Kolíčkování - násobení / dělení

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 87.55 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 11. 2022
Sdílet:

Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění násobení/dělení. Žáci zábavnou formou počítají příklady. Soubor Pdf obsahuje 36 kartiček s příklady. Doporučuji zalaminovat. Princip aktivity: Žáci mají kartičky a kolíčky. Na každé kartičce je příklad a pod ním jsou 3 čísla (výsledky), žák připne kolíček na to číslo, které představuje správný výsledek k příkladu na kartičce. Např. na kartičce je příklad 8:2= a žák připne kolíček na číslo 4. Když žáci ve skupině / ve dvou vyřeší všechny kartičky, spolu s paní učitelkou kontrolují správnost řešení. NEBO si mohou skupiny/dvojice mezi sebou navzájem zkontrolovat správné řešení.

Další produkty od autora Soňa Jaššová

221771
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Zima - Já mám, kdo má, obsahuje 23 kartiček. vhodné použít na jakýkoli předmět. Aktivitou zvýšíme klesající pozornost
35.00 Kč
196068
Prvouka
MŠ, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Smysly člověka PUZZLE - 1.ročník Didaktická hra Puzzle je vhodná k opakování Lidské telo - Smysly člověka. Puzzle
40.00 Kč
188088
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
MATEMATIKA - 3. ročník / 4.ročník (opakování násobilky na začátku šk. roku) Didaktická aktivita - Člověče - DĚLENÍ (malá
40.00 Kč
192124
Matematika
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Domino
Domino- sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes 10 Domino sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes základ 10 je
40.00 Kč
Kolíčkování - násobení / dělení Kolíčkování - násobení / dělení
Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění násobení/dělení. Žáci zábavnou formou počítají příklady. Soubor Pdf obsahuje 36 kartiček s příklady. Doporučuji zalaminovat. Princip aktivity: Žáci mají kartičky a kolíčky. Na každé kartičce je příklad a pod ním jsou 3 čísla (výsledky), žák připne kolíček na to číslo, které představuje správný výsledek k příkladu na kartičce. Např. na kartičce je příklad 8:2= a žák připne kolíček na číslo 4. Když žáci ve skupině / ve dvou vyřeší všechny kartičky, spolu s paní učitelkou kontrolují správnost řešení. NEBO si mohou skupiny/dvojice mezi sebou navzájem zkontrolovat správné řešení.
UUCZ-218136
Matematika>Kolíčkování>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
30.00