Obvod rovinných útvarů bez vzorců - gradované

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 2.52 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 7. 2024
Sdílet:

Inspirací mi byly úlohy z přijímaček pro 5.r. V první části žáci zjišťují obvod útvarů porovnáváním délek stran v mříži. Druhá část materiálu pracuje se čtverci a obdélníky, kde žáci dopočítávají velikosti a zjišťují výsledné obvody.

Obsah

  • 17 úloh,
    • 3 zahřívací úlohy,
    • 6 úloh v mříži, žáci porovnávají obvody dle orámovaných (shodných) úseček,
    • 8 úloh ve čtverci/obdélníku, kde žáci hledají výsledné obvody,
  • rozvržení jako 3,5 listu s prostorem pro řešení, nebo jako 2,5 listu bez prostoru k řešení,
  • řešení pro učitele.

Způsob práce

  • Úlohy vhodné do dvojice/skupiny, nebo samostatně. Úlohy jsem se snažila postupně gradovat, proto věřím, že každý žák zvládne nejlehčí úlohu, která mu napoví způsob řešení úloh následujících.

 

Další produkty od autora Kateřina Šiková

187765
Matematika
3., 4.
Pracovní listy
Ozvláštněte písemné sčítání a odčítání vpisováním výsledků do tabulky, kde se výsledky kříží a žáci díky tomu získají
25.00 Kč
256217
Matematika
4., 5., 6.
Pracovní listy
Dvě aktivity: Tabulky se shodnými výsledky a "Pohádkové" PL, kde výsledky odpovídají obrázkům, které tvoří název pohádky
37.00 Kč
160754
Matematika
7., 8., 9.
Pracovní listy
Žáci skrze sítě těles (vystřižení) popisují stěny těles a tvoří vzorec pro povrch. Návazná aktivita vynechání jedné
45.00 Kč
280996
Matematika
4., 5.
Já mám, kdo má
Já mám, kdo má? Na procvičení čísel větších než deset tisíc. Pro již vyvolané žáky nabízím 1 PL se 2 možnostmi zadání -
29.00 Kč
Obvod rovinných útvarů bez vzorců - gradované Obvod rovinných útvarů bez vzorců - gradované
Inspirací mi byly úlohy z přijímaček pro 5.r. V první části žáci zjišťují obvod útvarů porovnáváním délek stran v mříži. Druhá část materiálu pracuje se čtverci a obdélníky, kde žáci dopočítávají velikosti a zjišťují výsledné obvody.Obsah17 úloh,3 zahřívací úlohy,6 úloh v mříži, žáci porovnávají obvody dle orámovaných (shodných) úseček,8 úloh ve čtverci/obdélníku, kde žáci hledají výsledné obvody,rozvržení jako 3,5 listu s prostorem pro řešení, nebo jako 2,5 listu bez prostoru k řešení,řešení pro učitele.Způsob práceÚlohy vhodné do dvojice/skupiny, nebo samostatně. Úlohy jsem se snažila postupně gradovat, proto věřím, že každý žák zvládne nejlehčí úlohu, která mu napoví způsob řešení úloh následujících. 
UUCZ-606993
Matematika>Matematika - geometrie>Pracovní listy>5.>6.
25.00