DOKONČI VĚTU... zpětná vazba a sebehodnocení (1., 2. a 3. ročník)

Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Počet stran:
125
Velikost: 18.65 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající EduChicTeacher
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 1. 2025
-10 % 100 Kč
90 Kč
Sdílet:

Materiál je vhodný pro ZPĚTNOU VAZBU a SEBEHODNOCENÍ žáků v hodinách i BĚHEM CELÉHO ŠKOLNÍHO ROKU. Cílem materiálu je podpořit sebereflexi a zpětnou vazbu u žáků a posílit motivaci a pozitivní vztah žáků k jednotlivým předmětům.


Obsah materiálu:
  • 300 nedokončených vět rozdělených do 10 předmětů (každý 30 vět)
  • předměty zahrnuté v materiálu – český jazyk (čtení, psaní, jazyk), matematika, angličtina, prvouka, pracovní činnosti, hudební výchova, tělesná výchova, výtvarná výchova
  • barevná varianta – vhodná pro vizuální přitažlivost a mladší žáky
  • černobílá varianta – ideální pro úsporu nákladů a snadné kopírování
  • verze – každá věta je dostupná ve 4 variantách (malé tiskací písmo, velké tiskací písmo, barevné pozadí, černobílé provedení)

 

Využití materiálu:

  • sebehodnocení – žáci mohou doplňovat věty na konci hodiny, týdne nebo tematického celku; reflexe na konci pololetí nebo školního roku
  • zpětná vazba – učitel získává vhled do pocitů a vnímání výuky žáky; pomáhá odhalit potřeby žáků a přizpůsobit výuku
  • individuální práce – žáci mohou materiál vyplňovat samostatně; podpora dovedností sebereflexe a vyjadřování
  • diskuse – sdílení odpovědí ve třídě podporuje otevřenou komunikaci
  • motivace – barevné verze přitahují pozornost a zvyšují chuť k práci

 

Přínosy materiálu:

  • pro žáky – podporuje zamyšlení nad vlastními pokroky, pocity a potřebami; rozvíjí schopnost vyjadřovat myšlenky a pocity; posiluje sebedůvěru a pozitivní vztah ke škole
  • pro učitele – umožňuje efektivně sledovat potřeby jednotlivců i celé třídy; nabízí cennou zpětnou vazbu pro zlepšení výuky; podporuje lepší komunikaci mezi učitelem a žákem

Další produkty od autora EduChicTeacher

742316
Matematika
2., 3., 4.
Běhací diktát
Kartičky na NÁSOBENÍ promění učení v zábavu! Barevné a VÁNOČNĚ laděné karty s příklady rozvíjejí logické myšlení a
30.00 Kč
-10 % 30 Kč
27 Kč
742318
Matematika
2., 3., 4.
Běhací diktát
Kartičky na DĚLENÍ promění učení v zábavu! Barevné a VÁNOČNĚ laděné karty s příklady rozvíjejí logické myšlení a početní
30.00 Kč
-10 % 30 Kč
27 Kč
760118
Matematika
1., 2.
Pracovní listy
Zimní matematické rozcvičky se zvířátky - zábava se SČÍTÁNÍM a ODČÍTÁNÍM bez přechodu desítky do 20! Obsah materiálu
40.00 Kč
-10 % 40 Kč
36 Kč
760195
Matematika
2., 3., 4.
Pracovní listy
Zimní matematické rozcvičky se zvířátky - zábava se NÁSOBENÍM a DĚLENÍM do 100! Obsah materiálu: kartičky s obrázky
40.00 Kč
-10 % 40 Kč
36 Kč
DOKONČI VĚTU... zpětná vazba a sebehodnocení (1., 2. a 3. ročník) DOKONČI VĚTU... zpětná vazba a sebehodnocení (1., 2. a 3. ročník)
Materiál je vhodný pro ZPĚTNOU VAZBU a SEBEHODNOCENÍ žáků v hodinách i BĚHEM CELÉHO ŠKOLNÍHO ROKU. Cílem materiálu je podpořit sebereflexi a zpětnou vazbu u žáků a posílit motivaci a pozitivní vztah žáků k jednotlivým předmětům.
Obsah materiálu:
300 nedokončených vět rozdělených do 10 předmětů (každý 30 vět)předměty zahrnuté v materiálu – český jazyk (čtení, psaní, jazyk), matematika, angličtina, prvouka, pracovní činnosti, hudební výchova, tělesná výchova, výtvarná výchovabarevná varianta – vhodná pro vizuální přitažlivost a mladší žákyčernobílá varianta – ideální pro úsporu nákladů a snadné kopírováníverze – každá věta je dostupná ve 4 variantách (malé tiskací písmo, velké tiskací písmo, barevné pozadí, černobílé provedení) Využití materiálu:sebehodnocení – žáci mohou doplňovat věty na konci hodiny, týdne nebo tematického celku; reflexe na konci pololetí nebo školního rokuzpětná vazba – učitel získává vhled do pocitů a vnímání výuky žáky; pomáhá odhalit potřeby žáků a přizpůsobit výukuindividuální práce – žáci mohou materiál vyplňovat samostatně; podpora dovedností sebereflexe a vyjadřovánídiskuse – sdílení odpovědí ve třídě podporuje otevřenou komunikacimotivace – barevné verze přitahují pozornost a zvyšují chuť k práci Přínosy materiálu:pro žáky – podporuje zamyšlení nad vlastními pokroky, pocity a potřebami; rozvíjí schopnost vyjadřovat myšlenky a pocity; posiluje sebedůvěru a pozitivní vztah ke školepro učitele – umožňuje efektivně sledovat potřeby jednotlivců i celé třídy; nabízí cennou zpětnou vazbu pro zlepšení výuky; podporuje lepší komunikaci mezi učitelem a žákem
UUCZ-770783
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.>📝 Sebehodnocení
100.00