52 kartiček - rozvoj a podpora smyslového vnímání

Téma:
Počet stran:
5
Velikost: 25.02 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 9. 2024
Sdílet:

Aplikování těchto cvičení, úkolů, otázek, námětů na práci, zaměřených na rozvoj smyslového vnímání může pedagogický i odborný zaměstnanec integrovat do své každodenní praxe různými způsoby. Cílem je poskytnout žákům podporu při rozvíjení percepčních schopností, které jsou nezbytné pro jejich efektivní učení a komplexní rozvoj.

Zde je několik způsobů, jak je lze využít:

  • motivační část vyučovací hodiny, energizér, třídnická hodina.
  • Individuální intervence (speciální pedagog, školní psycholog)
  • Preventivní a další skupinové/individuální aktivity se žáky/studentami.

Další produkty od autora Mgr. Marián Olejník

625059
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
94 kartiček, jejichž cílem je prohlubovat slovní zásobu žáků. Prioritně: 2. stupeň ZŠ, SŠ. Kartičky jsou navrženy pro
85.00 Kč
641870
Nezařazené k předmětu
5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Doporučuji: II. stupeň ZŠ, SŠ Kdo: učitel, školní speciální pedagog, vychovatel, asistent učitele Při realizaci těchto
75.00 Kč
622412
Etická výchova
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
56 kartiček Vhodné pro: II. stupeň ZŠ, střední škola. Školní speciální pedagogové, psychologové, učitelé mohou tyto
75.00 Kč
651767
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Označte si dveře své třídy a doplňte hygienickou zónu pěknými plakáty.
45.00 Kč
52 kartiček - rozvoj a podpora smyslového vnímání 52 kartiček - rozvoj a podpora smyslového vnímání
Aplikování těchto cvičení, úkolů, otázek, námětů na práci, zaměřených na rozvoj smyslového vnímání může pedagogický i odborný zaměstnanec integrovat do své každodenní praxe různými způsoby. Cílem je poskytnout žákům podporu při rozvíjení percepčních schopností, které jsou nezbytné pro jejich efektivní učení a komplexní rozvoj.Zde je několik způsobů, jak je lze využít:motivační část vyučovací hodiny, energizér, třídnická hodina.Individuální intervence (speciální pedagog, školní psycholog)Preventivní a další skupinové/individuální aktivity se žáky/studentami.
UUCZ-651593
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Ostatní>2.>3.>4.>5.>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Speciální pedagogika>Emoce
65.00