ČÍSELNÉ VÝRAZY do 100 (slož z karet výsledek)

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 1.3 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
9. 8. 2022
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem. Ve výrazech je třeba dbát na přednosti při výpočtech (závorky, násobení a dělení, sčítání a odčítání).

Cíl: Zopakování či upevnění základních početních operací s přirozenými čísly a přednosti při počítání.

Sada obsahuje:

strana 1:      pokyny pro učitele

strana 2-3: 8 složených sad karet k tisku a rozstříhání

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Pro kontrolu je možné karty z jedné sady označit ze zadní strany např. stejným symbolem či barevnými puntíky apod.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).
  2. LEHČÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 5 kusů (malý čtverec uprostřed + k němu 4 karty): Nechte žáky skládat vždy čtyři karty k příslušnému výsledku.
  3. TĚŽŠÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 4 čtverce: Nechte žáky složit vždy 4 karty se stejným výsledkem k sobě. Správným poskládáním těchto karet poté složí výsledek.
  4. Náročnost (zejména časovou) lze ovlivnit také množstvím zadaných sad, tzn. jedna skupina může mít všechny sady, jiná např. o 2 sady méně.
  5. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  6. Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně (jsou-li karty zespodu označené).
  7. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

 

Zdroj obrázku: https://pixabay.com/

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

285824
Matematika
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet s jednoduchými úpravami výrazů (sčítání, odčítání násobení, dělení
30.00 Kč
77670
Fyzika
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem dané délky. Cíl
28.99 Kč
307074
Matematika
6.
Kolíčkování
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 54 karet na procvičení desetinných čísel (zápis a čtení, zaokrouhlování, porovnávání
36.00 Kč
299498
Matematika
3., 4.
Já mám, kdo má
ZÁKLADNÍ POČETNÍ OPERACE DO 100 - sčítání, odčítání, násobení a dělení (slož z karet výsledek) Aktivita obsahuje 8
68.00 Kč
ČÍSELNÉ VÝRAZY do 100 (slož z karet výsledek) ČÍSELNÉ VÝRAZY do 100 (slož z karet výsledek)
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem. Ve výrazech je třeba dbát na přednosti při výpočtech (závorky, násobení a dělení, sčítání a odčítání). Cíl: Zopakování či upevnění základních početních operací s přirozenými čísly a přednosti při počítání. Sada obsahuje: strana 1:      pokyny pro učitele strana 2-3: 8 složených sad karet k tisku a rozstříhání Možnosti použití: Pomůcku doporučuji vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně). Pro kontrolu je možné karty z jedné sady označit ze zadní strany např. stejným symbolem či barevnými puntíky apod. Jak s materiálem pracovat: Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). LEHČÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 5 kusů (malý čtverec uprostřed + k němu 4 karty): Nechte žáky skládat vždy čtyři karty k příslušnému výsledku. TĚŽŠÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 4 čtverce: Nechte žáky složit vždy 4 karty se stejným výsledkem k sobě. Správným poskládáním těchto karet poté složí výsledek. Náročnost (zejména časovou) lze ovlivnit také množstvím zadaných sad, tzn. jedna skupina může mít všechny sady, jiná např. o 2 sady méně. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi. Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně (jsou-li karty zespodu označené). Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod. Přínos pomůcky: Aktivizace žáků. Podpora spolupráce mezi žáky. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.   Zdroj obrázku: https://pixabay.com/
UUCZ-114327
Matematika>Skládačky>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika
0.00