HODNOTA VÝRAZU

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 1.08 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Fejfarová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
18. 3. 2025
Sdílet:

Materiál je určen k procvičování výpočtu hodnoty výrazu.

POPIS AKTIVITY:

  • vytisknout terče, zalaminovat a rozmístit po třídě/venku (většinou každý terč vytisknu dvakrát, aby nebylo větší množství žáků u jednoho stanoviště) NEBO nakopírovat kartičky do skupin/pro jednotlivce
  • žáci mají za úkol v každém terči vypočítat hodnotu zapsaného číselného výrazu, podle toho, kterou kruhovou výseč šipka trefila a následně podle vzorového terče výsledek ještě vynásobit dvakrát (padla-li šipka do zeleného prostoru) nebo třikrát (modrý prostor), padne-li šipka do bílého prostoru, výsledek již nenásobíme (stejně jako u klasického terče na šipky)
  • dalším úkolem je vypočítat hodnotu každého terče (sečtením tří získaných výsledků)
  • cílem aktivity je přijít na kód k odemčení truhly, který získají součtem všech získaných výsledků jednotlivých terčů

Další produkty od autora Jana Fejfarová

838545
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
POPIS AKTIVITY: vytisknout, zalaminovat a rozstříhat aktivitu lze využít pro skupinovou práci nebo pro “rychlejší”
29.00 Kč
839697
Matematika
8., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
POPIS AKTIVITY: vytisknout plakáty s příklady, zalaminovat a rozmístit po třídě/venku materiál obsahuje 2 aktivity (2
45.00 Kč
856052
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
materiál obsahuje: str. 3 a 4 - přehledy k vysvětlení vrcholových, vedlejších úhlů, vnitřní úhly v trojúhelníku (součet
42.00 Kč
825368
Matematika
6., 7.
Didaktické hry
Materiál je určen pro žáky 6. a 7. ročníku a slouží k procvičování násobení a sčítání celých čísel. POPIS AKTIVITY
35.00 Kč
HODNOTA VÝRAZU HODNOTA VÝRAZU
Materiál je určen k procvičování výpočtu hodnoty výrazu.POPIS AKTIVITY:vytisknout terče, zalaminovat a rozmístit po třídě/venku (většinou každý terč vytisknu dvakrát, aby nebylo větší množství žáků u jednoho stanoviště) NEBO nakopírovat kartičky do skupin/pro jednotlivcežáci mají za úkol v každém terči vypočítat hodnotu zapsaného číselného výrazu, podle toho, kterou kruhovou výseč šipka trefila a následně podle vzorového terče výsledek ještě vynásobit dvakrát (padla-li šipka do zeleného prostoru) nebo třikrát (modrý prostor), padne-li šipka do bílého prostoru, výsledek již nenásobíme (stejně jako u klasického terče na šipky)dalším úkolem je vypočítat hodnotu každého terče (sečtením tří získaných výsledků)cílem aktivity je přijít na kód k odemčení truhly, který získají součtem všech získaných výsledků jednotlivých terčů
UUCZ-825442
Matematika>Didaktické hry>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00