FORMATIVNÍ HODNOCENÍ

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
9
Velikost: 1.03 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Mejsnarová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 10. 2024
Sdílet:
  • MATERIÁL JE ZPRACOVÁN PRO FORMATIVNÍ HODNOCENÍ – POSKYTUJE RYCHLOU ZPĚTNOU VAZBU V OBLASTI POCHOPENÍ UČIVA, MÍRY ÚNAVY, EMOCÍ
  • VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. STUPNĚ
  • MATERIÁL OBSAHUJE: ÚVODNÍ LIST, 5 VARIANT KARET, 24 NÁVODNÝCH OTÁZEK
  • DOPORUČUJI ZALAMINOVAT
  • NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM: 
  • KARTIČKY UMÍSTĚTE BUĎ POMOCÍ SAMOLEPICÍCH SUCHÝCH ZIPŮ ŽÁKŮM PŘÍMO DO HORNÍHO ROHU LAVICE (PRAKTICKÉ PRO 1. – 3. ROČNÍK) NEBO UPEVNĚTE NA DŘÍVKA A ŽÁKŮM ROZDEJTE NA ZAČÁTKU HODINY (IDEÁLNÍ POKUD VE TŘÍDĚ UČÍTE POUZE NĚKTERÉ VYUČOVACÍ HODINY)
  • VYUŽIJTE PRO SEBEHODNOCENÍ ŽÁKŮ/  K HODNOCENÍ HODINY/K HODNOCENÍ PRÁCE TŘÍDY JAKO CELKU

     + KOMUNIKOVAT SE ŽÁKY POMOCÍ KARTIČEK LZE TAKÉ NA TÉMA JEJICH MOMENTÁLNÍHO EMOČNÍHO ROZPOLOŽENÍ NEBO ÚNAVY…

+ 24 NÁVODNÝCH OTÁZEK 

  • HODNOCENÍ HODINY (MODRÁ)
  • HODNOCENÍ PRÁCE TŘÍDY (ŠEDÁ)
  • SEBEHODNOCENÍ (RŮŽOVÁ)

ŽÁCI ODPOVÍDAJÍ POMOCÍ KARTIČEK:  NAPŘ.: BYLO PRO TEBE DNES NĚCO TĚŽKÉ? ČERVENÝ SMAJLÍK = ANO, ZELENÝ SMAJLÍK = NE, ŽLUTÝ SMAJLÍK = NAPŮL/NĚCO MEZI TÍM/ ČÁSTEČNĚ)

Další produkty od autora Jana Mejsnarová

669347
Český jazyk - psaní
1., 2.
Skládačky
MATERIÁL LZE ZAŘADIT DO HODIN PRVOUKY NEBO ČESKÉHO JAZYKA (POPŘÍPADĚ SUDOKU VYLUŠTIT V HODINÁCH PRVOUKY A V ČESKÉM
0.00 Kč
688516
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., Speciální pedagogika
Pexeso
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K TÉMATU VÁNOCE A ZIMA VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ MATERIÁL OBSAHUJE
35.00 Kč
648030
Prvouka
1., 2., 3.
Kalendář pro děti
MATERIÁL JE ZPRACOVÁN PRO VÝUKU PRVOUKY VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. ROČNÍKU ZŠ, 1. – 3. ROČNÍKU POKUD SE JEDNÁ O ŽÁKY
25.00 Kč
655077
Český jazyk - gramatika
3., 4.
Skládačky
MATERIÁL JE URČEN K VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. STUPNĚ (3. ROČNÍK) MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ LIST
35.00 Kč
FORMATIVNÍ HODNOCENÍ FORMATIVNÍ HODNOCENÍ
MATERIÁL JE ZPRACOVÁN PRO FORMATIVNÍ HODNOCENÍ – POSKYTUJE RYCHLOU ZPĚTNOU VAZBU V OBLASTI POCHOPENÍ UČIVA, MÍRY ÚNAVY, EMOCÍVĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. STUPNĚMATERIÁL OBSAHUJE: ÚVODNÍ LIST, 5 VARIANT KARET, 24 NÁVODNÝCH OTÁZEKDOPORUČUJI ZALAMINOVATNÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM: KARTIČKY UMÍSTĚTE BUĎ POMOCÍ SAMOLEPICÍCH SUCHÝCH ZIPŮ ŽÁKŮM PŘÍMO DO HORNÍHO ROHU LAVICE (PRAKTICKÉ PRO 1. – 3. ROČNÍK) NEBO UPEVNĚTE NA DŘÍVKA A ŽÁKŮM ROZDEJTE NA ZAČÁTKU HODINY (IDEÁLNÍ POKUD VE TŘÍDĚ UČÍTE POUZE NĚKTERÉ VYUČOVACÍ HODINY)VYUŽIJTE PRO SEBEHODNOCENÍ ŽÁKŮ/  K HODNOCENÍ HODINY/K HODNOCENÍ PRÁCE TŘÍDY JAKO CELKU + KOMUNIKOVAT SE ŽÁKY POMOCÍ KARTIČEK LZE TAKÉ NA TÉMA JEJICH MOMENTÁLNÍHO EMOČNÍHO ROZPOLOŽENÍ NEBO ÚNAVY…+ 24 NÁVODNÝCH OTÁZEK HODNOCENÍ HODINY (MODRÁ)HODNOCENÍ PRÁCE TŘÍDY (ŠEDÁ)SEBEHODNOCENÍ (RŮŽOVÁ)ŽÁCI ODPOVÍDAJÍ POMOCÍ KARTIČEK:  NAPŘ.: BYLO PRO TEBE DNES NĚCO TĚŽKÉ? ČERVENÝ SMAJLÍK = ANO, ZELENÝ SMAJLÍK = NE, ŽLUTÝ SMAJLÍK = NAPŮL/NĚCO MEZI TÍM/ ČÁSTEČNĚ)
UUCZ-646794
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce
35.00