DOKONČI VĚTU... zpětná vazba a sebehodnocení (4. a 5. ročník)

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
126
Velikost: 17.07 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající EduChicTeacher
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 1. 2025
Sdílet:

Materiál je vhodný pro ZPĚTNOU VAZBU a SEBEHODNOCENÍ žáků v hodinách i BĚHEM CELÉHO ŠKOLNÍHO ROKU. Cílem materiálu je podpořit sebereflexi a zpětnou vazbu u žáků a posílit motivaci a pozitivní vztah žáků k jednotlivým předmětům.


Obsah materiálu:
  • 300 nedokončených vět rozdělených do 10 předmětů (každý 30 vět)
  • předměty – český jazyk, matematika, angličtina, přírodověda, vlastivěda, informatika, pracovní činnosti, hudební výchova, tělesná výchova a výtvarná výchova
  • barevná i černobílá varianta
  • verze – každá věta je dostupná ve 4 variantách (malé tiskací písmo, velké tiskací písmo, barevné pozadí, černobílé pozadí)
  • nedokončené věty reflektují pocity, dovednosti a postoje žáků ke konkrétním předmětům
  • věty jsou univerzální a přizpůsobené pro žáky 4. a 5. ročníku
  • zaměření na zpětnou vazbu o tom, co žáky baví, co jim jde dobře a kde cítí potřebu zlepšení

 

Využití materiálu:

  • v hodinách – jako nástroj sebehodnocení na konci hodiny, týdne nebo tematického bloku
  • během školního roku – reflexe na konci pololetí nebo školního roku
  • zpětná vazba – poskytuje učitelům informace o potřebách a zájmech žáků
  • diskuse – může být využito při třídních diskusích nebo jako základ pro individuální rozhovory s žáky
  • motivace – podpora zájmu o předměty díky zaměření na pozitivní aspekty učení

 

Přínosy materiálu:

  • pro žáky – rozvíjí schopnost sebereflexe a formulace názorů; pomáhá uvědomit si vlastní pokroky, silné stránky a oblasti, které chtějí zlepšit; posiluje pozitivní vztah ke škole a učení.
  • pro učitele – nabízí cennou zpětnou vazbu o vnímání výuky žáky; pomáhá identifikovat potřeby a problémy třídy i jednotlivců; podporuje diferenciaci výuky podle individuálních potřeb

Další produkty od autora EduChicTeacher

774068
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Tento materiál je všestranný, dobře využitelný v různých předmětech (český jazyk, výtvarná výchova, prvouka) i při
50.00 Kč
761505
Český jazyk
4., 5.
Ostatní
Cílem materiálu je uvědomění si vlastních silných a slabých stránek, úspěchů a oblastí k zlepšení. Rozvíjí schopnosti
30.00 Kč
741876
Matematika
1., 2., 3.
Skládačky
MATERIÁL obsahuje skládačky adventních obrázků. Jednotlivé části skládačky musí být seřazeny tak, aby ČÍSLA byla řazena
30.00 Kč
742318
Matematika
2., 3., 4.
Běhací diktát
Kartičky na DĚLENÍ promění učení v zábavu! Barevné a VÁNOČNĚ laděné karty s příklady rozvíjejí logické myšlení a početní
30.00 Kč
DOKONČI VĚTU... zpětná vazba a sebehodnocení (4. a 5. ročník) DOKONČI VĚTU... zpětná vazba a sebehodnocení (4. a 5. ročník)
Materiál je vhodný pro ZPĚTNOU VAZBU a SEBEHODNOCENÍ žáků v hodinách i BĚHEM CELÉHO ŠKOLNÍHO ROKU. Cílem materiálu je podpořit sebereflexi a zpětnou vazbu u žáků a posílit motivaci a pozitivní vztah žáků k jednotlivým předmětům.
Obsah materiálu:
300 nedokončených vět rozdělených do 10 předmětů (každý 30 vět)předměty – český jazyk, matematika, angličtina, přírodověda, vlastivěda, informatika, pracovní činnosti, hudební výchova, tělesná výchova a výtvarná výchovabarevná i černobílá variantaverze – každá věta je dostupná ve 4 variantách (malé tiskací písmo, velké tiskací písmo, barevné pozadí, černobílé pozadí)nedokončené věty reflektují pocity, dovednosti a postoje žáků ke konkrétním předmětůmvěty jsou univerzální a přizpůsobené pro žáky 4. a 5. ročníkuzaměření na zpětnou vazbu o tom, co žáky baví, co jim jde dobře a kde cítí potřebu zlepšení Využití materiálu:v hodinách – jako nástroj sebehodnocení na konci hodiny, týdne nebo tematického blokuběhem školního roku – reflexe na konci pololetí nebo školního rokuzpětná vazba – poskytuje učitelům informace o potřebách a zájmech žákůdiskuse – může být využito při třídních diskusích nebo jako základ pro individuální rozhovory s žákymotivace – podpora zájmu o předměty díky zaměření na pozitivní aspekty učení Přínosy materiálu:pro žáky – rozvíjí schopnost sebereflexe a formulace názorů; pomáhá uvědomit si vlastní pokroky, silné stránky a oblasti, které chtějí zlepšit; posiluje pozitivní vztah ke škole a učení.pro učitele – nabízí cennou zpětnou vazbu o vnímání výuky žáky; pomáhá identifikovat potřeby a problémy třídy i jednotlivců; podporuje diferenciaci výuky podle individuálních potřeb
UUCZ-770823
Nezařazené k předmětu>Ostatní>4.>5.>📝 Sebehodnocení
100.00