Celoroční detektivní hra Ukradený diamant

Velikost: 4.29 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Celoroční motivační hra Ukradený diamant 

vhodná pro žáky 4. a 5. třídy

Zahrajte si hru, která v loňském školním roce zavedla více než sto tříd do tajemného detektivního příběhu.

Vnitřní motivace je nepochybně to, co se snažíme u žáků napříč ročníky podporovat, budovat a rozvíjet. Jenže ne všechno, co po žácích chceme, je možné vnitřní motivací pohánět. Jsme přesvědčeny, že tato motivační hra nemá za cíl pouze povzbuzovat žáky vnějšími odměnami, ale především rozvíjet spolupráci ve třídě, budovat podporující klima a rozvíjet kritické a logické uvažování, třídit podstatné a nepodstatné informace, argumentovat a diskutovat.
Hra je opravdu promyšlená a pokud s žáky diskuze a argumentace nad podezřelými povedete poctivě, dočkáte se žákovské radosti, zápalu a skutečného zájmu odhalit záhadu ukradeného diamantu, který neopadne po pár týdnech hry, ale vydrží do konce školního roku. 

Obsah hry:

  • Velký herní plán s okénky
  • 26 kartiček s indiciemi k vyřešení zločinu
  • Obrázky místností lordova domu a další políčka pro pohyb po třídě
  • Měna (kartičky s obrázkem lup) 
  • Úvodní a závěrečný dopis lorda třídě
  • Pravidla hry pro děti
  • Podrobný metodický popis realizace hry, její cíl a přehledný plán, jak hru připravit a představit dětem
  • Editovatelné benefity pro děti za nasbírané lupy (směnárna) a editovatelný seznam činností, za které se mohou děti posouvat po hracím poli.

Stručný popis hry:

  • Žáci dostanou motivační dopis od lorda z londýnského sídla, který je požádá o pomoc při řešení detektivní záhady ztraceného diamantu.
  • Žáci mají ve třídě velký hrací plán s okny, ve kterých jsou ukryté indicie, které budou postupně během roku otevírat. Obsahují výpovědi podezřelých, které potřebují k vyřešení zločinu.
  • Žáci se pohybují po cyklickém hracím poli, které je jako desková hra rozmístěné po celé třídě pomocí vlastních figurek. Jednotlivá políčka se skládají z obrázků stop a obrázků lordových pokojů.
  • Za každé projití cílem získávají kartičky s obrázkem lupy. Tyto kartičky mohou směňovat jak za individuální „odměny“, které si upravíte v samostatném dokumentu dle potřeb vaší třídy, tak za otevírání oken na herním plánu a získávat tak indicie k vyřešení zločinu v lordově sídle.
  • Žáci tedy hrají sami za sebe, posouvají se po herní cestičce (přes stopy a obrázky) a získávají za tuto cestu benefity. Zároveň ale hrají za celou třídu, když se snaží získat další a další indicie k rozluštění detektivního příběhu. 
  • Po otevření všech oken na herním plánu třída odhalí zloděje a lordovi pošle dopis, kde mu představí nepopiratelné důkazy.

 

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Rozvíjí klíčové kompetence: kompetence sociální a personální, komunikativní a k řešení problémů. Žáci se učí kooperaci, schopnost třídit informace, argumentovat, naslouchat a další dovednosti. 

 

 

Další produkty od autora Vačice z lavice

328163
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5.
Celoroční tematická hra
Záhada ztracených korunovačních klenotů je detektivní motivační hra na celý školní rok vhodná pro žáky 3. až 5. třídy
135.00 Kč
491878
Český jazyk
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Druhy přídavných jmen dokážou potrápit, ale jde hlavně o praxi, že? Hledači drahokamů namotivují i světáky z páté a
58.00 Kč
307850
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Blíží se konec školního roku , co takhle utužit kolektiv před prázdninami a užít si společně spousty zábavy? Bojovka
60.00 Kč
207488
Český jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Didaktická hra na principu figurky, kostky a posouvání od startu k cíli. Vyjmenovaná slova a slova příbuzná procvičí
0.00 Kč
Celoroční detektivní hra Ukradený diamant Celoroční detektivní hra Ukradený diamant
Celoroční motivační hra Ukradený diamant  vhodná pro žáky 4. a 5. třídy Zahrajte si hru, která v loňském školním roce zavedla více než sto tříd do tajemného detektivního příběhu. Vnitřní motivace je nepochybně to, co se snažíme u žáků napříč ročníky podporovat, budovat a rozvíjet. Jenže ne všechno, co po žácích chceme, je možné vnitřní motivací pohánět. Jsme přesvědčeny, že tato motivační hra nemá za cíl pouze povzbuzovat žáky vnějšími odměnami, ale především rozvíjet spolupráci ve třídě, budovat podporující klima a rozvíjet kritické a logické uvažování, třídit podstatné a nepodstatné informace, argumentovat a diskutovat. Hra je opravdu promyšlená a pokud s žáky diskuze a argumentace nad podezřelými povedete poctivě, dočkáte se žákovské radosti, zápalu a skutečného zájmu odhalit záhadu ukradeného diamantu, který neopadne po pár týdnech hry, ale vydrží do konce školního roku.  Obsah hry: Velký herní plán s okénky 26 kartiček s indiciemi k vyřešení zločinu Obrázky místností lordova domu a další políčka pro pohyb po třídě Měna (kartičky s obrázkem lup)  Úvodní a závěrečný dopis lorda třídě Pravidla hry pro děti Podrobný metodický popis realizace hry, její cíl a přehledný plán, jak hru připravit a představit dětem Editovatelné benefity pro děti za nasbírané lupy (směnárna) a editovatelný seznam činností, za které se mohou děti posouvat po hracím poli. Stručný popis hry: Žáci dostanou motivační dopis od lorda z londýnského sídla, který je požádá o pomoc při řešení detektivní záhady ztraceného diamantu. Žáci mají ve třídě velký hrací plán s okny, ve kterých jsou ukryté indicie, které budou postupně během roku otevírat. Obsahují výpovědi podezřelých, které potřebují k vyřešení zločinu. Žáci se pohybují po cyklickém hracím poli, které je jako desková hra rozmístěné po celé třídě pomocí vlastních figurek. Jednotlivá políčka se skládají z obrázků stop a obrázků lordových pokojů. Za každé projití cílem získávají kartičky s obrázkem lupy. Tyto kartičky mohou směňovat jak za individuální „odměny“, které si upravíte v samostatném dokumentu dle potřeb vaší třídy, tak za otevírání oken na herním plánu a získávat tak indicie k vyřešení zločinu v lordově sídle. Žáci tedy hrají sami za sebe, posouvají se po herní cestičce (přes stopy a obrázky) a získávají za tuto cestu benefity. Zároveň ale hrají za celou třídu, když se snaží získat další a další indicie k rozluštění detektivního příběhu.  Po otevření všech oken na herním plánu třída odhalí zloděje a lordovi pošle dopis, kde mu představí nepopiratelné důkazy.   Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Rozvíjí klíčové kompetence: kompetence sociální a personální, komunikativní a k řešení problémů. Žáci se učí kooperaci, schopnost třídit informace, argumentovat, naslouchat a další dovednosti.     
UUCZ-160671
Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
135.00