HODNOTA VÝRAZU

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 1.08 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Fejfarová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
18. 3. 2025
-15 % 35 Kč
29,75 Kč
Sdílet:

Materiál je určen k procvičování výpočtu hodnoty výrazu.

POPIS AKTIVITY:

  • vytisknout terče, zalaminovat a rozmístit po třídě/venku (většinou každý terč vytisknu dvakrát, aby nebylo větší množství žáků u jednoho stanoviště) NEBO nakopírovat kartičky do skupin/pro jednotlivce
  • žáci mají za úkol v každém terči vypočítat hodnotu zapsaného číselného výrazu, podle toho, kterou kruhovou výseč šipka trefila a následně podle vzorového terče výsledek ještě vynásobit dvakrát (padla-li šipka do zeleného prostoru) nebo třikrát (modrý prostor), padne-li šipka do bílého prostoru, výsledek již nenásobíme (stejně jako u klasického terče na šipky)
  • dalším úkolem je vypočítat hodnotu každého terče (sečtením tří získaných výsledků)
  • cílem aktivity je přijít na kód k odemčení truhly, který získají součtem všech získaných výsledků jednotlivých terčů

Další produkty od autora Jana Fejfarová

839227
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
POPIS AKTIVITY: vytisknout plakáty s příklady, zalaminovat a rozmístit po třídě/venku žáci zahájí aktivitu u kteréhokoli
39.00 Kč
-15 % 39 Kč
33,15 Kč
825459
Matematika
8., 9.
Didaktické hry
Materiál slouží k procvičování určení modusu, mediánu a aritmetického průměru. Aktivita je propojena s jednoduchým
45.00 Kč
-15 % 45 Kč
38,25 Kč
846592
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
POPIS AKTIVITY: nejdříve je potřeba vytisknout kartičky ze stran 3 až 7 (stránku 3 na červený papír, stránku 4 na zelený
35.00 Kč
-15 % 35 Kč
29,75 Kč
828769
Matematika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál je určen žákům k procvičování výpočtu procentové části. SČÍTACÍ PYRAMIDA: třídě/venku NEBO nakopírovat kartičky
39.00 Kč
-15 % 39 Kč
33,15 Kč
HODNOTA VÝRAZU HODNOTA VÝRAZU
Materiál je určen k procvičování výpočtu hodnoty výrazu.POPIS AKTIVITY:vytisknout terče, zalaminovat a rozmístit po třídě/venku (většinou každý terč vytisknu dvakrát, aby nebylo větší množství žáků u jednoho stanoviště) NEBO nakopírovat kartičky do skupin/pro jednotlivcežáci mají za úkol v každém terči vypočítat hodnotu zapsaného číselného výrazu, podle toho, kterou kruhovou výseč šipka trefila a následně podle vzorového terče výsledek ještě vynásobit dvakrát (padla-li šipka do zeleného prostoru) nebo třikrát (modrý prostor), padne-li šipka do bílého prostoru, výsledek již nenásobíme (stejně jako u klasického terče na šipky)dalším úkolem je vypočítat hodnotu každého terče (sečtením tří získaných výsledků)cílem aktivity je přijít na kód k odemčení truhly, který získají součtem všech získaných výsledků jednotlivých terčů
UUCZ-825442
Matematika>Didaktické hry>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00