Trimino – NÁSOBILKA 2, 3, 4 – násobení a dělení (3 sady)

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
16
Velikost: 1.56 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 3. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 3 sady karet. Každá sada slouží k procvičení násobilky jednoho čísla – násobilka 2, násobilka 3 a násobilka 4.

Cíl: Zopakování či upevnění násobilky 2, 3 a 4.

Sada obsahuje:

strana 1:      pokyny pro učitele

strana 2-3: nesložené trimino vhodné k rozstříhání – zadání 1. sady

strana 4:      složené trimino – řešení (včetně výsledného tvaru) – 1. sada

strana 5-6: tabulka s řešením – 1. sada

strana 7-8: nesložené trimino vhodné k rozstříhání – zadání 2. sady

strana 9:      složené trimino – řešení (včetně výsledného tvaru) – 2. sada

strana 10-11: tabulka s řešením – 2. sada

strana 12-13: nesložené trimino vhodné k rozstříhání – zadání 3. sady

strana 14:   složené trimino – řešení (včetně výsledného tvaru) – 3. sada

strana 15-16: tabulka s řešením – 3. sada

Možnosti použití:

  1. Pomůcku je možné vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Verzi k rozstříhání vytisknout např. na papír (může být z druhé strany popsaný), rozdat do skupin a nechat žáky sadu nejprve rozstříhat a až poté složit (omezené možnosti opakovaného použití, ale mohou si dělat do textu např. poznámky).
  3. Pokud si mají žáci zkontrolovat práci sami, tak vytisknout odpovídající počet tabulek s řešením.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozdejte sadu do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).
  2. Nechte žáky složit trimino – vždy přikládají dvě odpovídající strany k sobě (zadání + výsledek).
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Jako nápovědu můžete žákům ukázat výsledný tvar trimina.
  5. Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně dle tabulky s řešením.
  6. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

75344
Chemie
8., 9., SŠ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. Obě sady slouží k procvičení značek chemických prvků. Cíl: Zopakování či
30.00 Kč
337144
Matematika
6.
Běhací diktát
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 26 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy na opakování
44.00 Kč
663599
Matematika
2., 3.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet s výrazy s halloweenským motivem. Karty obsahují 26 různých příkladů na
25.00 Kč
573799
Matematika
5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 28 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
44.00 Kč
Trimino – NÁSOBILKA 2, 3, 4 – násobení a dělení (3 sady) Trimino – NÁSOBILKA 2, 3, 4 – násobení a dělení (3 sady)
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 3 sady karet. Každá sada slouží k procvičení násobilky jednoho čísla – násobilka 2, násobilka 3 a násobilka 4.Cíl: Zopakování či upevnění násobilky 2, 3 a 4.Sada obsahuje:strana 1:      pokyny pro učitelestrana 2-3: nesložené trimino vhodné k rozstříhání – zadání 1. sadystrana 4:      složené trimino – řešení (včetně výsledného tvaru) – 1. sadastrana 5-6: tabulka s řešením – 1. sadastrana 7-8: nesložené trimino vhodné k rozstříhání – zadání 2. sadystrana 9:      složené trimino – řešení (včetně výsledného tvaru) – 2. sadastrana 10-11: tabulka s řešením – 2. sadastrana 12-13: nesložené trimino vhodné k rozstříhání – zadání 3. sadystrana 14:   složené trimino – řešení (včetně výsledného tvaru) – 3. sadastrana 15-16: tabulka s řešením – 3. sadaMožnosti použití:Pomůcku je možné vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Verzi k rozstříhání vytisknout např. na papír (může být z druhé strany popsaný), rozdat do skupin a nechat žáky sadu nejprve rozstříhat a až poté složit (omezené možnosti opakovaného použití, ale mohou si dělat do textu např. poznámky). Pokud si mají žáci zkontrolovat práci sami, tak vytisknout odpovídající počet tabulek s řešením.Jak s materiálem pracovat:Rozdejte sadu do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).Nechte žáky složit trimino – vždy přikládají dvě odpovídající strany k sobě (zadání + výsledek). V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Jako nápovědu můžete žákům ukázat výsledný tvar trimina.Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně dle tabulky s řešením.Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.
UUCZ-281250
Matematika>Skládačky>2.>3.>Speciální pedagogika
30.00