MATEMATIKA: Pololetní písemná práce pro 8. ročník (varianta A, B + řešení)

Předmět:
Počet stran:
5
Velikost: 2.9 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající PavMa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 1. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje:

2 samostatné testy k ověření znalostí žáků v pololetí 8. ročníku

verze A, B

Řešení testů

 

Tento materiál obsahuje dvě verze pololetní písemné práce pro žáky 8. ročníku z matematiky. Každá verze zahrnuje osm úkolů zaměřených na klíčové oblasti matematiky, které jsou důležité i pro pozdější úspěšné zvládnutí přípravy na přijímací zkoušky na střední školy a k upevnění klíčových matematických dovedností.

Cílem tohoto materiálu je prověřit a upevnit znalosti žáků v oblastech, jako jsou mocniny, odmocniny, Pythagorova věta, zlomky, obvody a obsahy těles, případně i znalostí týkající se koeficientu přímé a nepřímé úměrnosti.

Otázky jsou koncipovány tak, aby odpovídaly schopnostem a znalostem žáků osmé třídy a poskytly relevantní zpětnou vazbu o jejich matematických dovednostech.

Pro pedagogy tento materiál představuje komplexní nástroj pro ověření znalostí žáků v různých oblastech matematiky. Dvě verze testů umožňují snadněji kontrolovat případné opisování a variabilita úkolů zajišťuje, že žáci procvičí širší spektrum témat.

Řešení zahrnutá v materiálu usnadňují opravu a poskytují jednotné standardy hodnocení.

Pro žáky je písemná práce příležitostí si ověřit a upevnit své znalosti v klíčových oblastech matematiky. Úloha s konkrétními hodnotami jim umožňuje rozvíjet dovednosti v aplikaci naučených pravidel a postupů na různorodé příklady.

Pololetní písemná práce může být využita jako:

  • Hodnocení žáků na konci prvního pololetí
  • Diagnostický nástroj pro identifikaci silných a slabých stránek žáků
  • Podklad pro diskuzi o částech matematiky, které vyžadují další procvičování
  • Inspirace k přípravě dalších procvičovacích materiálů

Úkoly jsou sestaveny tak, aby kombinovaly základní i náročnější matematické postupy, což žáky motivuje k přemýšlení a logickému uvažování. Možnost porovnání vlastních výsledků s řešením a dosaženém bodovým hodnocením pomáhá žákům získat zpětnou vazbu o jejich pokroku.

Další produkty od autora PavMa

703745
Chemie
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Materiál obsahuje: 4 osobnosti z historie, které měli co dočinění s jedy Dílky k rozstříhání Volná pole k nalepení /
45.00 Kč
682602
Matematika
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: 4 A4 pracovní listy na slovní úlohy s procenty - verze A, B, C, D, Řešení pro každou verzi Využití
40.00 Kč
644443
Chemie
ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Materiál obsahuje: A4 pracovní list s kolonkami k přiřazování derivátů uhlovodíků A4 list obsahující kartičky s
25.00 Kč
734616
Chemie
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: 4 pracovní listy A4 s informacemi o blízkém a neodlučitelném propojení chemie a zdraví 1 list s
45.00 Kč
MATEMATIKA: Pololetní písemná práce pro 8. ročník (varianta A, B + řešení) MATEMATIKA: Pololetní písemná práce pro 8. ročník (varianta A, B + řešení)
Materiál obsahuje:2 samostatné testy k ověření znalostí žáků v pololetí 8. ročníkuverze A, BŘešení testů Tento materiál obsahuje dvě verze pololetní písemné práce pro žáky 8. ročníku z matematiky. Každá verze zahrnuje osm úkolů zaměřených na klíčové oblasti matematiky, které jsou důležité i pro pozdější úspěšné zvládnutí přípravy na přijímací zkoušky na střední školy a k upevnění klíčových matematických dovedností.Cílem tohoto materiálu je prověřit a upevnit znalosti žáků v oblastech, jako jsou mocniny, odmocniny, Pythagorova věta, zlomky, obvody a obsahy těles, případně i znalostí týkající se koeficientu přímé a nepřímé úměrnosti.Otázky jsou koncipovány tak, aby odpovídaly schopnostem a znalostem žáků osmé třídy a poskytly relevantní zpětnou vazbu o jejich matematických dovednostech.Pro pedagogy tento materiál představuje komplexní nástroj pro ověření znalostí žáků v různých oblastech matematiky. Dvě verze testů umožňují snadněji kontrolovat případné opisování a variabilita úkolů zajišťuje, že žáci procvičí širší spektrum témat.Řešení zahrnutá v materiálu usnadňují opravu a poskytují jednotné standardy hodnocení.Pro žáky je písemná práce příležitostí si ověřit a upevnit své znalosti v klíčových oblastech matematiky. Úloha s konkrétními hodnotami jim umožňuje rozvíjet dovednosti v aplikaci naučených pravidel a postupů na různorodé příklady.Pololetní písemná práce může být využita jako:Hodnocení žáků na konci prvního pololetíDiagnostický nástroj pro identifikaci silných a slabých stránek žákůPodklad pro diskuzi o částech matematiky, které vyžadují další procvičováníInspirace k přípravě dalších procvičovacích materiálůÚkoly jsou sestaveny tak, aby kombinovaly základní i náročnější matematické postupy, což žáky motivuje k přemýšlení a logickému uvažování. Možnost porovnání vlastních výsledků s řešením a dosaženém bodovým hodnocením pomáhá žákům získat zpětnou vazbu o jejich pokroku.
UUCZ-757337
Matematika>Pracovní listy>Testy a písemky>8.>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00