Emoční kartičky - Chlupaté příšerky

Téma:
Počet stran:
11
Velikost: 2.99 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající EduKiki
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 8. 2025
Sdílet:

Emoční kartičky jsou skvělým nástrojem pro lepší porozumění emocím vašich žáků.

Jak kartičky používám já ?

Emoce jsou důležité, proto máme s dětmi každý den svůj rituál „Na slovíčko s emocemi“.

Po příchodu do třídy si žáci umístí své jméno na kartičku s emocí, kterou právě cítí. Na začátku hodiny si pak společně povídáme o tom, jak se kdo má a proč. Každý dostane svůj prostor, ale nikdo není nucen mluvit.

Tento čas nám umožňuje si navzájem lépe porozumět, zároveň žáky nenápadně učí vyjadřovat své pocity a zlepšuje mluvený projev. Pokud se v průběhu dne jejich emoce změní, často to sami přijdou oznámit, nebo si změny všimnu a promluvíme si o nich.

Další produkty od autora EduKiki

928374
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Cílem je procvičení násobení a dělení a orientace v prostoru/ plánku. Materiál je vhodný pro žáky 2., 3., a 4. ročníků
30.00 Kč
928593
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Postřehovky
Postřehová hra vhodná na přestávku. 31 hracích karet Cíl: Žák si procvičí názvy zvířat, svůj postřeh a rychlou reakci
30.00 Kč
928380
Český jazyk - gramatika
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál slouží k procvičení přiřazování podstatných jmen rodu středního ke správným vzorům. Obsah materiálu : 4 stránky
25.00 Kč
928607
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Přehledové karty malé násobilky s tématem SPORT. Obsah materiálu: 10 přehledových karet malé násobilky s výsledky 10
30.00 Kč
Emoční kartičky - Chlupaté příšerky Emoční kartičky - Chlupaté příšerky
Emoční kartičky jsou skvělým nástrojem pro lepší porozumění emocím vašich žáků.Jak kartičky používám já ?Emoce jsou důležité, proto máme s dětmi každý den svůj rituál „Na slovíčko s emocemi“.Po příchodu do třídy si žáci umístí své jméno na kartičku s emocí, kterou právě cítí. Na začátku hodiny si pak společně povídáme o tom, jak se kdo má a proč. Každý dostane svůj prostor, ale nikdo není nucen mluvit.Tento čas nám umožňuje si navzájem lépe porozumět, zároveň žáky nenápadně učí vyjadřovat své pocity a zlepšuje mluvený projev. Pokud se v průběhu dne jejich emoce změní, často to sami přijdou oznámit, nebo si změny všimnu a promluvíme si o nich.
UUCZ-928397
Nezařazené k předmětu>Demonstrační obrázky - kartičky>ZŠ – 1. STUPEŇ>😀 Emoce
30.00