Kolíčkování - sčítaní a odčítaní 0-10

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
7
Velikost: 355.54 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 11. 2022
Sdílet:

Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění sčítání a odčítání v oboru 0-10. Žáci zábavnou formou počítají příklady. Soubor Pdf obsahuje 36 kartiček s příklady. Doporučuji zalaminovat. Princip aktivity: Žáci mají kartičky a kolíčky. Na každé kartičce je příklad a pod ním jsou 3 čísla (výsledky), žák připne kolíček na to číslo, které představuje správný výsledek k příkladu na kartičce. Např. na kartičce je příklad 2+2= a žák připne kolíček na číslo 4. Když žáci ve skupině / ve dvou vyřeší všechny kartičky, spolu s paní učitelkou kontrolují správnost řešení. NEBO si mohou skupiny/dvojice mezi sebou navzájem zkontrolovat správné řešení.

Další produkty od autora Soňa Jaššová

218103
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Kolíčkování
Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění sčítání a odčítání do 20 bez přechodu přes základ 10. Žáci
30.00 Kč
200275
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál obsahuje 4x A4, na každé A4 jsou dva domečky (dvě kartičky) se skupinou příkladů pro porovnávání čísel 0-6
40.00 Kč
188109
Matematika
4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Didaktická aktivita - Člověče sčítání a odčítání do 10 000. Potřebujeme hrací kostky, panáčky a žáci mohou hrát. Popis
40.00 Kč
210943
Matematika
1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Matematické kostky - 5 kostek (jedna kostka na jedné A4). Stačí vytisknout a poskládat. Žákům rozdáme kostky do dvojic
30.00 Kč
Kolíčkování - sčítaní a odčítaní 0-10 Kolíčkování - sčítaní a odčítaní 0-10
Kolíčkování je výborná aktivita vhodná pro nácvik a upevnění sčítání a odčítání v oboru 0-10. Žáci zábavnou formou počítají příklady. Soubor Pdf obsahuje 36 kartiček s příklady. Doporučuji zalaminovat. Princip aktivity: Žáci mají kartičky a kolíčky. Na každé kartičce je příklad a pod ním jsou 3 čísla (výsledky), žák připne kolíček na to číslo, které představuje správný výsledek k příkladu na kartičce. Např. na kartičce je příklad 2+2= a žák připne kolíček na číslo 4. Když žáci ve skupině / ve dvou vyřeší všechny kartičky, spolu s paní učitelkou kontrolují správnost řešení. NEBO si mohou skupiny/dvojice mezi sebou navzájem zkontrolovat správné řešení.
UUCZ-218098
Matematika>Kolíčkování>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
30.00