DOKONČI VĚTU... zpětná vazba a sebehodnocení (4. a 5. ročník)

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
126
Velikost: 17.07 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající EduChicTeacher
Nahráno:
Naposledy upraveno:
23. 1. 2025
Sdílet:

Materiál je vhodný pro ZPĚTNOU VAZBU a SEBEHODNOCENÍ žáků v hodinách i BĚHEM CELÉHO ŠKOLNÍHO ROKU. Cílem materiálu je podpořit sebereflexi a zpětnou vazbu u žáků a posílit motivaci a pozitivní vztah žáků k jednotlivým předmětům.


Obsah materiálu:
  • 300 nedokončených vět rozdělených do 10 předmětů (každý 30 vět)
  • předměty – český jazyk, matematika, angličtina, přírodověda, vlastivěda, informatika, pracovní činnosti, hudební výchova, tělesná výchova a výtvarná výchova
  • barevná i černobílá varianta
  • verze – každá věta je dostupná ve 4 variantách (malé tiskací písmo, velké tiskací písmo, barevné pozadí, černobílé pozadí)
  • nedokončené věty reflektují pocity, dovednosti a postoje žáků ke konkrétním předmětům
  • věty jsou univerzální a přizpůsobené pro žáky 4. a 5. ročníku
  • zaměření na zpětnou vazbu o tom, co žáky baví, co jim jde dobře a kde cítí potřebu zlepšení

 

Využití materiálu:

  • v hodinách – jako nástroj sebehodnocení na konci hodiny, týdne nebo tematického bloku
  • během školního roku – reflexe na konci pololetí nebo školního roku
  • zpětná vazba – poskytuje učitelům informace o potřebách a zájmech žáků
  • diskuse – může být využito při třídních diskusích nebo jako základ pro individuální rozhovory s žáky
  • motivace – podpora zájmu o předměty díky zaměření na pozitivní aspekty učení

 

Přínosy materiálu:

  • pro žáky – rozvíjí schopnost sebereflexe a formulace názorů; pomáhá uvědomit si vlastní pokroky, silné stránky a oblasti, které chtějí zlepšit; posiluje pozitivní vztah ke škole a učení.
  • pro učitele – nabízí cennou zpětnou vazbu o vnímání výuky žáky; pomáhá identifikovat potřeby a problémy třídy i jednotlivců; podporuje diferenciaci výuky podle individuálních potřeb

Další produkty od autora EduChicTeacher

742280
Matematika
2., 3.
Didaktické hry
Kartičky na SČÍTÁNÍ a ODČÍTÁNÍ DESÍTEK promění učení v zábavu! Barevné a ADVENTNĚ laděné karty s jednoduchými příklady
30.00 Kč
742274
Matematika
1., 2.
Didaktické hry
Kartičky na SČÍTÁNÍ a ODČÍTÁNÍ promění učení v zábavu! Barevné a ADVETNĚ laděné karty s jednoduchými příklady rozvíjejí
30.00 Kč
747674
Český jazyk
2., 3., 4., 5.
Pracovní listy
Opakování a upevňování učiva - druhy vět. Vhodný pro 2. a 3. ročník, ale také ve vyšších ročnících pro opakování
40.00 Kč
741841
Český jazyk - čtení
3.
Pracovní listy
Tento materiál přináší 4 pracovní listy na téma ADVENT, které zábavnou formou propojují tradice a školní učivo. Na 28
30.00 Kč
DOKONČI VĚTU... zpětná vazba a sebehodnocení (4. a 5. ročník) DOKONČI VĚTU... zpětná vazba a sebehodnocení (4. a 5. ročník)
Materiál je vhodný pro ZPĚTNOU VAZBU a SEBEHODNOCENÍ žáků v hodinách i BĚHEM CELÉHO ŠKOLNÍHO ROKU. Cílem materiálu je podpořit sebereflexi a zpětnou vazbu u žáků a posílit motivaci a pozitivní vztah žáků k jednotlivým předmětům.
Obsah materiálu:
300 nedokončených vět rozdělených do 10 předmětů (každý 30 vět)předměty – český jazyk, matematika, angličtina, přírodověda, vlastivěda, informatika, pracovní činnosti, hudební výchova, tělesná výchova a výtvarná výchovabarevná i černobílá variantaverze – každá věta je dostupná ve 4 variantách (malé tiskací písmo, velké tiskací písmo, barevné pozadí, černobílé pozadí)nedokončené věty reflektují pocity, dovednosti a postoje žáků ke konkrétním předmětůmvěty jsou univerzální a přizpůsobené pro žáky 4. a 5. ročníkuzaměření na zpětnou vazbu o tom, co žáky baví, co jim jde dobře a kde cítí potřebu zlepšení Využití materiálu:v hodinách – jako nástroj sebehodnocení na konci hodiny, týdne nebo tematického blokuběhem školního roku – reflexe na konci pololetí nebo školního rokuzpětná vazba – poskytuje učitelům informace o potřebách a zájmech žákůdiskuse – může být využito při třídních diskusích nebo jako základ pro individuální rozhovory s žákymotivace – podpora zájmu o předměty díky zaměření na pozitivní aspekty učení Přínosy materiálu:pro žáky – rozvíjí schopnost sebereflexe a formulace názorů; pomáhá uvědomit si vlastní pokroky, silné stránky a oblasti, které chtějí zlepšit; posiluje pozitivní vztah ke škole a učení.pro učitele – nabízí cennou zpětnou vazbu o vnímání výuky žáky; pomáhá identifikovat potřeby a problémy třídy i jednotlivců; podporuje diferenciaci výuky podle individuálních potřeb
UUCZ-770823
Nezařazené k předmětu>Ostatní>4.>5.>📝 Sebehodnocení
100.00