Kolíčkování - sčítaní a odčítaní do 20 s přechodem přes 10

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 280.3 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Soňa Jaššová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 11. 2022
Sdílet:

Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes základ 10. Žáci zábavnou formou počítají příklady. Soubor Pdf obsahuje 36 kartiček s příklady. Doporučuji zalaminovat. Princip aktivity: Žáci mají kartičky a kolíčky. Na každé kartičce je příklad a pod ním jsou 3 čísla (výsledky), žák připne kolíček na to číslo, které představuje správný výsledek k příkladu na kartičce. Např. na kartičce je příklad 2+2= a žák připne kolíček na číslo 4. Když žáci ve skupině / ve dvou vyřeší všechny kartičky, spolu s paní učitelkou kontrolují správnost řešení. NEBO si mohou skupiny/dvojice mezi sebou navzájem zkontrolovat správné řešení.

Další produkty od autora Soňa Jaššová

188116
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Didaktická hra - čísla/čísla 0-100 Didaktická hra obsahuje herní plán, který slouží k výuce čísel 0-100 v anglickém
30.00 Kč
218098
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění sčítání a odčítání v oboru 0-10. Žáci zábavnou formou
30.00 Kč
189639
Matematika
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Sčítání a odčítání do 20 bez přechodu přes základ 10 Nabízím 3 pracovní listy ve formátu PDF zaměřené na procvičování
40.00 Kč
190084
Matematika
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Násobení/dělení do 10 - Já mám, kdo má Nabízím didaktickou aktivitu Já mám, kdo má, zaměřenou na násobení a dělení v
40.00 Kč
Kolíčkování - sčítaní a odčítaní do 20 s přechodem přes 10 Kolíčkování - sčítaní a odčítaní do 20 s přechodem přes 10
Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes základ 10. Žáci zábavnou formou počítají příklady. Soubor Pdf obsahuje 36 kartiček s příklady. Doporučuji zalaminovat. Princip aktivity: Žáci mají kartičky a kolíčky. Na každé kartičce je příklad a pod ním jsou 3 čísla (výsledky), žák připne kolíček na to číslo, které představuje správný výsledek k příkladu na kartičce. Např. na kartičce je příklad 2+2= a žák připne kolíček na číslo 4. Když žáci ve skupině / ve dvou vyřeší všechny kartičky, spolu s paní učitelkou kontrolují správnost řešení. NEBO si mohou skupiny/dvojice mezi sebou navzájem zkontrolovat správné řešení.
UUCZ-218128
Matematika>Kolíčkování>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ
30.00