SČÍTÁNÍ DO 100 (slož z karet výsledek)

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 3.87 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
2. 4. 2023
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet s příklady na sčítání přirozených čísel do 100 (s přechodem přes 10 i bez něj). Vždy k sobě patří 4 karty se shodným výsledkem.

Cíl: Zopakování či upevnění sčítání přirozených čísel do 100.

Sada obsahuje:

strana 1:      pokyny pro učitele

strana 2-3: 8 složených sad karet k tisku a rozstříhání

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Pro kontrolu je možné karty z jedné sady označit ze zadní strany např. stejným symbolem či barevnými puntíky apod.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).
  2. LEHČÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 5 kusů (malý čtverec uprostřed + k němu 4 karty): Nechte žáky skládat vždy čtyři karty k příslušnému výsledku.

TĚŽŠÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 4 čtverce: Nechte žáky složit vždy 4 karty se stejným výsledkem k sobě. Správným poskládáním těchto karet poté složí výsledek.

  1. Náročnost (zejména časovou) lze ovlivnit také množstvím zadaných sad, tzn. jedna skupina může mít všechny sady, jiná např. o 2 sady méně.
  2. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  3. Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně (jsou-li karty zespodu označené).
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

286596
Matematika
2., 3.
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet s příklady na sčítání a odčítání do 100 (s přechodem přes 10 i bez něj
25.00 Kč
72091
Matematika
8., 9.
Skládačky
Cíl: Zopakování či upevnění znalostí vzorců pro výpočet obvodu, obsahu či jiných rozměrů (např. výška, úhlopříčka
25.00 Kč
248187
Matematika
9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 18 oboustranných karet. A každé kartě je graf funkce a na druhé straně je rovnice této
31.00 Kč
273193
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují příklady na násobení a dělení v rozsahu malé násobilky
25.00 Kč
SČÍTÁNÍ DO 100 (slož z karet výsledek) SČÍTÁNÍ DO 100 (slož z karet výsledek)
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet s příklady na sčítání přirozených čísel do 100 (s přechodem přes 10 i bez něj). Vždy k sobě patří 4 karty se shodným výsledkem.Cíl: Zopakování či upevnění sčítání přirozených čísel do 100.Sada obsahuje:strana 1:      pokyny pro učitelestrana 2-3: 8 složených sad karet k tisku a rozstříháníMožnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Pro kontrolu je možné karty z jedné sady označit ze zadní strany např. stejným symbolem či barevnými puntíky apod.Jak s materiálem pracovat:Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).LEHČÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 5 kusů (malý čtverec uprostřed + k němu 4 karty): Nechte žáky skládat vždy čtyři karty k příslušnému výsledku.TĚŽŠÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 4 čtverce: Nechte žáky složit vždy 4 karty se stejným výsledkem k sobě. Správným poskládáním těchto karet poté složí výsledek.Náročnost (zejména časovou) lze ovlivnit také množstvím zadaných sad, tzn. jedna skupina může mít všechny sady, jiná např. o 2 sady méně.V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně (jsou-li karty zespodu označené).Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce mezi žáky.Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.
UUCZ-286693
Matematika>Skládačky>2.>3.
25.00