Co je vpředu?

Počet stran:
25
Velikost: 6.33 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
1. 1. 2024
Sdílet:

Soubor je určen pro práci s dětmi od 3 - 7 let. Najdete zde pracovní listy a aktivity pro ty nejmenší i pro děti s OŠD.

vzdělávací materiál je určen na rozvíjení zrakové percepce v oblasti figura a pozadí. Zde se dítě učí na obrázku rozeznávat důležité a méně důležité objekty. Rozvíjení této oblasti je důležité pro pozdější orientaci dítěte na papíře i tabuli, kdy se musí zvládnout soustředit na to, co je pro něj v tu chvíli důležité. Dítě si vybírá předměty, které jsou pro něho nové a něčím zajímavé. Rozvíjení této oblasti je velmi důležité, a to především pro následný vstup do základní školy. Nezralost může dítěti podstatně zkomplikovat život ve škole. Bude pro něj složitější se orientovat na papíře, 22 tabuli i v učebnici. Při procvičování vnímání figury a pozadí předkládáme dětem různou náročnost. Na konci předškolního vzdělávání, by měly děti zvládnout rozlišit jeden předmět na pozadí nebo dva překrývající se obrázky. (Otevřelová, 2016)

 

Pracovní list a aktivity:

č.1 - CO VIDÍŠ NA OBRÁZKU?

  • Kartičky můžete vystřihnout a zalaminovat nebo si děti mohou tvary barevně obkreslit.
  • Jsou zde geometrické tvary i různé obrázky

 

č.2 - KOLÍČKOVANÁ - Co vidíš na obrázku

  • děti mají za úkol přiřadit kolíček k obrázkům, které se v zadání objevují

 

Č.3 - VYBARVI DVA STEJNÉ TVARY STEJNOU BARVOU

  • Děti mají za úkol najít, pojmenovat a vybarvit geometrické tvary
    • Kruh - červenou
    • Čtverec - žlutou
    • Trojúhelník - modrou
    • Obdélník - zelenou

 

č.4 - KTERÉ ZVÍŘÁTKA JSOU NA OBRÁZKU

  • ke kartičce se zadáním mají děti za úkol přidat kartičky zvířátek, ovoce či zeleniny, které na obrázku jsou
  • vždy je na výběr více obrázků, aby děti musely více přemýšlet

 

č.5 - NAJDI OBRÁZEK A VYBARVI

 

Další produkty od autora Učíme se s úsměvem

1031194
Český jazyk
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Zimní vybarvování, které rozvíjí čtení, pozornost i zrakové vnímání! Děti vybarvují postavy podle zadaného popisu
30.00 Kč
803539
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
🦟Celý soubor je vhodný k seznámení s vývojovým cyklem komára - s názvy jednotlivých stádií, s posloupností. V materiálu
30.00 Kč
803858
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Celý soubor je vhodný k seznámení s vývojovým cyklem světlušky - s názvy jednotlivých stádií, s posloupností. V
30.00 Kč
378929
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Skládačky
vzdělávací materiál obsahuje další aktivity k souboru Přišerčí rodina a jejich kamarádi Puzzle ze 4 stejných částí
0.00 Kč
Co je vpředu? Co je vpředu?
Soubor je určen pro práci s dětmi od 3 - 7 let. Najdete zde pracovní listy a aktivity pro ty nejmenší i pro děti s OŠD. vzdělávací materiál je určen na rozvíjení zrakové percepce v oblasti figura a pozadí. Zde se dítě učí na obrázku rozeznávat důležité a méně důležité objekty. Rozvíjení této oblasti je důležité pro pozdější orientaci dítěte na papíře i tabuli, kdy se musí zvládnout soustředit na to, co je pro něj v tu chvíli důležité. Dítě si vybírá předměty, které jsou pro něho nové a něčím zajímavé. Rozvíjení této oblasti je velmi důležité, a to především pro následný vstup do základní školy. Nezralost může dítěti podstatně zkomplikovat život ve škole. Bude pro něj složitější se orientovat na papíře, 22 tabuli i v učebnici. Při procvičování vnímání figury a pozadí předkládáme dětem různou náročnost. Na konci předškolního vzdělávání, by měly děti zvládnout rozlišit jeden předmět na pozadí nebo dva překrývající se obrázky. (Otevřelová, 2016)   Pracovní list a aktivity: č.1 - CO VIDÍŠ NA OBRÁZKU? Kartičky můžete vystřihnout a zalaminovat nebo si děti mohou tvary barevně obkreslit. Jsou zde geometrické tvary i různé obrázky   č.2 - KOLÍČKOVANÁ - Co vidíš na obrázku děti mají za úkol přiřadit kolíček k obrázkům, které se v zadání objevují   Č.3 - VYBARVI DVA STEJNÉ TVARY STEJNOU BARVOU Děti mají za úkol najít, pojmenovat a vybarvit geometrické tvary Kruh - červenou Čtverec - žlutou Trojúhelník - modrou Obdélník - zelenou   č.4 - KTERÉ ZVÍŘÁTKA JSOU NA OBRÁZKU ke kartičce se zadáním mají děti za úkol přidat kartičky zvířátek, ovoce či zeleniny, které na obrázku jsou vždy je na výběr více obrázků, aby děti musely více přemýšlet   č.5 - NAJDI OBRÁZEK A VYBARVI  
UUCZ-423961
Nezařazené k předmětu>Didaktické hry>Kolíčkování>Pracovní listy>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>🫁 Lidské tělo
25.00