Kolíčkování - sčítaní a odčítaní do 20 s přechodem přes 10

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 280.3 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 11. 2022
Sdílet:

Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes základ 10. Žáci zábavnou formou počítají příklady. Soubor Pdf obsahuje 36 kartiček s příklady. Doporučuji zalaminovat. Princip aktivity: Žáci mají kartičky a kolíčky. Na každé kartičce je příklad a pod ním jsou 3 čísla (výsledky), žák připne kolíček na to číslo, které představuje správný výsledek k příkladu na kartičce. Např. na kartičce je příklad 2+2= a žák připne kolíček na číslo 4. Když žáci ve skupině / ve dvou vyřeší všechny kartičky, spolu s paní učitelkou kontrolují správnost řešení. NEBO si mohou skupiny/dvojice mezi sebou navzájem zkontrolovat správné řešení.

Další produkty od autora Soňa Jaššová

190084
Matematika
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Násobení/dělení do 10 - Já mám, kdo má Nabízím didaktickou aktivitu Já mám, kdo má, zaměřenou na násobení a dělení v
40.00 Kč
188089
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
MATEMATIKA - 3. ročník / 4.ročník (opakování násobilky na začátku šk. roku) Didaktická aktivita - Člověče násobení a
40.00 Kč
221771
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Zima - Já mám, kdo má, obsahuje 23 kartiček. vhodné použít na jakýkoli předmět. Aktivitou zvýšíme klesající pozornost
35.00 Kč
379590
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Aktivita vhodná pro upevnění a procvičování porovnávání. Kartičky na porovnávání jsou vytvořeny v oboru 0 - 6 (prvních 9
50.00 Kč
Kolíčkování - sčítaní a odčítaní do 20 s přechodem přes 10 Kolíčkování - sčítaní a odčítaní do 20 s přechodem přes 10
Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes základ 10. Žáci zábavnou formou počítají příklady. Soubor Pdf obsahuje 36 kartiček s příklady. Doporučuji zalaminovat. Princip aktivity: Žáci mají kartičky a kolíčky. Na každé kartičce je příklad a pod ním jsou 3 čísla (výsledky), žák připne kolíček na to číslo, které představuje správný výsledek k příkladu na kartičce. Např. na kartičce je příklad 2+2= a žák připne kolíček na číslo 4. Když žáci ve skupině / ve dvou vyřeší všechny kartičky, spolu s paní učitelkou kontrolují správnost řešení. NEBO si mohou skupiny/dvojice mezi sebou navzájem zkontrolovat správné řešení.
UUCZ-218128
Matematika>Kolíčkování>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ
30.00