BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – POZNEJ ČÍSLO

Předmět:
Ročník:
4., 5., 6.
Kategorie:
Počet stran:
52
Velikost: 11.33 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet + list k napsání tajenky. Karty obsahují slovní zadání, dle kterého lze určit číselný výsledek (např. po zmenšení o 5, trojnásobek čísla 7, jehož polovina je 32 apod.) + 4 možnosti. Aktivita je vhodná na procvičení výběru správné početní operace a rozvíjí porozumění matematickému textu.

Cíl: Zopakování či upevnění základních početních operací, vhodného výběru matematické operace a práce s matematickými pojmy. Upevnění převádění matematického textu na správnou početní operaci.

Sada obsahuje:

26 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)

list s prázdnou tajenkou k doplnění (2x na stránce)

list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“

průvodní list - návod

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).
  2. Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).
  2. Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.
  3. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.
  4. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o tajence (je třeba mít k dispozici mobil s internetovým připojením, případně školní tablety, PC, chromebooky apod.).
  5. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.
  5. V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

273193
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují příklady na násobení a dělení v rozsahu malé násobilky
25.00 Kč
295084
Matematika
7.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet s výrazy. Karty obsahují 26 různých dvojic příkladů na procvičení určení
26.00 Kč
299438
Matematika
3., 4.
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet s příklady na sčítání, odčítání, násobení a dělení přirozených čísel
28.00 Kč
224462
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují příklady na násobení a dělení v rozsahu malé násobilky
25.00 Kč
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – POZNEJ ČÍSLO BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – POZNEJ ČÍSLO
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet + list k napsání tajenky. Karty obsahují slovní zadání, dle kterého lze určit číselný výsledek (např. po zmenšení o 5, trojnásobek čísla 7, jehož polovina je 32 apod.) + 4 možnosti. Aktivita je vhodná na procvičení výběru správné početní operace a rozvíjí porozumění matematickému textu. Cíl: Zopakování či upevnění základních početních operací, vhodného výběru matematické operace a práce s matematickými pojmy. Upevnění převádění matematického textu na správnou početní operaci. Sada obsahuje: 26 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku) list s prázdnou tajenkou k doplnění (2x na stránce) list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“ průvodní list - návod Možnosti použití: Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet). Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“. Jak s materiálem pracovat: Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu). Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může vyhledat na internetu informace o tajence (je třeba mít k dispozici mobil s internetovým připojením, případně školní tablety, PC, chromebooky apod.). Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám. Přínos pomůcky: Aktivizace žáků. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti. V případě vyhledávání informací o tajence drobné zapojení digitálních technologií do výuky a porozumění textu.
UUCZ-340946
Matematika>Běhací diktát>4.>5.>6.
44.00