Celá čísla - násobení a dělení - 2 sady (2 úrovně obtížnosti)

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 1012.98 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 8. 2022
-9 % 30 Kč
27,3 Kč
Sdílet:

Popis aktivity: V sadě jsou dvě sady na násobení a dělení celých čísel. První sada je jednodušší (v oboru malé násobilky), druhá sada je náročnější.

Cíl: Zopakování či upevnění základních pravidel pro násobení a dělení celých čísel.

Sada obsahuje:

strana 1:      pokyny pro učitele

strana 2-3: nesložené trimino vhodné k rozstříhání – zadání 1. sady

strana 4:      složené trimino – řešení (včetně výsledného tvaru) – 1. sada

strana 5-6: tabulka s řešením – 1. sada

strana 7-8: nesložené trimino vhodné k rozstříhání – zadání 2. sady

strana 9:      složené trimino – řešení (včetně výsledného tvaru) – 2. sada

strana 10-11: tabulka s řešením – 2. sada

Možnosti použití:

  1. Pomůcku je možné vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Verzi k rozstříhání vytisknout např. na papír (může být z druhé strany popsaný), rozdat do skupin a nechat žáky sadu nejprve rozstříhat a až poté složit (omezené možnosti opakovaného použití, ale mohou si dělat do textu např. poznámky).
  3. Pokud si mají žáci zkontrolovat práci sami, tak vytisknout odpovídající počet tabulek s řešením.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozdejte sadu do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).
  2. Nechte žáky složit trimino – vždy přikládají dva odpovídající příklady k sobě.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Jako nápovědu můžete žákům říct výsledný tvar trimina (hvězda).
  5. Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně dle tabulky s řešením.
  6. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

153167
Chemie
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 24 karet sloužících k procvičení názvosloví (halogenidy, oxidy, sulfidy, hydroxidy
25.00 Kč
-8 % 25 Kč
23 Kč
357940
Matematika
5., 6.
Didaktické hry
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 20 karet na procvičení závislostí a vztahů mezi jednotlivými čísly. Na přední straně
26.00 Kč
326266
Chemie
8.
Běhací diktát
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 25 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
45.00 Kč
337624
Matematika
7.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet s příklady. Karty obsahují 26 různých dvojic jednoduchých příkladů na
26.00 Kč
-9 % 26 Kč
23,66 Kč
Celá čísla - násobení a dělení - 2 sady (2 úrovně obtížnosti) Celá čísla - násobení a dělení - 2 sady (2 úrovně obtížnosti)
Popis aktivity: V sadě jsou dvě sady na násobení a dělení celých čísel. První sada je jednodušší (v oboru malé násobilky), druhá sada je náročnější. Cíl: Zopakování či upevnění základních pravidel pro násobení a dělení celých čísel. Sada obsahuje: strana 1:      pokyny pro učitele strana 2-3: nesložené trimino vhodné k rozstříhání – zadání 1. sady strana 4:      složené trimino – řešení (včetně výsledného tvaru) – 1. sada strana 5-6: tabulka s řešením – 1. sada strana 7-8: nesložené trimino vhodné k rozstříhání – zadání 2. sady strana 9:      složené trimino – řešení (včetně výsledného tvaru) – 2. sada strana 10-11: tabulka s řešením – 2. sada Možnosti použití: Pomůcku je možné vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně). Verzi k rozstříhání vytisknout např. na papír (může být z druhé strany popsaný), rozdat do skupin a nechat žáky sadu nejprve rozstříhat a až poté složit (omezené možnosti opakovaného použití, ale mohou si dělat do textu např. poznámky). Pokud si mají žáci zkontrolovat práci sami, tak vytisknout odpovídající počet tabulek s řešením. Jak s materiálem pracovat: Rozdejte sadu do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Nechte žáky složit trimino – vždy přikládají dva odpovídající příklady k sobě. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi. Jako nápovědu můžete žákům říct výsledný tvar trimina (hvězda). Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně dle tabulky s řešením. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod. Přínos pomůcky: Aktivizace žáků. Podpora spolupráce mezi žáky. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.
UUCZ-94976
Matematika>Skládačky>7.>ZŠ – 2. STUPEŇ
30.00