VÁLEC

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 1.42 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Fejfarová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 3. 2025
Sdílet:

Materiál je určen pro žáky 8. a 9. ročníku k procvičování výpočtu povrchu a objemu válce hravou formou.

POPIS AKTIVITY:

  • vytisknout terče, zalaminovat a rozmístit po třídě/venku (většinou každý terč vytisknu dvakrát, aby nebylo větší množství žáků u jednoho stanoviště) NEBO nakopírovat kartičky do skupin/pro jednotlivce
  • žáci mají za úkol v každém terči vypočítat povrch/objem každého válce, podle toho, kterou kruhovou výseč šipka trefila a následně podle vzorového terče výsledek ještě vynásobit dvakrát (padla-li šipka do zeleného prostoru) nebo třikrát (modrý prostor), padne-li šipka do bílého prostoru, výsledek již nenásobíme (stejně jako u klasického terče na šipky)
  • dalším úkolem je vypočítat hodnotu každého terče (sečtením tří získaných výsledků)
  • cílem aktivity je přijít na kód k odemčení truhly, který získají součtem všech získaných výsledků jednotlivých terčů
  • případně lze aktivitu zkrátit do určité fáze (použít jen dva nebo tři terče, záleží na vás)

Další produkty od autora Jana Fejfarová

825358
Matematika
6.
Didaktické hry
Materiál je určen pro žáky 6. ročníku a slouží k procvičování násobení a sčítání desetinných čísel. POPIS AKTIVITY
35.00 Kč
832396
Matematika
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
POPIS AKTIVITY úniková hra bez využití tabletů či mobilních telefonů vytiskněte zadání a rozdejte dětem do skupin
39.00 Kč
836237
Matematika
8., 9.
Didaktické hry
POPIS AKTIVITY: vytisknout plakáty s příklady, zalaminovat a rozmístit po třídě/venku žáci zahájí aktivitu u kteréhokoli
29.00 Kč
830715
Matematika
8., 9.
Didaktické hry
Materiál slouží k procvičování řešení dvou rovnic o dvou neznámých. POPIS AKTIVITY: vytisknout kartičky, zalaminovat
32.00 Kč
VÁLEC VÁLEC
Materiál je určen pro žáky 8. a 9. ročníku k procvičování výpočtu povrchu a objemu válce hravou formou.POPIS AKTIVITY:vytisknout terče, zalaminovat a rozmístit po třídě/venku (většinou každý terč vytisknu dvakrát, aby nebylo větší množství žáků u jednoho stanoviště) NEBO nakopírovat kartičky do skupin/pro jednotlivcežáci mají za úkol v každém terči vypočítat povrch/objem každého válce, podle toho, kterou kruhovou výseč šipka trefila a následně podle vzorového terče výsledek ještě vynásobit dvakrát (padla-li šipka do zeleného prostoru) nebo třikrát (modrý prostor), padne-li šipka do bílého prostoru, výsledek již nenásobíme (stejně jako u klasického terče na šipky)dalším úkolem je vypočítat hodnotu každého terče (sečtením tří získaných výsledků)cílem aktivity je přijít na kód k odemčení truhly, který získají součtem všech získaných výsledků jednotlivých terčůpřípadně lze aktivitu zkrátit do určité fáze (použít jen dva nebo tři terče, záleží na vás)
UUCZ-825387
Matematika>Didaktické hry>8.>9.>🟦 Geometrické tvary
35.00