VÁLEC

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 1.42 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Fejfarová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 3. 2025
Sdílet:

Materiál je určen pro žáky 8. a 9. ročníku k procvičování výpočtu povrchu a objemu válce hravou formou.

POPIS AKTIVITY:

  • vytisknout terče, zalaminovat a rozmístit po třídě/venku (většinou každý terč vytisknu dvakrát, aby nebylo větší množství žáků u jednoho stanoviště) NEBO nakopírovat kartičky do skupin/pro jednotlivce
  • žáci mají za úkol v každém terči vypočítat povrch/objem každého válce, podle toho, kterou kruhovou výseč šipka trefila a následně podle vzorového terče výsledek ještě vynásobit dvakrát (padla-li šipka do zeleného prostoru) nebo třikrát (modrý prostor), padne-li šipka do bílého prostoru, výsledek již nenásobíme (stejně jako u klasického terče na šipky)
  • dalším úkolem je vypočítat hodnotu každého terče (sečtením tří získaných výsledků)
  • cílem aktivity je přijít na kód k odemčení truhly, který získají součtem všech získaných výsledků jednotlivých terčů
  • případně lze aktivitu zkrátit do určité fáze (použít jen dva nebo tři terče, záleží na vás)

Další produkty od autora Jana Fejfarová

838443
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
POPIS AKTIVITY vytisknout zadání, zalaminovat a rozdat do skupin žáci si tímto materiálem procvičí učivo o poměru -
42.00 Kč
884837
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
vytisknout kartičky ze strany 4, rozstřihnout (3 krát stejné zadání) a rozdat žákům (jednotlivci/dvojice/skupiny)
31.00 Kč
841322
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
POPIS AKTIVITY: materiál obsahuje 3 aktivity - pracovní list, šifrovací pracovní list a 3 bludiště pracovní list na
39.00 Kč
964197
Matematika - geometrie
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 2 aktivity. 1) pohybová aktivita vytisknout plakáty s příklady (stránky 4 až 15), zalaminovat a
36.00 Kč
VÁLEC VÁLEC
Materiál je určen pro žáky 8. a 9. ročníku k procvičování výpočtu povrchu a objemu válce hravou formou.POPIS AKTIVITY:vytisknout terče, zalaminovat a rozmístit po třídě/venku (většinou každý terč vytisknu dvakrát, aby nebylo větší množství žáků u jednoho stanoviště) NEBO nakopírovat kartičky do skupin/pro jednotlivcežáci mají za úkol v každém terči vypočítat povrch/objem každého válce, podle toho, kterou kruhovou výseč šipka trefila a následně podle vzorového terče výsledek ještě vynásobit dvakrát (padla-li šipka do zeleného prostoru) nebo třikrát (modrý prostor), padne-li šipka do bílého prostoru, výsledek již nenásobíme (stejně jako u klasického terče na šipky)dalším úkolem je vypočítat hodnotu každého terče (sečtením tří získaných výsledků)cílem aktivity je přijít na kód k odemčení truhly, který získají součtem všech získaných výsledků jednotlivých terčůpřípadně lze aktivitu zkrátit do určité fáze (použít jen dva nebo tři terče, záleží na vás)
UUCZ-825387
Matematika>Didaktické hry>8.>9.>🟦 Geometrické tvary
35.00