- MATERIÁL JE ZPRACOVÁN PRO FORMATIVNÍ HODNOCENÍ – POSKYTUJE RYCHLOU ZPĚTNOU VAZBU V OBLASTI POCHOPENÍ UČIVA, MÍRY ÚNAVY, EMOCÍ
- VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. STUPNĚ
- MATERIÁL OBSAHUJE: ÚVODNÍ LIST, 5 VARIANT KARET, 24 NÁVODNÝCH OTÁZEK
- DOPORUČUJI ZALAMINOVAT
- NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM:
- KARTIČKY UMÍSTĚTE BUĎ POMOCÍ SAMOLEPICÍCH SUCHÝCH ZIPŮ ŽÁKŮM PŘÍMO DO HORNÍHO ROHU LAVICE (PRAKTICKÉ PRO 1. – 3. ROČNÍK) NEBO UPEVNĚTE NA DŘÍVKA A ŽÁKŮM ROZDEJTE NA ZAČÁTKU HODINY (IDEÁLNÍ POKUD VE TŘÍDĚ UČÍTE POUZE NĚKTERÉ VYUČOVACÍ HODINY)
VYUŽIJTE PRO SEBEHODNOCENÍ ŽÁKŮ/ K HODNOCENÍ HODINY/K HODNOCENÍ PRÁCE TŘÍDY JAKO CELKU
+ KOMUNIKOVAT SE ŽÁKY POMOCÍ KARTIČEK LZE TAKÉ NA TÉMA JEJICH MOMENTÁLNÍHO EMOČNÍHO ROZPOLOŽENÍ NEBO ÚNAVY…
+ 24 NÁVODNÝCH OTÁZEK
- HODNOCENÍ HODINY (MODRÁ)
- HODNOCENÍ PRÁCE TŘÍDY (ŠEDÁ)
- SEBEHODNOCENÍ (RŮŽOVÁ)
ŽÁCI ODPOVÍDAJÍ POMOCÍ KARTIČEK: NAPŘ.: BYLO PRO TEBE DNES NĚCO TĚŽKÉ? ČERVENÝ SMAJLÍK = ANO, ZELENÝ SMAJLÍK = NE, ŽLUTÝ SMAJLÍK = NAPŮL/NĚCO MEZI TÍM/ ČÁSTEČNĚ)