BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ do 100

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
48
Velikost: 10.01 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 1. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 25 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy na sčítání a odčítání do 100 + 4 možnosti (s přechodem přes 10 i bez něj). Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy.

Cíl: Zopakování či upevnění znalosti sčítání a odčítání do 100.

Sada obsahuje:

25 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)

list s prázdnou tajenkou k doplnění (3x na stránce)

list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“

průvodní list – návod

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).
  2. Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.

Tip: ZKRÁCENÁ VERZE: V případě, že byste potřebovali aktivitu „zkrátit“, tak lze vytisknout např. pouze prvních 10 či 17 karet a nechat je vyřešit pouze tyto karty.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).
  2. Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.
  3. Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.
  4. Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může napsat informace o tajence – viz pokyny v řešení tajenky.
  5. Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.
  3. Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

286693
Matematika
2., 3.
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet s příklady na sčítání přirozených čísel do 100 (s přechodem přes 10 i
25.00 Kč
740219
Matematika
4., 5.
Didaktické hry
Kartičky s řešením – zajímavosti ze světa zvířat - přednosti matematických operací Popis aktivity: Aktivita obsahuje 30
34.00 Kč
465923
Přírodověda
9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 20 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
45.00 Kč
617029
Matematika
5., 7.
Skládačky
Výukový materiál obsahuje 30 příkladů s dvojicemi zlomků a smíšených čísel. Sada obsahuje: strana 1: pokyny pro učitele
29.00 Kč
BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ do 100 BĚHACÍ KVÍZ s tajenkou – SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ do 100
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 25 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy na sčítání a odčítání do 100 + 4 možnosti (s přechodem přes 10 i bez něj). Do tajenky žáci napíšou písmeno, které je uvedeno u správného řešení úlohy. Cíl: Zopakování či upevnění znalosti sčítání a odčítání do 100.Sada obsahuje:25 karet k tisku (1, 2 nebo 4 karty na stránku)list s prázdnou tajenkou k doplnění (3x na stránce)list s vyřešenou tajenkou + pokynem k „úloze navíc“průvodní list – návodMožnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout, případně zalaminovat (lze používat opakovaně) nebo rozstříhat (dle vámi zvolené velikosti karet).Lze vytisknout také na již použité papíry „na druhou, čistou stranu“.Tip: ZKRÁCENÁ VERZE: V případě, že byste potřebovali aktivitu „zkrátit“, tak lze vytisknout např. pouze prvních 10 či 17 karet a nechat je vyřešit pouze tyto karty.Jak s materiálem pracovat:Rozmístěte karty po učebně, chodbě, školní zahradě, hřišti apod. (lze využít jako venkovní aktivitu).Rozdělte žáky do skupin (mohou pracovat i samostatně). Do každé skupiny dejte tabulku s prázdnou tajenkou k doplnění.Každá karta je očíslovaná. Žáci tedy nemusí řešit úlohy postupně, ale mohou začít libovolným číslem.Po správném vyřešení všech úloh žáci získají tajenku. Kdo by měl hotovo dříve, může napsat informace o tajence – viz pokyny v řešení tajenky.Nezapomeňte na případnou kontrolu a zpětnou vazbu k úlohám.Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce a komunikace mezi žáky.Díky možnosti samokontroly žáků (zda tajenka „dává smysl“) rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.
UUCZ-360546
Matematika>Běhací diktát>2.>3.
39.00