Kolíčkování - násobení / dělení

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 87.55 KB
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 11. 2022
Cena:
30 Kč vč. DPH
Sdílet:

Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění násobení/dělení. Žáci zábavnou formou počítají příklady. Soubor Pdf obsahuje 36 kartiček s příklady. Doporučuji zalaminovat. Princip aktivity: Žáci mají kartičky a kolíčky. Na každé kartičce je příklad a pod ním jsou 3 čísla (výsledky), žák připne kolíček na to číslo, které představuje správný výsledek k příkladu na kartičce. Např. na kartičce je příklad 8:2= a žák připne kolíček na číslo 4. Když žáci ve skupině / ve dvou vyřeší všechny kartičky, spolu s paní učitelkou kontrolují správnost řešení. NEBO si mohou skupiny/dvojice mezi sebou navzájem zkontrolovat správné řešení.

Další produkty od autora Soňa Jaššová

188118
Matematika
MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Čísla (1-10) - najdi dvojici Didaktická hra obsahuje čísla od 1 do 10 s příslušným počtem obrázků. Úloha žáků je najít
30.00 Kč
188101
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Didaktická aktivita - Člověče sčítání a odčítání do 1000 bez přechodu přes základ 10. Potřebujeme hrací kostky, panáčky
40.00 Kč
188040
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Didaktická hra Hadíky - Výborná aktivita do dvojic/skupin k upevnění a opakování učiva. Ke hře je nutná kostka + panáčky
40.00 Kč
192124
Matematika
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Domino
Domino- sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes 10 Domino sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes základ 10 je
40.00 Kč
Kolíčkování - násobení / dělení Kolíčkování - násobení / dělení
Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění násobení/dělení. Žáci zábavnou formou počítají příklady. Soubor Pdf obsahuje 36 kartiček s příklady. Doporučuji zalaminovat. Princip aktivity: Žáci mají kartičky a kolíčky. Na každé kartičce je příklad a pod ním jsou 3 čísla (výsledky), žák připne kolíček na to číslo, které představuje správný výsledek k příkladu na kartičce. Např. na kartičce je příklad 8:2= a žák připne kolíček na číslo 4. Když žáci ve skupině / ve dvou vyřeší všechny kartičky, spolu s paní učitelkou kontrolují správnost řešení. NEBO si mohou skupiny/dvojice mezi sebou navzájem zkontrolovat správné řešení.
UUCZ-218136
Matematika>Kolíčkování>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
30.00