Procenta

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 1.05 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Fejfarová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
18. 3. 2025
Sdílet:

Materiál slouží k procvičení výpočtu procentové části hravou formou.

POPIS AKTIVITY:

  • vytisknout terče, zalaminovat a rozmístit po třídě/venku (většinou každý terč vytisknu dvakrát, aby nebylo větší množství žáků u jednoho stanoviště) NEBO nakopírovat kartičky do skupin/pro jednotlivce
  • žáci mají za úkol v každém terči vypočítat hodnotu procentové části, podle toho, kterou kruhovou výseč šipka trefila a následně podle vzorového terče výsledek ještě vynásobit dvakrát (padla-li šipka do zeleného prostoru) nebo třikrát (modrý prostor), padne-li šipka do bílého prostoru, výsledek již nenásobíme (stejně jako u klasického terče na šipky), střed je bílý - nenásobíme
  • dalším úkolem je vypočítat hodnotu každého terče (sečtením tří získaných výsledků)
  • cílem aktivity je přijít na kód k odemčení truhly, který získají součtem všech získaných výsledků jednotlivých terčů

Další produkty od autora Jana Fejfarová

825381
Matematika
6.
Didaktické hry
Materiál je určen pro žáky 6. ročníku k procvičování výpočtu povrchu a objemu krychle a kvádru hravou formou. TERČE
49.00 Kč
828500
Matematika
8., 9.
Didaktické hry
POPIS AKTIVITY vytisknout kartičky, zalaminovat a rozstříhat a rozdat dětem do skupin žáci nejdříve musí odhalit
35.00 Kč
822461
Matematika
8., 9.
Didaktické hry
Materiál slouží k procvičování násobení jednočlenu mnohočlenem a obsahuje 4 úkoly. POPIS AKTIVITY: vytisknout karty s
45.00 Kč
827245
Matematika
7.
Didaktické hry
Materiál je určen pro žáky 7. ročníku k procvičení rozdělení a změny čísla v daném poměru. POPIS AKTIVITY vytisknout
32.00 Kč
Procenta Procenta
Materiál slouží k procvičení výpočtu procentové části hravou formou.POPIS AKTIVITY:vytisknout terče, zalaminovat a rozmístit po třídě/venku (většinou každý terč vytisknu dvakrát, aby nebylo větší množství žáků u jednoho stanoviště) NEBO nakopírovat kartičky do skupin/pro jednotlivcežáci mají za úkol v každém terči vypočítat hodnotu procentové části, podle toho, kterou kruhovou výseč šipka trefila a následně podle vzorového terče výsledek ještě vynásobit dvakrát (padla-li šipka do zeleného prostoru) nebo třikrát (modrý prostor), padne-li šipka do bílého prostoru, výsledek již nenásobíme (stejně jako u klasického terče na šipky), střed je bílý - nenásobímedalším úkolem je vypočítat hodnotu každého terče (sečtením tří získaných výsledků)cílem aktivity je přijít na kód k odemčení truhly, který získají součtem všech získaných výsledků jednotlivých terčů
UUCZ-826835
Matematika>Didaktické hry>7.
35.00