VÁLEC

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 1.42 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Fejfarová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 3. 2025
Sdílet:

Materiál je určen pro žáky 8. a 9. ročníku k procvičování výpočtu povrchu a objemu válce hravou formou.

POPIS AKTIVITY:

  • vytisknout terče, zalaminovat a rozmístit po třídě/venku (většinou každý terč vytisknu dvakrát, aby nebylo větší množství žáků u jednoho stanoviště) NEBO nakopírovat kartičky do skupin/pro jednotlivce
  • žáci mají za úkol v každém terči vypočítat povrch/objem každého válce, podle toho, kterou kruhovou výseč šipka trefila a následně podle vzorového terče výsledek ještě vynásobit dvakrát (padla-li šipka do zeleného prostoru) nebo třikrát (modrý prostor), padne-li šipka do bílého prostoru, výsledek již nenásobíme (stejně jako u klasického terče na šipky)
  • dalším úkolem je vypočítat hodnotu každého terče (sečtením tří získaných výsledků)
  • cílem aktivity je přijít na kód k odemčení truhly, který získají součtem všech získaných výsledků jednotlivých terčů
  • případně lze aktivitu zkrátit do určité fáze (použít jen dva nebo tři terče, záleží na vás)

Další produkty od autora Jana Fejfarová

856052
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
materiál obsahuje: str. 3 a 4 - přehledy k vysvětlení vrcholových, vedlejších úhlů, vnitřní úhly v trojúhelníku (součet
42.00 Kč
821853
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
SČÍTACÍ PYRAMIDY - 10 variant vytisknout kartičky, zalaminovat a rozmístit po třídě/venku NEBO nakopírovat kartičky do
39.00 Kč
920740
Matematika
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
POPIS AKTIVITY: materiál obsahuje 3 aktivity - 3 pracovní listy, 2 tabulky + 10 a 10 otázek, 6 sčítacích pyramid (různé
44.00 Kč
825368
Matematika
6., 7.
Didaktické hry
Materiál je určen pro žáky 6. a 7. ročníku a slouží k procvičování násobení a sčítání celých čísel. POPIS AKTIVITY
35.00 Kč
VÁLEC VÁLEC
Materiál je určen pro žáky 8. a 9. ročníku k procvičování výpočtu povrchu a objemu válce hravou formou.POPIS AKTIVITY:vytisknout terče, zalaminovat a rozmístit po třídě/venku (většinou každý terč vytisknu dvakrát, aby nebylo větší množství žáků u jednoho stanoviště) NEBO nakopírovat kartičky do skupin/pro jednotlivcežáci mají za úkol v každém terči vypočítat povrch/objem každého válce, podle toho, kterou kruhovou výseč šipka trefila a následně podle vzorového terče výsledek ještě vynásobit dvakrát (padla-li šipka do zeleného prostoru) nebo třikrát (modrý prostor), padne-li šipka do bílého prostoru, výsledek již nenásobíme (stejně jako u klasického terče na šipky)dalším úkolem je vypočítat hodnotu každého terče (sečtením tří získaných výsledků)cílem aktivity je přijít na kód k odemčení truhly, který získají součtem všech získaných výsledků jednotlivých terčůpřípadně lze aktivitu zkrátit do určité fáze (použít jen dva nebo tři terče, záleží na vás)
UUCZ-825387
Matematika>Didaktické hry>8.>9.>🟦 Geometrické tvary
35.00