LODĚ - zábavná hra k procvičování sčítání a odčítání do 100 (2 verze) + pexeso

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 2.2 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Libuše Sudová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 2. 2024
Sdílet:

Brožura s náměty a materiály k motivaci dětí k počítání.

Hra do hodin matematiky pro zpestření procvičování sčítání a odčítání do 100. Princip známe hry, kdy se jeden hráč snaží potopit lodě svého protihráče. Materiál obsahuje sadu pro 2- 4 hráče + pexeso- bitevní lodě s příklady.

Více v popisu:

Hra začíná tím, že si každý ze dvou hráčů vezme své čtverce s výsledky a postaví z nich své lodě. Použít musí všechny čtverce tak, aby postavil jen typy lodí z plánku. Kombinuje čísla podle svého rozhodnutí. Lodě se nesmí vzájemně dotýkat stěnami čtverců, ale mohou se dotýkat vrcholy.

 

Svou hromádku příkladů otočí rubem nahoru tak, aby neviděl zadání příkladů.

Když mají oba hráči připravená svá hrací pole, následuje hod kostkou. Komu padne větší číslo, začíná.

Otočí příklad, vypočítá ho zpaměti a řekne nahlas výsledek. Spoluhráč musí otočit čtverec s tímto výsledkem na té lodi, kde se výsledek nachází. To je považováno za zásah.

 

POKUD JE STEJNÝ VÝSLEDEK NA VÍCE LODÍCH, HRÁČ KTERÝ STŘÍLEL SI VYBERE, KDE CHCE VÝSLEDEK OTOČIT.

Hráči se ve střelbě střídají. Jakmile jsou otočeny všechny čtverce jedné lodi, loď se považuje za potopenou.

 

HERNÍ VÝHODA:

Hráč má k dispozici 25 čtverců s výsledky příkladů, ze kterých může postavit své lodě podle plánku typu lodí + jeden čtverec s kapitánem. Kapitána může umístit na kteroukoliv ze svých lodí.

Když je loď s kapitánem potopena, získává protihráč 3 střelby navíc. To znamená, že si 3 x po sobě vezme z balíčku příklad, vypočítá ho a zasáhne soupeřovy lodě.

Hra končí ve chvíli, kdy má jeden z hráčů potopené všechny své lodě.

 

Po ukončení hry "LODĚ" si děti mohou ještě zahrát pexeso.

 

Poznámka: pexeso tiskněte oboustranně rubovou stranou.

 

Přeji dětem hezkou zábavu při učení.

Mgr. L. Sudová

www.primauca.cz

 

 

Další produkty od autora Libuše Sudová

376831
Přírodověda
ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
Brožura plná didaktických materiálů k aktivitám na procvičení poznávání hub. Děti rády chodí do lesa a sbírají houby. Ve
39.00 Kč
719104
Český jazyk
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Bingo
Vážené kolegyně a kolegové, nabízím Vám ke zpestření hodin další sadu - klasickou hru BINGO, tentokrát na vyjmenovaná
30.00 Kč
790916
Český jazyk
3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Milé kolegyně a kolegové, odpusťte mi, prosím chlubení. Já mám totiž dnes ze svého didaktického materiálu strašně
65.00 Kč
399281
Matematika
2.
Didaktické hry
Brožura s didaktickými materiály k procvičování sčítání a odčítání do 20 s přechodem 10. 3 hrací pole 90 příkladů - 2
39.00 Kč
LODĚ - zábavná hra k procvičování sčítání a odčítání do 100 (2 verze) + pexeso LODĚ - zábavná hra k procvičování sčítání a odčítání do 100 (2 verze) + pexeso
Brožura s náměty a materiály k motivaci dětí k počítání. Hra do hodin matematiky pro zpestření procvičování sčítání a odčítání do 100. Princip známe hry, kdy se jeden hráč snaží potopit lodě svého protihráče. Materiál obsahuje sadu pro 2- 4 hráče + pexeso- bitevní lodě s příklady. Více v popisu: Hra začíná tím, že si každý ze dvou hráčů vezme své čtverce s výsledky a postaví z nich své lodě. Použít musí všechny čtverce tak, aby postavil jen typy lodí z plánku. Kombinuje čísla podle svého rozhodnutí. Lodě se nesmí vzájemně dotýkat stěnami čtverců, ale mohou se dotýkat vrcholy.   Svou hromádku příkladů otočí rubem nahoru tak, aby neviděl zadání příkladů. Když mají oba hráči připravená svá hrací pole, následuje hod kostkou. Komu padne větší číslo, začíná. Otočí příklad, vypočítá ho zpaměti a řekne nahlas výsledek. Spoluhráč musí otočit čtverec s tímto výsledkem na té lodi, kde se výsledek nachází. To je považováno za zásah.   POKUD JE STEJNÝ VÝSLEDEK NA VÍCE LODÍCH, HRÁČ KTERÝ STŘÍLEL SI VYBERE, KDE CHCE VÝSLEDEK OTOČIT. Hráči se ve střelbě střídají. Jakmile jsou otočeny všechny čtverce jedné lodi, loď se považuje za potopenou.   HERNÍ VÝHODA: Hráč má k dispozici 25 čtverců s výsledky příkladů, ze kterých může postavit své lodě podle plánku typu lodí + jeden čtverec s kapitánem. Kapitána může umístit na kteroukoliv ze svých lodí. Když je loď s kapitánem potopena, získává protihráč 3 střelby navíc. To znamená, že si 3 x po sobě vezme z balíčku příklad, vypočítá ho a zasáhne soupeřovy lodě. Hra končí ve chvíli, kdy má jeden z hráčů potopené všechny své lodě.   Po ukončení hry "LODĚ" si děti mohou ještě zahrát pexeso.   Poznámka: pexeso tiskněte oboustranně rubovou stranou.   Přeji dětem hezkou zábavu při učení. Mgr. L. Sudová www.primauca.cz    
UUCZ-261389
Matematika>Didaktické hry>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ>🏴‍☠️ Piráti, námořníci, moře
39.00