ZLOMKY Porovnej a seřaď! Pracovní listy

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
8
Velikost: 372.97 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající PavMa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 9. 2024
Sdílet:

Materiál obsahuje:

A4 pracovní listy se zlomky k seřazení - verze A, B, C

Řešení pro každou verzi

 

 

Využití:

Cíl práce:

Smyslem práce s pracovním listem je procvičit dovednosti žáků v práci se zlomky a jejich řazení podle velikosti. Žáci trénují krácení a rozšiřování zlomků a převádění na společný jmenovatel.

Pracovní list je vhodný nejen pro samostatnou práci, nýbrž i pro skupinovou. Lze ho využít i jako motivační skupinovou hru, kdy proti sobě soutěží týmy, komu se dříve a lépe podaří zlomky seřadit.

 

Příprava materiálu: Před začátkem aktivity se ujistěte, že každý žák má k dispozici pracovní list se zlomky a psací potřeby.

 

 

Lze vytisknout jako brožuru.

Instrukce pro žáky: Žáky seznamte s úkolem, který spočívá v seřazení zlomků podle velikosti, buď od nejmenšího po největší, nebo naopak. Vysvětlete žákům, že mají zlomky porovnávat a snažit se určit, který z nich je větší či menší než ostatní. Podpořte je v tom, aby si všimli společných či odlišných částí zlomků a použili znalosti o velikostech číselných hodnot.

 

Průběh práce: Během práce buďte k dispozici pro případné dotazy žáků. Podnikejte k diskuzi mezi žáky a podněcujte je k vzájemné spolupráci. Podpořte tvorbu vlastních strategií, které žákům pomohou v řazení zlomků.

 

Výsledná reflexe: Po dokončení úkolu společně projděte výsledky a diskutujte o postupech, které žáci použili. Vyzdvihněte přínos této aktivity pro zdokonalení dovedností v práci se zlomky a posílení jejich matematického myšlení.

 

Uzavření aktivity: Závěrem zhodnoťte, jak žáci úkol zvládli, a případně zdůrazněte, že praxe je klíčem k zdokonalení dovedností. Připomeňte žákům, že v případě potřeby jsou k dispozici další materiály a cvičení k procvičení této problematiky.

Další produkty od autora Markéta Pavlíková

741458
Chemie
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
AZ-kvíz
Materiál obsahuje: Celkem 80 otázek zaměřených na chemii - 4 kola hry Odpovědník Motivační vybarvování baněk na stomku
45.00 Kč
653867
Chemie
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: 4 pracovní listy A4 s informacemi o bílkovinách, jejich vlastnostech a funkcích řešení všech
45.00 Kč
709730
Chemie
8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje: 2 A4 s kartičkami pro trénink nebo opakování chemických sloučenin obsahujících kyslík, tzv. oxidů
40.00 Kč
627846
Anglický jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pexeso
Materiál obsahuje: 36 kartiček 12 kartiček s obrázkem zvířete, které umí létat. 12 kartiček s označením zvířete v
45.00 Kč
ZLOMKY Porovnej a seřaď! Pracovní listy ZLOMKY Porovnej a seřaď! Pracovní listy
Materiál obsahuje:A4 pracovní listy se zlomky k seřazení - verze A, B, CŘešení pro každou verzi  Využití:Cíl práce:Smyslem práce s pracovním listem je procvičit dovednosti žáků v práci se zlomky a jejich řazení podle velikosti. Žáci trénují krácení a rozšiřování zlomků a převádění na společný jmenovatel.Pracovní list je vhodný nejen pro samostatnou práci, nýbrž i pro skupinovou. Lze ho využít i jako motivační skupinovou hru, kdy proti sobě soutěží týmy, komu se dříve a lépe podaří zlomky seřadit. Příprava materiálu: Před začátkem aktivity se ujistěte, že každý žák má k dispozici pracovní list se zlomky a psací potřeby.  Lze vytisknout jako brožuru.Instrukce pro žáky: Žáky seznamte s úkolem, který spočívá v seřazení zlomků podle velikosti, buď od nejmenšího po největší, nebo naopak. Vysvětlete žákům, že mají zlomky porovnávat a snažit se určit, který z nich je větší či menší než ostatní. Podpořte je v tom, aby si všimli společných či odlišných částí zlomků a použili znalosti o velikostech číselných hodnot. Průběh práce: Během práce buďte k dispozici pro případné dotazy žáků. Podnikejte k diskuzi mezi žáky a podněcujte je k vzájemné spolupráci. Podpořte tvorbu vlastních strategií, které žákům pomohou v řazení zlomků. Výsledná reflexe: Po dokončení úkolu společně projděte výsledky a diskutujte o postupech, které žáci použili. Vyzdvihněte přínos této aktivity pro zdokonalení dovedností v práci se zlomky a posílení jejich matematického myšlení. Uzavření aktivity: Závěrem zhodnoťte, jak žáci úkol zvládli, a případně zdůrazněte, že praxe je klíčem k zdokonalení dovedností. Připomeňte žákům, že v případě potřeby jsou k dispozici další materiály a cvičení k procvičení této problematiky.
UUCZ-643039
Matematika>Pracovní listy>ZŠ – 2. STUPEŇ
30.00