FORMATIVNÍ HODNOCENÍ

Kategorie:
Téma:
Počet stran:
9
Velikost: 1.03 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Mejsnarová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 10. 2024
Sdílet:
  • MATERIÁL JE ZPRACOVÁN PRO FORMATIVNÍ HODNOCENÍ – POSKYTUJE RYCHLOU ZPĚTNOU VAZBU V OBLASTI POCHOPENÍ UČIVA, MÍRY ÚNAVY, EMOCÍ
  • VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. STUPNĚ
  • MATERIÁL OBSAHUJE: ÚVODNÍ LIST, 5 VARIANT KARET, 24 NÁVODNÝCH OTÁZEK
  • DOPORUČUJI ZALAMINOVAT
  • NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM: 
  • KARTIČKY UMÍSTĚTE BUĎ POMOCÍ SAMOLEPICÍCH SUCHÝCH ZIPŮ ŽÁKŮM PŘÍMO DO HORNÍHO ROHU LAVICE (PRAKTICKÉ PRO 1. – 3. ROČNÍK) NEBO UPEVNĚTE NA DŘÍVKA A ŽÁKŮM ROZDEJTE NA ZAČÁTKU HODINY (IDEÁLNÍ POKUD VE TŘÍDĚ UČÍTE POUZE NĚKTERÉ VYUČOVACÍ HODINY)
  • VYUŽIJTE PRO SEBEHODNOCENÍ ŽÁKŮ/  K HODNOCENÍ HODINY/K HODNOCENÍ PRÁCE TŘÍDY JAKO CELKU

     + KOMUNIKOVAT SE ŽÁKY POMOCÍ KARTIČEK LZE TAKÉ NA TÉMA JEJICH MOMENTÁLNÍHO EMOČNÍHO ROZPOLOŽENÍ NEBO ÚNAVY…

+ 24 NÁVODNÝCH OTÁZEK 

  • HODNOCENÍ HODINY (MODRÁ)
  • HODNOCENÍ PRÁCE TŘÍDY (ŠEDÁ)
  • SEBEHODNOCENÍ (RŮŽOVÁ)

ŽÁCI ODPOVÍDAJÍ POMOCÍ KARTIČEK:  NAPŘ.: BYLO PRO TEBE DNES NĚCO TĚŽKÉ? ČERVENÝ SMAJLÍK = ANO, ZELENÝ SMAJLÍK = NE, ŽLUTÝ SMAJLÍK = NAPŮL/NĚCO MEZI TÍM/ ČÁSTEČNĚ)

Další produkty od autora Jana Mejsnarová

688312
Matematika
1.
Výzdoba třídy
MATERIÁL JE VYTVOŘEN PRO VÝUKU MATEMATIKY VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. ROČNÍKU MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ LIST KARTY S
35.00 Kč
743917
Nezařazené k předmětu
Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Postřehovky
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K TÉMATU ZIMA ZAMĚŘENÝ JE NA POSILOVÁNÍ KRÁTKODOBÉ PAMĚTI VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM
0.00 Kč
671736
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3.
Omalovánky
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K TÉMATU DEN STROMŮ VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. STUPNĚ ZAMĚŘEN JE NA ROZVOJ JEMNÉ
25.00 Kč
677984
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3.
Omalovánky
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K PROCVIČOVÁNÍ ORIENTACE V PROSTORU S TÉMATIKOU HALLOWEEN (ZÁROVĚŇ JE ZAMĚŘEN NA
30.00 Kč
FORMATIVNÍ HODNOCENÍ FORMATIVNÍ HODNOCENÍ
MATERIÁL JE ZPRACOVÁN PRO FORMATIVNÍ HODNOCENÍ – POSKYTUJE RYCHLOU ZPĚTNOU VAZBU V OBLASTI POCHOPENÍ UČIVA, MÍRY ÚNAVY, EMOCÍVĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. STUPNĚMATERIÁL OBSAHUJE: ÚVODNÍ LIST, 5 VARIANT KARET, 24 NÁVODNÝCH OTÁZEKDOPORUČUJI ZALAMINOVATNÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM: KARTIČKY UMÍSTĚTE BUĎ POMOCÍ SAMOLEPICÍCH SUCHÝCH ZIPŮ ŽÁKŮM PŘÍMO DO HORNÍHO ROHU LAVICE (PRAKTICKÉ PRO 1. – 3. ROČNÍK) NEBO UPEVNĚTE NA DŘÍVKA A ŽÁKŮM ROZDEJTE NA ZAČÁTKU HODINY (IDEÁLNÍ POKUD VE TŘÍDĚ UČÍTE POUZE NĚKTERÉ VYUČOVACÍ HODINY)VYUŽIJTE PRO SEBEHODNOCENÍ ŽÁKŮ/  K HODNOCENÍ HODINY/K HODNOCENÍ PRÁCE TŘÍDY JAKO CELKU + KOMUNIKOVAT SE ŽÁKY POMOCÍ KARTIČEK LZE TAKÉ NA TÉMA JEJICH MOMENTÁLNÍHO EMOČNÍHO ROZPOLOŽENÍ NEBO ÚNAVY…+ 24 NÁVODNÝCH OTÁZEK HODNOCENÍ HODINY (MODRÁ)HODNOCENÍ PRÁCE TŘÍDY (ŠEDÁ)SEBEHODNOCENÍ (RŮŽOVÁ)ŽÁCI ODPOVÍDAJÍ POMOCÍ KARTIČEK:  NAPŘ.: BYLO PRO TEBE DNES NĚCO TĚŽKÉ? ČERVENÝ SMAJLÍK = ANO, ZELENÝ SMAJLÍK = NE, ŽLUTÝ SMAJLÍK = NAPŮL/NĚCO MEZI TÍM/ ČÁSTEČNĚ)
UUCZ-646794
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce
35.00