BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ do 100

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
48
Velikost: 10.01 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 25 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy na sčítání a odčítání do 100 + 4 možnosti (s přechodem přes 10 i bez něj). Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy.

Cíl: Zopakování či upevnění znalosti sčítání a odčítání do 100.

Sada obsahuje:

25 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)

list s prázdnou tajenkou k doplnění (3x na stránce)

list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“

průvodní list – návod

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).
  2. Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.

Tip: ZKRÁCENÁ VERZE: V případě, že byste potřebovali aktivitu „zkrátit“, tak lze vytisknout např. pouze prvních 10 či 17 karet a nechat je vyřešit pouze tyto karty.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).
  2. Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.
  3. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.
  4. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může napsat informace o tajence – viz pokyny v řešení tajenky.
  5. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.
  3. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

264189
Matematika
2., 3.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují 26 různých dvojic příkladů na odčítání přirozených čísel do
25.00 Kč
317306
Matematika
6.
Didaktické hry
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 30 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (z aritmetiky i geometrie v rozsahu
35.00 Kč
72091
Matematika
8., 9.
Skládačky
Cíl: Zopakování či upevnění znalostí vzorců pro výpočet obvodu, obsahu či jiných rozměrů (např. výška, úhlopříčka
25.00 Kč
488178
Fyzika
4., 5., 6.
Já mám, kdo má
Sada vždy obsahuje: strana 1: pokyny pro učitele strana 2-4: 27 karet k rozstříhání Možnosti použití: 1. Pomůcku
105.00 Kč
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ do 100 BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ do 100
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 25 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy na sčítání a odčítání do 100 + 4 možnosti (s přechodem přes 10 i bez něj). Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. Cíl: Zopakování či upevnění znalosti sčítání a odčítání do 100.Sada obsahuje:25 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)list s prázdnou tajenkou k doplnění (3x na stránce)list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“průvodní list – návodMožnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.Tip: ZKRÁCENÁ VERZE: V případě, že byste potřebovali aktivitu „zkrátit“, tak lze vytisknout např. pouze prvních 10 či 17 karet a nechat je vyřešit pouze tyto karty.Jak s materiálem pracovat:Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může napsat informace o tajence – viz pokyny v řešení tajenky.Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.
UUCZ-360546
Matematika>Běhací diktát>2.>3.
39.00