Počítání do 5 - dopravní prostředky plovoucí po vodě

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 28.46 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ZOMARA Kidos
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 10. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

Výukový materiál se zaměřuje na procvičování základního počítání do 5 formou zábavných úkolů s dopravními prostředky, které plují po vodě. Děti mají za úkol spočítat různé druhy plavidel, jako jsou jachty, ponorky nebo plachetnice a výsledek zapsat do připravených rámečků. 

  • 12 pracovních listů zaměřených na počítání
  • Pracovní list s čísly 1 až 5
  • 15 druhů dopravních prostředků (včetně jejich názvů)
  • Slovníček všech dopravních prostředků s obrázky a pojmenováním (kajak, jachta, parník atd.)
 

Výukový charakter:

Materiál podporuje rozvoj základních matematických dovedností, především porozumění číslům a počítání do 5. 

  • Počítání a porovnávání: Spočítají dopravní prostředky a procvičují základní početní dovednosti. Učí se psát čísla podle vzorového pracovního listu s čísly 1 až 5.
  • Vizuální vnímání: Díky rozmanitosti dopravních prostředků si děti zlepšují schopnost rozpoznávání objektů a jejich vizuální diferenciaci.
  • Rozvoj slovní zásoby: Materiál obsahuje slovníček s obrázky a názvy plovoucích dopravních prostředků, což pomáhá dětem obohatit slovní zásobu.
 

Metodický návod:

Tento materiál lze využít jak individuálně, tak ve skupinách. 

Možné způsoby práce s materiálem:

  • Individuální práce: Dítě samostatně spočítá různé druhy plavidel a zapíše výsledek do rámečku. Díky tomu si procvičí jak počítání, tak vizuální rozpoznávání.
  • Skupinová práce: Děti mohou pracovat ve dvojicích nebo malých skupinách, společně spočítají plavidla a diskutují o jejich názvech a vlastnostech.
  • Logopedická cvičení: Materiál lze využít i pro logopedická cvičení, kdy děti popisují jednotlivé dopravní prostředky a zlepšují tak svou výslovnost a slovní zásobu.

Materiál lze využít nejen pro matematiku, ale také v rámci logopedických cvičení (pojmenovávání a popisování jednotlivých dopravních prostředků) nebo v přírodovědě při diskusích o vodních prostředcích a také speciální pedagogice.

Materiál je všestranný a lze ho přizpůsobit různým vzdělávacím potřebám a věkovým skupinám.

Další produkty od autora ZOMARA Kidos

724200
Český jazyk
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Obsah materiálu: 9 dějových příběhů, každý rozdělený do 3 obrázků znázorňujících posloupnost událostí. 2 variabilní
40.00 Kč
747816
Logopedie
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Obsah materiálu: 60 kartiček s jídlem, na kterých děti porovnávají, zda je „více“, „méně“ nebo „stejně“ a označují
35.00 Kč
729686
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Obsah materiálu: 18 karet o velikosti 10x14 cm, každá s pohybovou výzvou. Zábavné vánoční motivy a jednoduché pokyny
35.00 Kč
688470
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Obsah materiálu: 9 listů obsahuje 36 kartiček s obrázky dopravních prostředků – první písmeno ve slově 9 listů obsahuje
35.00 Kč
Počítání do 5 - dopravní prostředky plovoucí po vodě Počítání do 5 - dopravní prostředky plovoucí po vodě
Obsah materiálu:Výukový materiál se zaměřuje na procvičování základního počítání do 5 formou zábavných úkolů s dopravními prostředky, které plují po vodě. Děti mají za úkol spočítat různé druhy plavidel, jako jsou jachty, ponorky nebo plachetnice a výsledek zapsat do připravených rámečků. 12 pracovních listů zaměřených na počítáníPracovní list s čísly 1 až 515 druhů dopravních prostředků (včetně jejich názvů)Slovníček všech dopravních prostředků s obrázky a pojmenováním (kajak, jachta, parník atd.)
 
Výukový charakter:Materiál podporuje rozvoj základních matematických dovedností, především porozumění číslům a počítání do 5. Počítání a porovnávání: Spočítají dopravní prostředky a procvičují základní početní dovednosti. Učí se psát čísla podle vzorového pracovního listu s čísly 1 až 5.Vizuální vnímání: Díky rozmanitosti dopravních prostředků si děti zlepšují schopnost rozpoznávání objektů a jejich vizuální diferenciaci.Rozvoj slovní zásoby: Materiál obsahuje slovníček s obrázky a názvy plovoucích dopravních prostředků, což pomáhá dětem obohatit slovní zásobu.
 
Metodický návod:Tento materiál lze využít jak individuálně, tak ve skupinách. Možné způsoby práce s materiálem:Individuální práce: Dítě samostatně spočítá různé druhy plavidel a zapíše výsledek do rámečku. Díky tomu si procvičí jak počítání, tak vizuální rozpoznávání.Skupinová práce: Děti mohou pracovat ve dvojicích nebo malých skupinách, společně spočítají plavidla a diskutují o jejich názvech a vlastnostech.Logopedická cvičení: Materiál lze využít i pro logopedická cvičení, kdy děti popisují jednotlivé dopravní prostředky a zlepšují tak svou výslovnost a slovní zásobu.Materiál lze využít nejen pro matematiku, ale také v rámci logopedických cvičení (pojmenovávání a popisování jednotlivých dopravních prostředků) nebo v přírodovědě při diskusích o vodních prostředcích a také speciální pedagogice.Materiál je všestranný a lze ho přizpůsobit různým vzdělávacím potřebám a věkovým skupinám.
UUCZ-683703
Logopedie>Matematika>Pracovní listy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🚘 Dopravní prostředky
35.00