MATEMATIKA: Pololetní práce pro 9. ročník_Verze A, B_řešení

Předmět:
Počet stran:
5
Velikost: 1.77 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající PavMa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 1. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje:

2 samostatné testy k ověření znalostí žáků v pololetí 9. ročníku

verze A, B

Řešení testů

 

Tento materiál obsahuje dvě verze pololetní písemné práce pro žáky 9. ročníku z matematiky. Každá verze zahrnuje deset úkolů zaměřených na klíčové oblasti matematiky, které jsou důležité pro úspěšné zvládnutí přípravy na přijímací zkoušky na střední školy a k upevnění klíčových matematických dovedností.

Cílem tohoto materiálu je prověřit a upevnit znalosti žáků v oblastech, jako jsou procenta, slovní úlohy, soustavy rovnic, práce se zlomky, mocninami, odmocninami a zápornými čísly.

Otázky jsou koncipovány tak, aby odpovídaly schopnostem a znalostem žáků deváté třídy a poskytly relevantní zpětnou vazbu o jejich matematických dovednostech.

Pro pedagogy tento materiál představuje komplexní nástroj pro ověření znalostí žáků v různých oblastech matematiky. Dvě verze testů umožňují snadněji kontrolovat případné opisování a variabilita úkolů zajišťuje, že žáci procvičí širší spektrum témat.

Řešení zahrnutá v materiálu usnadňují opravu a poskytují jednotné standardy hodnocení.

Pro žáky je písemná práce příležitostí si ověřit a upevnit své znalosti v klíčových oblastech matematiky. Úloha s konkrétními hodnotami jim umožňuje rozvíjet dovednosti v aplikaci naučených pravidel a postupů na různorodé příklady.

Pololetní písemná práce může být využita jako:

  • Hodnocení žáků na konci prvního pololetí
  • Diagnostický nástroj pro identifikaci silných a slabých stránek žáků
  • Podklad pro diskuzi o částech matematiky, které vyžadují další procvičování
  • Inspirace k přípravě dalších procvičovacích materiálů

Úkoly jsou sestaveny tak, aby kombinovaly základní i náročnější matematické postupy, což žáky motivuje k přemýšlení a logickému uvažování. Možnost porovnání vlastních výsledků s řešením a dosaženém bodovým hodnocením pomáhá žákům získat zpětnou vazbu o jejich pokroku.

 

Další produkty od autora PavMa

644444
Německý jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: 3 x A4 postava s německou slovní zásobou - části těla 3 x A4 postava s českou slovní zásobou - části
45.00 Kč
892225
Český jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Doplňovací hra na rozvoj slovní zásoby (2. stupeň ZŠ) 1. Popis hry Tato hra je navržena jako psaná doplňovací hra pro
35.00 Kč
673121
Matematika
8., 9., SŠ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: 8 karet po sedmi rovnicích- verze A, B, C, D, E, F, G, H Řešení pro každou verzi Řešení všech variant
40.00 Kč
915060
Nezařazené k předmětu
4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Trampoty naší duhy – šifrovací dobrodružství pro děti Materiál „Trampoty naší duhy“ je zábavná, logická a barevná
30.00 Kč
MATEMATIKA: Pololetní práce pro 9. ročník_Verze A, B_řešení MATEMATIKA: Pololetní práce pro 9. ročník_Verze A, B_řešení
Materiál obsahuje:2 samostatné testy k ověření znalostí žáků v pololetí 9. ročníkuverze A, BŘešení testů Tento materiál obsahuje dvě verze pololetní písemné práce pro žáky 9. ročníku z matematiky. Každá verze zahrnuje deset úkolů zaměřených na klíčové oblasti matematiky, které jsou důležité pro úspěšné zvládnutí přípravy na přijímací zkoušky na střední školy a k upevnění klíčových matematických dovedností.Cílem tohoto materiálu je prověřit a upevnit znalosti žáků v oblastech, jako jsou procenta, slovní úlohy, soustavy rovnic, práce se zlomky, mocninami, odmocninami a zápornými čísly.Otázky jsou koncipovány tak, aby odpovídaly schopnostem a znalostem žáků deváté třídy a poskytly relevantní zpětnou vazbu o jejich matematických dovednostech.Pro pedagogy tento materiál představuje komplexní nástroj pro ověření znalostí žáků v různých oblastech matematiky. Dvě verze testů umožňují snadněji kontrolovat případné opisování a variabilita úkolů zajišťuje, že žáci procvičí širší spektrum témat.Řešení zahrnutá v materiálu usnadňují opravu a poskytují jednotné standardy hodnocení.Pro žáky je písemná práce příležitostí si ověřit a upevnit své znalosti v klíčových oblastech matematiky. Úloha s konkrétními hodnotami jim umožňuje rozvíjet dovednosti v aplikaci naučených pravidel a postupů na různorodé příklady.Pololetní písemná práce může být využita jako:Hodnocení žáků na konci prvního pololetíDiagnostický nástroj pro identifikaci silných a slabých stránek žákůPodklad pro diskuzi o částech matematiky, které vyžadují další procvičováníInspirace k přípravě dalších procvičovacích materiálůÚkoly jsou sestaveny tak, aby kombinovaly základní i náročnější matematické postupy, což žáky motivuje k přemýšlení a logickému uvažování. Možnost porovnání vlastních výsledků s řešením a dosaženém bodovým hodnocením pomáhá žákům získat zpětnou vazbu o jejich pokroku. 
UUCZ-754999
Matematika>Pracovní listy>Testy a písemky>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00