Kolíčkování - sčítaní a odčítaní do 20 bez přechodu přes 10

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 290.91 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 11. 2022
Sdílet:

Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění sčítání a odčítání do 20 bez přechodu přes základ 10. Žáci zábavnou formou počítají příklady. Soubor Pdf obsahuje 36 kartiček s příklady. Doporučuji zalaminovat. Princip aktivity: Žáci mají kartičky a kolíčky. Na každé kartičce je příklad a pod ním jsou 3 čísla (výsledky), žák připne kolíček na to číslo, které představuje správný výsledek k příkladu na kartičce. Např. na kartičce je příklad 2+2= a žák připne kolíček na číslo 4. Když žáci ve skupině / ve dvou vyřeší všechny kartičky, spolu s paní učitelkou kontrolují správnost řešení. NEBO si mohou skupiny/dvojice mezi sebou navzájem zkontrolovat správné řešení.

Další produkty od autora Soňa Jaššová

388960
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Aktivita vhodná jako motivace k měsíci úcty ke starším – navození tématu. Na obrázcích jsou znázorněni babička, dědeček
35.00 Kč
198452
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
PODZIM - Pracovní listy pro srovnání 1.ročník Pracovní listy jsou vytvořeny k upevnění učiva srovnávání. Žáci pracují
40.00 Kč
190114
Matematika
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Sčítání a odčítání do 20 bez přechodu přes 10 - Já mám, kdo má Didaktická aktivita je zaměřena na opakování sčítání a
40.00 Kč
191639
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Domino
Domino - Sčítání a odčítání do 10 - 1.ročník Didaktická aktivita Domino je vhodná pro 1.ročník ZŠ na upevnění učiva
30.00 Kč
Kolíčkování - sčítaní a odčítaní do 20 bez přechodu přes 10 Kolíčkování - sčítaní a odčítaní do 20 bez přechodu přes 10
Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění sčítání a odčítání do 20 bez přechodu přes základ 10. Žáci zábavnou formou počítají příklady. Soubor Pdf obsahuje 36 kartiček s příklady. Doporučuji zalaminovat. Princip aktivity: Žáci mají kartičky a kolíčky. Na každé kartičce je příklad a pod ním jsou 3 čísla (výsledky), žák připne kolíček na to číslo, které představuje správný výsledek k příkladu na kartičce. Např. na kartičce je příklad 2+2= a žák připne kolíček na číslo 4. Když žáci ve skupině / ve dvou vyřeší všechny kartičky, spolu s paní učitelkou kontrolují správnost řešení. NEBO si mohou skupiny/dvojice mezi sebou navzájem zkontrolovat správné řešení.
UUCZ-218103
Matematika>Kolíčkování>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
30.00