.>6.>7.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
90.00