Kolíčkování - násobení / dělení

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 87.55 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Soňa Jaššová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 11. 2022
Sdílet:

Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění násobení/dělení. Žáci zábavnou formou počítají příklady. Soubor Pdf obsahuje 36 kartiček s příklady. Doporučuji zalaminovat. Princip aktivity: Žáci mají kartičky a kolíčky. Na každé kartičce je příklad a pod ním jsou 3 čísla (výsledky), žák připne kolíček na to číslo, které představuje správný výsledek k příkladu na kartičce. Např. na kartičce je příklad 8:2= a žák připne kolíček na číslo 4. Když žáci ve skupině / ve dvou vyřeší všechny kartičky, spolu s paní učitelkou kontrolují správnost řešení. NEBO si mohou skupiny/dvojice mezi sebou navzájem zkontrolovat správné řešení.

Další produkty od autora Soňa Jaššová

218349
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Vánoce - Puzzle vhodné pro navození vánoční atmosféry. Puzzle je vhodné použít na jakékoli hodině, v den sv. Mikuláše
30.00 Kč
382404
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Já mám, kdo má
Halloween - Já mám, kdo má, obsahuje 24 kartiček. Aktivita vhodná jako motivace v období Halloween, lze použít na
30.00 Kč
188042
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
MATEMATIKA - 2.ročník/3. ročník / 4.ročník Didaktická aktivita - Člověče NÁSOBENÍ. Potřebujeme hrací kostky, panáčky a
40.00 Kč
190084
Matematika
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Násobení/dělení do 10 - Já mám, kdo má Nabízím didaktickou aktivitu Já mám, kdo má, zaměřenou na násobení a dělení v
40.00 Kč
Kolíčkování - násobení / dělení Kolíčkování - násobení / dělení
Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění násobení/dělení. Žáci zábavnou formou počítají příklady. Soubor Pdf obsahuje 36 kartiček s příklady. Doporučuji zalaminovat. Princip aktivity: Žáci mají kartičky a kolíčky. Na každé kartičce je příklad a pod ním jsou 3 čísla (výsledky), žák připne kolíček na to číslo, které představuje správný výsledek k příkladu na kartičce. Např. na kartičce je příklad 8:2= a žák připne kolíček na číslo 4. Když žáci ve skupině / ve dvou vyřeší všechny kartičky, spolu s paní učitelkou kontrolují správnost řešení. NEBO si mohou skupiny/dvojice mezi sebou navzájem zkontrolovat správné řešení.
UUCZ-218136
Matematika>Kolíčkování>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
30.00