FORMATIVNÍ HODNOCENÍ - 4 aktivity

Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 1.38 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ucitelkanezka
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 1. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje 4 druhy formativního hodnocení, které můžete využít na 1. i 2. stupni ZŠ. Produkt je připraven v barevné i černobílé verzi. Využijete jej jako okamžitou zpětnou vazbu pro vás i samotné žáky.

Materiál obsahuje 4 druhy formativního hodnocení. Slouží jako informace o tom, jak se žák vypořádává s látkou, zda učivu porozuměl, případně jaký druh pomoci potřebuje. Je zpětnou vazbou pro učitele i žáka.

Obsah materiálu:

  1. semafor: Semafor vytiskněte a vyvěste jej na viditelné místo ve třídě. 3 barevná kolečka (zelené, oranžové, červené) proděravte a svažte provázkem. Tato kolečka dětem rozdejte. Během jednotlivých činností či na závěr hodiny děti vyzvěte, aby zvedly kolečko podle toho, jak se jim pracuje či jak se jim v během hodiny dařilo (zelená = bez problémů, oranžová = s pomocí, červená = nezvládám).
  2. nedokončené věty: Tabulky velikosti A5 žákům rozdejte na konci vyučovací hodiny. Úkolem každého je dokončit libovolnou větu, jejíž první část je na kartě připravena. Žáci za pomoci vět rozvíjí názor či myšlenku k výuce, popř. zhodnotí vlastní práci během hodiny. Žáci věty zapisují na smazatelné tabulky nebo na lístečky.
  3. náladovník: Smajlíky vytiskněte a vyvěste na viditelné místo ve třídě. Následně na ně připevněte kolíčky se jmény dětí. Náladovník můžete využít k sebehodnocení žáků či jako ukazatel nálady v daný den. Každé z dětí si svůj kolíček přesunuje samo.
  4. bodová škála: Karty vytiskněte, rozstříhejte a poté zalaminujte. Na konci hodiny dětem kartičky rozdejte společně s kancelářskou sponkou. Každý sponu posune na číslo od 1 - 5 podle toho, jak se mu v hodině dařilo (1 = skvěle, 5 = dnes se mi nedařilo). Toto hodnocení můžete doplnit diskusí.

Jak nachystat:

Materiál je připraven pro tisk na formát A4. Po vytisknutí jej rozstříhejte na potřebné části a zalaminujte. Materiál je možné přichystat v barevné i černobíle verzi. Na výrobě černobíle verze se můžou podílet samotní žáci.

Další produkty od autora ucitelkanezka

417606
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1.
Písničky, básničky
Určeno pro MŠ a 1. třídu. Připraveno k tisku na A3 Obsahuje: 2 plakáty, 12 pohybových chvilek, soubor 6 básniček s
39.00 Kč
417631
Prvouka
MŠ - předškoláci, 1., 2.
Celoroční tematická hra
Produkt je vytvořen pro předmět prvouka 1. a 2. ročník. Obsahuje sadu kartiček, které slouží k procvičování ročního
38.00 Kč
709242
Prvouka
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2.
Skládačky
Obsah materiálu: 1) 9 demonstračních karet členů rodiny (máma, táta, miminko, předškolák, školák, babička, dědeček, pes
55.00 Kč
681318
Matematika
3., 4., 5.
Domino
Produkt je vytvořen pro předmět matematika 3. a 4. ročník. Obsahuje sadu 20x domino, které slouží k procvičování malé
30.00 Kč
FORMATIVNÍ HODNOCENÍ - 4 aktivity FORMATIVNÍ HODNOCENÍ - 4 aktivity
Materiál obsahuje 4 druhy formativního hodnocení, které můžete využít na 1. i 2. stupni ZŠ. Produkt je připraven v barevné i černobílé verzi. Využijete jej jako okamžitou zpětnou vazbu pro vás i samotné žáky.Materiál obsahuje 4 druhy formativního hodnocení. Slouží jako informace o tom, jak se žák vypořádává s látkou, zda učivu porozuměl, případně jaký druh pomoci potřebuje. Je zpětnou vazbou pro učitele i žáka.Obsah materiálu:semafor: Semafor vytiskněte a vyvěste jej na viditelné místo ve třídě. 3 barevná kolečka (zelené, oranžové, červené) proděravte a svažte provázkem. Tato kolečka dětem rozdejte. Během jednotlivých činností či na závěr hodiny děti vyzvěte, aby zvedly kolečko podle toho, jak se jim pracuje či jak se jim v během hodiny dařilo (zelená = bez problémů, oranžová = s pomocí, červená = nezvládám).nedokončené věty: Tabulky velikosti A5 žákům rozdejte na konci vyučovací hodiny. Úkolem každého je dokončit libovolnou větu, jejíž první část je na kartě připravena. Žáci za pomoci vět rozvíjí názor či myšlenku k výuce, popř. zhodnotí vlastní práci během hodiny. Žáci věty zapisují na smazatelné tabulky nebo na lístečky.náladovník: Smajlíky vytiskněte a vyvěste na viditelné místo ve třídě. Následně na ně připevněte kolíčky se jmény dětí. Náladovník můžete využít k sebehodnocení žáků či jako ukazatel nálady v daný den. Každé z dětí si svůj kolíček přesunuje samo.bodová škála: Karty vytiskněte, rozstříhejte a poté zalaminujte. Na konci hodiny dětem kartičky rozdejte společně s kancelářskou sponkou. Každý sponu posune na číslo od 1 - 5 podle toho, jak se mu v hodině dařilo (1 = skvěle, 5 = dnes se mi nedařilo). Toto hodnocení můžete doplnit diskusí.Jak nachystat:Materiál je připraven pro tisk na formát A4. Po vytisknutí jej rozstříhejte na potřebné části a zalaminujte. Materiál je možné přichystat v barevné i černobíle verzi. Na výrobě černobíle verze se můžou podílet samotní žáci.
UUCZ-681311
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
60.00