Kartičky s řešením – POČÍTÁNÍ DO 1000 (sčítání, odčítání, násobení, dělení) - doplň číslo

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 1.19 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Vladěna Pěknicová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 8. 2025
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 50 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (sčítání, odčítání, násobení, dělení). Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení. 

Sada obsahuje:

strana 1: pokyny pro učitele

strana 2-11: 50 opakovacích karet s výsledky (+ řešení)

Prvních 40 karet obsahuje vždy pouze jednu početní operaci, posledních 10 karet je náročnějších (více početních operací).

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-11 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Kontrola je vždy na zadní straně karet.

Jak s materiálem pracovat:

Práce „v lavicích“:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.
  2. Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Běhací aktivity:

  1. Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).
  2. Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu.
  3. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-50, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

317650
Matematika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 40 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (z aritmetiky i geometrie v rozsahu
45.00 Kč
306135
Matematika
8., 9.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet s jednoduchými rovnicemi. Kořeny rovnic se dají (měly by se dát) určit
27.00 Kč
153038
Chemie
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet k procvičení názvosloví. První sada slouží k procvičení názvosloví oxidů
30.00 Kč
560821
Matematika
5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 29 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy z geometrie a
45.00 Kč
Kartičky s řešením – POČÍTÁNÍ DO 1000 (sčítání, odčítání, násobení, dělení) - doplň číslo Kartičky s řešením – POČÍTÁNÍ DO 1000 (sčítání, odčítání, násobení, dělení) - doplň číslo
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 50 karet. Na přední straně karty je uvedeno zadání (sčítání, odčítání, násobení, dělení). Na druhé straně karty je uvedeno správné řešení. Sada obsahuje:strana 1: pokyny pro učitelestrana 2-11: 50 opakovacích karet s výsledky (+ řešení)Prvních 40 karet obsahuje vždy pouze jednu početní operaci, posledních 10 karet je náročnějších (více početních operací).Možnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout (strany 2-11 oboustranně), zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Kontrola je vždy na zadní straně karet.Jak s materiálem pracovat:Práce „v lavicích“:Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo). Žáci vždy vyřeší úlohu (doporučuji mít k dispozici např. sešit + psací potřeby) + případně provedou kontrolu samostatně.Náročnost lze ovlivnit množstvím zadaných karet či konkrétním výběrem karet.V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.Běhací aktivity:Karty je možné využít ale i tak, že je vytisknete bez řešení, rozmístíte karty po třídě/chodbě a necháte žáky řešit úlohy ve skupinách (skupiny a pravidla, případně role žáků, doporučuji uzpůsobit dané třídě).Doporučuji určit časový limit, po jehož skončení provedete společnou kontrolu a zpětnou vazbu. Karty jsou očíslované. Proto doporučuji před zahájením aktivity nechat žáky na čistý papír zapsat čísla 1-50, ke kterým budou dopisovat jednotlivé výsledky (pro usnadnění společné kontroly).
UUCZ-927400
Matematika>Didaktické hry>3.>4.
48.00