Kolíčkování - sčítaní a odčítaní do 20 bez přechodu přes 10

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 290.91 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Soňa Jaššová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 11. 2022
Sdílet:

Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění sčítání a odčítání do 20 bez přechodu přes základ 10. Žáci zábavnou formou počítají příklady. Soubor Pdf obsahuje 36 kartiček s příklady. Doporučuji zalaminovat. Princip aktivity: Žáci mají kartičky a kolíčky. Na každé kartičce je příklad a pod ním jsou 3 čísla (výsledky), žák připne kolíček na to číslo, které představuje správný výsledek k příkladu na kartičce. Např. na kartičce je příklad 2+2= a žák připne kolíček na číslo 4. Když žáci ve skupině / ve dvou vyřeší všechny kartičky, spolu s paní učitelkou kontrolují správnost řešení. NEBO si mohou skupiny/dvojice mezi sebou navzájem zkontrolovat správné řešení.

Další produkty od autora Soňa Jaššová

189647
Matematika
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes základ 10 Nabízím 3 pracovní listy ve formátu PDF zaměřené na procvičení
40.00 Kč
200275
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 4x A4, na každé A4 jsou dva domečky (dvě kartičky) se skupinou příkladů pro porovnávání čísel 0-6
40.00 Kč
215759
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Aktivita vhodná k upevnění a opakování učiva sčítání a odčítání v oboru 0-6. Kartičky rozstříháme, žákům rozdáme do
30.00 Kč
210901
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní listy s tématem Zima jsou vhodné k upevnění učiva porovnávání 0-6, lze použít pro samostatnou práci pro žáky
35.00 Kč
Kolíčkování - sčítaní a odčítaní do 20 bez přechodu přes 10 Kolíčkování - sčítaní a odčítaní do 20 bez přechodu přes 10
Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění sčítání a odčítání do 20 bez přechodu přes základ 10. Žáci zábavnou formou počítají příklady. Soubor Pdf obsahuje 36 kartiček s příklady. Doporučuji zalaminovat. Princip aktivity: Žáci mají kartičky a kolíčky. Na každé kartičce je příklad a pod ním jsou 3 čísla (výsledky), žák připne kolíček na to číslo, které představuje správný výsledek k příkladu na kartičce. Např. na kartičce je příklad 2+2= a žák připne kolíček na číslo 4. Když žáci ve skupině / ve dvou vyřeší všechny kartičky, spolu s paní učitelkou kontrolují správnost řešení. NEBO si mohou skupiny/dvojice mezi sebou navzájem zkontrolovat správné řešení.
UUCZ-218103
Matematika>Kolíčkování>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
30.00