LODĚ - zábavná hra k procvičování sčítání a odčítání do 100 (2 verze) + pexeso

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 2.2 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Libuše Sudová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 2. 2024
Sdílet:

Brožura s náměty a materiály k motivaci dětí k počítání.

Hra do hodin matematiky pro zpestření procvičování sčítání a odčítání do 100. Princip známe hry, kdy se jeden hráč snaží potopit lodě svého protihráče. Materiál obsahuje sadu pro 2- 4 hráče + pexeso- bitevní lodě s příklady.

Více v popisu:

Hra začíná tím, že si každý ze dvou hráčů vezme své čtverce s výsledky a postaví z nich své lodě. Použít musí všechny čtverce tak, aby postavil jen typy lodí z plánku. Kombinuje čísla podle svého rozhodnutí. Lodě se nesmí vzájemně dotýkat stěnami čtverců, ale mohou se dotýkat vrcholy.

 

Svou hromádku příkladů otočí rubem nahoru tak, aby neviděl zadání příkladů.

Když mají oba hráči připravená svá hrací pole, následuje hod kostkou. Komu padne větší číslo, začíná.

Otočí příklad, vypočítá ho zpaměti a řekne nahlas výsledek. Spoluhráč musí otočit čtverec s tímto výsledkem na té lodi, kde se výsledek nachází. To je považováno za zásah.

 

POKUD JE STEJNÝ VÝSLEDEK NA VÍCE LODÍCH, HRÁČ KTERÝ STŘÍLEL SI VYBERE, KDE CHCE VÝSLEDEK OTOČIT.

Hráči se ve střelbě střídají. Jakmile jsou otočeny všechny čtverce jedné lodi, loď se považuje za potopenou.

 

HERNÍ VÝHODA:

Hráč má k dispozici 25 čtverců s výsledky příkladů, ze kterých může postavit své lodě podle plánku typu lodí + jeden čtverec s kapitánem. Kapitána může umístit na kteroukoliv ze svých lodí.

Když je loď s kapitánem potopena, získává protihráč 3 střelby navíc. To znamená, že si 3 x po sobě vezme z balíčku příklad, vypočítá ho a zasáhne soupeřovy lodě.

Hra končí ve chvíli, kdy má jeden z hráčů potopené všechny své lodě.

 

Po ukončení hry "LODĚ" si děti mohou ještě zahrát pexeso.

 

Poznámka: pexeso tiskněte oboustranně rubovou stranou.

 

Přeji dětem hezkou zábavu při učení.

Mgr. L. Sudová

www.primauca.cz

 

 

Další produkty od autora Libuše Sudová

270863
Český jazyk - čtení
6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Brožura s texty a obrázky mořských savců. Další z řady zábavných karet pro zvířecí detektivy. Děti se často neumí
39.00 Kč
558108
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Milé kolegyně a kolegové, dalším z mých materiálů vhodných do projektového týdne na téma PÁLENÍ ČARODĚJNIC je trochu
35.00 Kč
573748
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Milé paní učitelky, páni učitelé, v mých materiálech jsem připravila již mnoho aktivit, kterými si můžete sestavit
45.00 Kč
230922
Český jazyk
1.
Didaktické hry
Brožura s didaktickými materiály a náměty k aktivitám k upevňování učiva českého jazyka, prvouky i matematiky - aktivity
55.00 Kč
LODĚ - zábavná hra k procvičování sčítání a odčítání do 100 (2 verze) + pexeso LODĚ - zábavná hra k procvičování sčítání a odčítání do 100 (2 verze) + pexeso
Brožura s náměty a materiály k motivaci dětí k počítání. Hra do hodin matematiky pro zpestření procvičování sčítání a odčítání do 100. Princip známe hry, kdy se jeden hráč snaží potopit lodě svého protihráče. Materiál obsahuje sadu pro 2- 4 hráče + pexeso- bitevní lodě s příklady. Více v popisu: Hra začíná tím, že si každý ze dvou hráčů vezme své čtverce s výsledky a postaví z nich své lodě. Použít musí všechny čtverce tak, aby postavil jen typy lodí z plánku. Kombinuje čísla podle svého rozhodnutí. Lodě se nesmí vzájemně dotýkat stěnami čtverců, ale mohou se dotýkat vrcholy.   Svou hromádku příkladů otočí rubem nahoru tak, aby neviděl zadání příkladů. Když mají oba hráči připravená svá hrací pole, následuje hod kostkou. Komu padne větší číslo, začíná. Otočí příklad, vypočítá ho zpaměti a řekne nahlas výsledek. Spoluhráč musí otočit čtverec s tímto výsledkem na té lodi, kde se výsledek nachází. To je považováno za zásah.   POKUD JE STEJNÝ VÝSLEDEK NA VÍCE LODÍCH, HRÁČ KTERÝ STŘÍLEL SI VYBERE, KDE CHCE VÝSLEDEK OTOČIT. Hráči se ve střelbě střídají. Jakmile jsou otočeny všechny čtverce jedné lodi, loď se považuje za potopenou.   HERNÍ VÝHODA: Hráč má k dispozici 25 čtverců s výsledky příkladů, ze kterých může postavit své lodě podle plánku typu lodí + jeden čtverec s kapitánem. Kapitána může umístit na kteroukoliv ze svých lodí. Když je loď s kapitánem potopena, získává protihráč 3 střelby navíc. To znamená, že si 3 x po sobě vezme z balíčku příklad, vypočítá ho a zasáhne soupeřovy lodě. Hra končí ve chvíli, kdy má jeden z hráčů potopené všechny své lodě.   Po ukončení hry "LODĚ" si děti mohou ještě zahrát pexeso.   Poznámka: pexeso tiskněte oboustranně rubovou stranou.   Přeji dětem hezkou zábavu při učení. Mgr. L. Sudová www.primauca.cz    
UUCZ-261389
Matematika>Didaktické hry>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🏴‍☠️ Piráti, námořníci, moře
39.00