Barevný podzim

Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 3.76 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Denisa Foltýnová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 12. 2023
Sdílet:

Jedná se o výukově–vzdělávací materiál/brožuru pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů. 

Hlavní vzdělávací oblast RVP PV:

Dítě a jeho psychika

  • Cíl: Rozvíjet přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie.

Předpokládané vztahy k jiným oblastem RVP PV:

  • Dítě a jeho tělo – Cíl: Rozvinout u dětí jemnou motoriku, koordinaci ruky a oka.
  • Dítě a ten druhý – Cíl: Rozvinout u dětí schopnost spolupracovat při hrách a aktivitách.
  • Dítě a společnost – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost dodržovat pravidla při komunikaci s ostatními. 
  • Dítě a svět – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost orientovat se ve známém prostředí.

Předpokládaný výstup:
a) předpokládaný produkt – edukační (obohacená slovní zásoba, zvládnuté rozlišování a rozdělování obrázků podle barev)
b) předpokládané kompetence:

  • kompetence k učení - Předpokládám, že dítě bude klást otázky a hledat na ně odpovědi, že si bude aktivně všímat, co se kolem něj děje. Komponenta dovednost
  • kompetence k řešení problémů - Předpokládám, že dítě bude rozlišovat řešení, která jsou funkční (vedoucí k cíli), a řešení, která funkční nejsou. Komponenta dovednost
  • kompetence komunikativní - Předpokládám, že dítě se bude domlouvat gesty i slovy, rozlišovat některé symboly, rozumět jejich významu a funkci. Komponenta dovednost

Obsah materiálu:

  • 8X A6 demonstračních obrázků
  • 7x sklenic s barevnými víky
  • 28 obrázků k přiřazování

Návod na práci s materiálem:

Soubor si vytiskněte, doporučuji zalaminovat. S demonstračními obrázky si s dětmi připomeňte, jak je podzim barevný a že jeho plody a přírodniny mají různé barvy.

Obrázky vystřihněte, pomíchejte a úkolem dětí je přiřazovat je podle barev do správných skleniček podle barvy víka. Můžete si z toho udělat společnou, skupinovou nebo individuální aktivitu.

Další produkty od autora Denisa Foltýnová

869607
Dopravní výchova
MŠ, MŠ - předškoláci
Přípravy hodiny/lekce
🎒 Týdenní plán: Bezpečnost na ulici i v dopravě Praktický a hravý materiál pro předškolní vzdělávání, který dětem
99.00 Kč
-10 % 99 Kč
89,1 Kč
392173
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Při tvoření materiálu jsem myslela na to, že ne všichni máte možnost tisknout barevně, a tak je soubor skoro celý
95.00 Kč
283958
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Soubor obsahuje 2 strany A4 s šesti kartami. Na každé kartě je jedno stádium v životě rostliny. Soubor si vytiskněte a
0.00 Kč
285402
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
20 kartiček kolíčkování s velikonočními vajíčky. Čísla 1-10. U karet mají děti za úkol přidat kolíček k tomu číslu
35.00 Kč
Barevný podzim Barevný podzim
Jedná se o výukově–vzdělávací materiál/brožuru pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů.  Hlavní vzdělávací oblast RVP PV: Dítě a jeho psychika Cíl: Rozvíjet přechod od konkrétně názorného myšlení k myšlení slovně-logickému (pojmovému), rozvoj paměti a pozornosti, přechod od bezděčných forem těchto funkcí k úmyslným, rozvoj a kultivace představivosti a fantazie. Předpokládané vztahy k jiným oblastem RVP PV: Dítě a jeho tělo – Cíl: Rozvinout u dětí jemnou motoriku, koordinaci ruky a oka. Dítě a ten druhý – Cíl: Rozvinout u dětí schopnost spolupracovat při hrách a aktivitách. Dítě a společnost – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost dodržovat pravidla při komunikaci s ostatními.  Dítě a svět – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost orientovat se ve známém prostředí. Předpokládaný výstup: a) předpokládaný produkt – edukační (obohacená slovní zásoba, zvládnuté rozlišování a rozdělování obrázků podle barev) b) předpokládané kompetence: kompetence k učení - Předpokládám, že dítě bude klást otázky a hledat na ně odpovědi, že si bude aktivně všímat, co se kolem něj děje. Komponenta dovednost kompetence k řešení problémů - Předpokládám, že dítě bude rozlišovat řešení, která jsou funkční (vedoucí k cíli), a řešení, která funkční nejsou. Komponenta dovednost kompetence komunikativní - Předpokládám, že dítě se bude domlouvat gesty i slovy, rozlišovat některé symboly, rozumět jejich významu a funkci. Komponenta dovednost Obsah materiálu: 8X A6 demonstračních obrázků 7x sklenic s barevnými víky 28 obrázků k přiřazování Návod na práci s materiálem: Soubor si vytiskněte, doporučuji zalaminovat. S demonstračními obrázky si s dětmi připomeňte, jak je podzim barevný a že jeho plody a přírodniny mají různé barvy. Obrázky vystřihněte, pomíchejte a úkolem dětí je přiřazovat je podle barev do správných skleniček podle barvy víka. Můžete si z toho udělat společnou, skupinovou nebo individuální aktivitu.
UUCZ-409521
Nezařazené k předmětu>Ostatní>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>MŠ - předškoláci>🎨 Barvy>🍂 Podzim
45.00