Obvod rovinných útvarů bez vzorců - gradované

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 2.52 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Kateřina Šiková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 7. 2024
Sdílet:

Inspirací mi byly úlohy z přijímaček pro 5.r. V první části žáci zjišťují obvod útvarů porovnáváním délek stran v mříži. Druhá část materiálu pracuje se čtverci a obdélníky, kde žáci dopočítávají velikosti a zjišťují výsledné obvody.

Obsah

  • 17 úloh,
    • 3 zahřívací úlohy,
    • 6 úloh v mříži, žáci porovnávají obvody dle orámovaných (shodných) úseček,
    • 8 úloh ve čtverci/obdélníku, kde žáci hledají výsledné obvody,
  • rozvržení jako 3,5 listu s prostorem pro řešení, nebo jako 2,5 listu bez prostoru k řešení,
  • řešení pro učitele.

Způsob práce

  • Úlohy vhodné do dvojice/skupiny, nebo samostatně. Úlohy jsem se snažila postupně gradovat, proto věřím, že každý žák zvládne nejlehčí úlohu, která mu napoví způsob řešení úloh následujících.

 

Další produkty od autora Kateřina Šiková

206936
Matematika
2.
Pracovní listy
Sčítání a odčítání do 20 pomocí vah. Žák spočítá jednu stranu váhy a doplňuje chybějící číslo na straně druhé
30.00 Kč
315224
Matematika
2., 3.
Didaktické hry
Žáci mezi sebou soutěží. Pro postup po hracím poli je potřeba správných výpočtů. Ke kontrole učitel může žákům
53.00 Kč
372626
Prvouka
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Obsah 6x skupina deseti instrukcí k nalezení pokladu, 2x celý název: sever, jih,...; zbylé jako S, J, ... 2 skupiny lze
30.00 Kč
202129
Matematika
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Zpestřete žákům mechanické počítání se zlomky složením ornamentu z výsledků. Žáci se hned mohou ujistit, že počítali
35.00 Kč
Obvod rovinných útvarů bez vzorců - gradované Obvod rovinných útvarů bez vzorců - gradované
Inspirací mi byly úlohy z přijímaček pro 5.r. V první části žáci zjišťují obvod útvarů porovnáváním délek stran v mříži. Druhá část materiálu pracuje se čtverci a obdélníky, kde žáci dopočítávají velikosti a zjišťují výsledné obvody.Obsah17 úloh,3 zahřívací úlohy,6 úloh v mříži, žáci porovnávají obvody dle orámovaných (shodných) úseček,8 úloh ve čtverci/obdélníku, kde žáci hledají výsledné obvody,rozvržení jako 3,5 listu s prostorem pro řešení, nebo jako 2,5 listu bez prostoru k řešení,řešení pro učitele.Způsob práceÚlohy vhodné do dvojice/skupiny, nebo samostatně. Úlohy jsem se snažila postupně gradovat, proto věřím, že každý žák zvládne nejlehčí úlohu, která mu napoví způsob řešení úloh následujících. 
UUCZ-606993
Matematika>Matematika - geometrie>Pracovní listy>5.>6.
25.00