Emoční kartičky - Chlupaté příšerky

Téma:
Počet stran:
11
Velikost: 2.99 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající EduKiki
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 8. 2025
Sdílet:

Emoční kartičky jsou skvělým nástrojem pro lepší porozumění emocím vašich žáků.

Jak kartičky používám já ?

Emoce jsou důležité, proto máme s dětmi každý den svůj rituál „Na slovíčko s emocemi“.

Po příchodu do třídy si žáci umístí své jméno na kartičku s emocí, kterou právě cítí. Na začátku hodiny si pak společně povídáme o tom, jak se kdo má a proč. Každý dostane svůj prostor, ale nikdo není nucen mluvit.

Tento čas nám umožňuje si navzájem lépe porozumět, zároveň žáky nenápadně učí vyjadřovat své pocity a zlepšuje mluvený projev. Pokud se v průběhu dne jejich emoce změní, často to sami přijdou oznámit, nebo si změny všimnu a promluvíme si o nich.

Další produkty od autora EduKiki

928604
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Třídní rozvrh hodin, který krásně ladí se zbytkem materiálů ve sportovním stylu. Další malé rozvrhy hodin v šesti
30.00 Kč
928398
Nezařazené k předmětu
4., 5., 6., 7., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Emoční kartičky jsou skvělým nástrojem pro lepší porozumění emocím vašich žáků. Vhodné pro 1. a 2. stupeň. Jak kartičky
30.00 Kč
928600
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Plakáty s pádovými otázkami na téma SPORT. Plakáty slouží k výzdobě třídy ve stylu SPORT a zároveň jako didaktická opora
25.00 Kč
987933
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál je vhodný pro žáky 2., 3., a 4. ročníků. Možnost černobílého tisku. Obsah materiálu: 7 černobílých karet 7
30.00 Kč
Emoční kartičky - Chlupaté příšerky Emoční kartičky - Chlupaté příšerky
Emoční kartičky jsou skvělým nástrojem pro lepší porozumění emocím vašich žáků.Jak kartičky používám já ?Emoce jsou důležité, proto máme s dětmi každý den svůj rituál „Na slovíčko s emocemi“.Po příchodu do třídy si žáci umístí své jméno na kartičku s emocí, kterou právě cítí. Na začátku hodiny si pak společně povídáme o tom, jak se kdo má a proč. Každý dostane svůj prostor, ale nikdo není nucen mluvit.Tento čas nám umožňuje si navzájem lépe porozumět, zároveň žáky nenápadně učí vyjadřovat své pocity a zlepšuje mluvený projev. Pokud se v průběhu dne jejich emoce změní, často to sami přijdou oznámit, nebo si změny všimnu a promluvíme si o nich.
UUCZ-928397
Nezařazené k předmětu>Demonstrační obrázky - kartičky>ZŠ – 1. STUPEŇ>😀 Emoce
30.00