LODĚ - zábavná hra k procvičování sčítání a odčítání do 100 (2 verze) + pexeso

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 2.2 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 2. 2024
Sdílet:

Brožura s náměty a materiály k motivaci dětí k počítání.

Hra do hodin matematiky pro zpestření procvičování sčítání a odčítání do 100. Princip známe hry, kdy se jeden hráč snaží potopit lodě svého protihráče. Materiál obsahuje sadu pro 2- 4 hráče + pexeso- bitevní lodě s příklady.

Více v popisu:

Hra začíná tím, že si každý ze dvou hráčů vezme své čtverce s výsledky a postaví z nich své lodě. Použít musí všechny čtverce tak, aby postavil jen typy lodí z plánku. Kombinuje čísla podle svého rozhodnutí. Lodě se nesmí vzájemně dotýkat stěnami čtverců, ale mohou se dotýkat vrcholy.

 

Svou hromádku příkladů otočí rubem nahoru tak, aby neviděl zadání příkladů.

Když mají oba hráči připravená svá hrací pole, následuje hod kostkou. Komu padne větší číslo, začíná.

Otočí příklad, vypočítá ho zpaměti a řekne nahlas výsledek. Spoluhráč musí otočit čtverec s tímto výsledkem na té lodi, kde se výsledek nachází. To je považováno za zásah.

 

POKUD JE STEJNÝ VÝSLEDEK NA VÍCE LODÍCH, HRÁČ KTERÝ STŘÍLEL SI VYBERE, KDE CHCE VÝSLEDEK OTOČIT.

Hráči se ve střelbě střídají. Jakmile jsou otočeny všechny čtverce jedné lodi, loď se považuje za potopenou.

 

HERNÍ VÝHODA:

Hráč má k dispozici 25 čtverců s výsledky příkladů, ze kterých může postavit své lodě podle plánku typu lodí + jeden čtverec s kapitánem. Kapitána může umístit na kteroukoliv ze svých lodí.

Když je loď s kapitánem potopena, získává protihráč 3 střelby navíc. To znamená, že si 3 x po sobě vezme z balíčku příklad, vypočítá ho a zasáhne soupeřovy lodě.

Hra končí ve chvíli, kdy má jeden z hráčů potopené všechny své lodě.

 

Po ukončení hry "LODĚ" si děti mohou ještě zahrát pexeso.

 

Poznámka: pexeso tiskněte oboustranně rubovou stranou.

 

Přeji dětem hezkou zábavu při učení.

Mgr. L. Sudová

www.primauca.cz

 

 

Další produkty od autora Libuše Sudová

287508
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Zahrajme si hru na principu Já mám kdo má? Nebo Já jsem , kdo je? Téma Čarodějnice. Dala jsem nejnižší možnou cenu. My
25.00 Kč
457491
Vlastivěda
ZŠ – 1. STUPEŇ
Předloha ke kreslení
Materiál obsahuje sady prázdných šablon k výrobě různých druhů pexes v hodinách výtvarné výchovy a pracovního vyučování
25.00 Kč
196467
Český jazyk
1., 2.
Didaktické hry
Brožura s didaktickými materiály a náměty k aktivitám k upevňování učiva čtení a psaní. KARTY PSANÉHO PÍSMA – PÍSMENA A
35.00 Kč
413340
Matematika
2., 3.
Didaktické hry
Brožura aktivit slouží k zábavnému procvičování násobilky. Násobilkové kartičky můžete rozstříhat a rozdat do dvojic a
39.00 Kč
LODĚ - zábavná hra k procvičování sčítání a odčítání do 100 (2 verze) + pexeso LODĚ - zábavná hra k procvičování sčítání a odčítání do 100 (2 verze) + pexeso
Brožura s náměty a materiály k motivaci dětí k počítání. Hra do hodin matematiky pro zpestření procvičování sčítání a odčítání do 100. Princip známe hry, kdy se jeden hráč snaží potopit lodě svého protihráče. Materiál obsahuje sadu pro 2- 4 hráče + pexeso- bitevní lodě s příklady. Více v popisu: Hra začíná tím, že si každý ze dvou hráčů vezme své čtverce s výsledky a postaví z nich své lodě. Použít musí všechny čtverce tak, aby postavil jen typy lodí z plánku. Kombinuje čísla podle svého rozhodnutí. Lodě se nesmí vzájemně dotýkat stěnami čtverců, ale mohou se dotýkat vrcholy.   Svou hromádku příkladů otočí rubem nahoru tak, aby neviděl zadání příkladů. Když mají oba hráči připravená svá hrací pole, následuje hod kostkou. Komu padne větší číslo, začíná. Otočí příklad, vypočítá ho zpaměti a řekne nahlas výsledek. Spoluhráč musí otočit čtverec s tímto výsledkem na té lodi, kde se výsledek nachází. To je považováno za zásah.   POKUD JE STEJNÝ VÝSLEDEK NA VÍCE LODÍCH, HRÁČ KTERÝ STŘÍLEL SI VYBERE, KDE CHCE VÝSLEDEK OTOČIT. Hráči se ve střelbě střídají. Jakmile jsou otočeny všechny čtverce jedné lodi, loď se považuje za potopenou.   HERNÍ VÝHODA: Hráč má k dispozici 25 čtverců s výsledky příkladů, ze kterých může postavit své lodě podle plánku typu lodí + jeden čtverec s kapitánem. Kapitána může umístit na kteroukoliv ze svých lodí. Když je loď s kapitánem potopena, získává protihráč 3 střelby navíc. To znamená, že si 3 x po sobě vezme z balíčku příklad, vypočítá ho a zasáhne soupeřovy lodě. Hra končí ve chvíli, kdy má jeden z hráčů potopené všechny své lodě.   Po ukončení hry "LODĚ" si děti mohou ještě zahrát pexeso.   Poznámka: pexeso tiskněte oboustranně rubovou stranou.   Přeji dětem hezkou zábavu při učení. Mgr. L. Sudová www.primauca.cz    
UUCZ-261389
Matematika>Didaktické hry>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🏴‍☠️ Piráti, námořníci, moře
39.00