Roční období třídění obrázků

Počet stran:
9
Velikost: 6.6 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

Jedná se o výukově–vzdělávací materiál/brožuru pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů. 

Hlavní vzdělávací oblast RVP PV:

Dítě a jeho psychika

  • Cíl: Posilnit přirozené poznávací city (zvídavost, zájem, radost z objevování apod.).

Předpokládané vztahy k jiným oblastem RVP PV:

  • Dítě a jeho tělo – Cíl: Rozvíjet pohybové schopnosti a zdokonalovat dovednosti v oblasti jemné motoriky (koordinace a rozsah pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.).
  • Dítě a ten druhý – Cíl: Rozvinout u dětí schopnost spolupracovat s ostatními dětmi.
  • Dítě a společnost – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost dodržovat pravidla při komunikaci s ostatními. 
  • Dítě a svět – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost orientovat se ve známém prostředí.

Předpokládaný výstup:
a) předpokládaný produkt – edukační (obohacená slovní zásoba), materiální (hotový pracovní list, složené puzzle, hotová omalovánka)
b) předpokládané kompetence:

  • Kompetence k učení – Předpokládám, že dítě bude poznávat, že se může mnohému naučit a že se bude radovat z toho, co samo dokázalo a zvládlo. Komponenta zkušenost
  • Kompetence k řešení problémů – Předpokládám, že dítě bude postupovat cestou pokusu a omylu, bude zkoušet a experimentovat. Komponenta zkušenost
  • Kompetence komunikativní - Předpokládám, že dítě se bude domlouvat gesty i slovy, rozlišovat některé symboly, rozumět jejich významu a funkci. Komponenta dovednost

Soubor obsahuje:

  • 4 A4 strany, každá strana na jedno roční období
  • 4 strany s obrázky.

Soubor si vytiskněte, pro delší životnost zalaminujte. Obrázky vystřihněte. Děti mají za úkol přiřadit obrázky ke správým ročním obdobím (barevné rámečky obrázků mohou napovědět).

Další produkty od autora Denisa Foltýnová

228441
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Jedná se o výukově–vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích
49.00 Kč
257579
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, MŠ - předškoláci
Pracovní listy
Jedná se o výukově–vzdělávací materiál/brožuru pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování
30.00 Kč
392173
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Kolíčkování
Při tvoření materiálu jsem myslela na to, že ne všichni máte možnost tisknout barevně, a tak je soubor skoro celý
95.00 Kč
257746
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Skládačky
Jedná se o výukově–vzdělávací materiál/brožuru pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování
35.00 Kč
Roční období třídění obrázků Roční období třídění obrázků
Jedná se o výukově–vzdělávací materiál/brožuru pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů.  Hlavní vzdělávací oblast RVP PV: Dítě a jeho psychika Cíl: Posilnit přirozené poznávací city (zvídavost, zájem, radost z objevování apod.). Předpokládané vztahy k jiným oblastem RVP PV: Dítě a jeho tělo – Cíl: Rozvíjet pohybové schopnosti a zdokonalovat dovednosti v oblasti jemné motoriky (koordinace a rozsah pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.). Dítě a ten druhý – Cíl: Rozvinout u dětí schopnost spolupracovat s ostatními dětmi. Dítě a společnost – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost dodržovat pravidla při komunikaci s ostatními.  Dítě a svět – Cíl: Rozvinout u dětí dovednost orientovat se ve známém prostředí. Předpokládaný výstup: a) předpokládaný produkt – edukační (obohacená slovní zásoba), materiální (hotový pracovní list, složené puzzle, hotová omalovánka) b) předpokládané kompetence: Kompetence k učení – Předpokládám, že dítě bude poznávat, že se může mnohému naučit a že se bude radovat z toho, co samo dokázalo a zvládlo. Komponenta zkušenost Kompetence k řešení problémů – Předpokládám, že dítě bude postupovat cestou pokusu a omylu, bude zkoušet a experimentovat. Komponenta zkušenost Kompetence komunikativní - Předpokládám, že dítě se bude domlouvat gesty i slovy, rozlišovat některé symboly, rozumět jejich významu a funkci. Komponenta dovednost Soubor obsahuje: 4 A4 strany, každá strana na jedno roční období 4 strany s obrázky. Soubor si vytiskněte, pro delší životnost zalaminujte. Obrázky vystřihněte. Děti mají za úkol přiřadit obrázky ke správým ročním obdobím (barevné rámečky obrázků mohou napovědět).
UUCZ-252757
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>Jaro>Léto>Podzim>Zima>Roční období
40.00