Matematické resetovačky

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
10
Velikost: 1.65 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Barbora Kašparová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 10. 2025
Sdílet:

Tento soubor obsahuje 60 různorodých matematických úloh (6. - 7. ročník) zaměřených především na rozvoj logického myšlení, strategického uvažování a schopnosti hledat souvislosti. Úlohy nejsou klasické „počítací příklady“, ale vedou žáky k tomu, aby:

🧩 Přemýšleli v souvislostech a hledali různé cesty k řešení.

🧠 Rozvíjeli logické a kritické myšlení při řešení problémů.

📚 Aplikovali matematické znalosti v praktických i neobvyklých situacích.

🤝 Spolupracovali a argumentovali, pokud se úlohy řeší ve dvojicích či skupinách.

Materiál je vhodný jako:

krátké „mozkové rozcvičky“ na začátku či konci hodiny, skupinové aktivity k rozvoji logického myšlení, doplňkový materiál pro nadané žáky, nebo zábavné opakování matematiky netradiční formou.

Další produkty od autora Barbora Kašparová

965223
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Materiál je určen žákům od 3. ročníku základní školy. Tento didaktický materiál slouží k upevnění si vyjmenovaných slov
38.00 Kč
823144
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Domino
Tato didaktická hra je zaměřena na čtení s porozuměním, práci s textem a rozvoj slovní zásoby u žáků 1. stupně základní
0.00 Kč
887458
Matematika
6., 7., ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Materiál je zaměřen na procvičení si největšího společného dělitele (NSD). Je určen žákům od 6. ročníku základní školy
35.00 Kč
875551
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Tato didaktická hra je určena především žákům 1. stupně (3. - 5 ročník). Slouží k aktivnímu procvičování vyjmenovaných
35.00 Kč
Matematické resetovačky Matematické resetovačky
Tento soubor obsahuje 60 různorodých matematických úloh (6. - 7. ročník) zaměřených především na rozvoj logického myšlení, strategického uvažování a schopnosti hledat souvislosti. Úlohy nejsou klasické „počítací příklady“, ale vedou žáky k tomu, aby:🧩 Přemýšleli v souvislostech a hledali různé cesty k řešení.🧠 Rozvíjeli logické a kritické myšlení při řešení problémů.📚 Aplikovali matematické znalosti v praktických i neobvyklých situacích.🤝 Spolupracovali a argumentovali, pokud se úlohy řeší ve dvojicích či skupinách.Materiál je vhodný jako:krátké „mozkové rozcvičky“ na začátku či konci hodiny, skupinové aktivity k rozvoji logického myšlení, doplňkový materiál pro nadané žáky, nebo zábavné opakování matematiky netradiční formou.
UUCZ-978778
Matematika>Didaktické hry>6.>7.>8.>ZŠ – 2. STUPEŇ
32.00