FORMATIVNÍ HODNOCENÍ - 4 aktivity

Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 1.38 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ucitelkanezka
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 1. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje 4 druhy formativního hodnocení, které můžete využít na 1. i 2. stupni ZŠ. Produkt je připraven v barevné i černobílé verzi. Využijete jej jako okamžitou zpětnou vazbu pro vás i samotné žáky.

Materiál obsahuje 4 druhy formativního hodnocení. Slouží jako informace o tom, jak se žák vypořádává s látkou, zda učivu porozuměl, případně jaký druh pomoci potřebuje. Je zpětnou vazbou pro učitele i žáka.

Obsah materiálu:

  1. semafor: Semafor vytiskněte a vyvěste jej na viditelné místo ve třídě. 3 barevná kolečka (zelené, oranžové, červené) proděravte a svažte provázkem. Tato kolečka dětem rozdejte. Během jednotlivých činností či na závěr hodiny děti vyzvěte, aby zvedly kolečko podle toho, jak se jim pracuje či jak se jim v během hodiny dařilo (zelená = bez problémů, oranžová = s pomocí, červená = nezvládám).
  2. nedokončené věty: Tabulky velikosti A5 žákům rozdejte na konci vyučovací hodiny. Úkolem každého je dokončit libovolnou větu, jejíž první část je na kartě připravena. Žáci za pomoci vět rozvíjí názor či myšlenku k výuce, popř. zhodnotí vlastní práci během hodiny. Žáci věty zapisují na smazatelné tabulky nebo na lístečky.
  3. náladovník: Smajlíky vytiskněte a vyvěste na viditelné místo ve třídě. Následně na ně připevněte kolíčky se jmény dětí. Náladovník můžete využít k sebehodnocení žáků či jako ukazatel nálady v daný den. Každé z dětí si svůj kolíček přesunuje samo.
  4. bodová škála: Karty vytiskněte, rozstříhejte a poté zalaminujte. Na konci hodiny dětem kartičky rozdejte společně s kancelářskou sponkou. Každý sponu posune na číslo od 1 - 5 podle toho, jak se mu v hodině dařilo (1 = skvěle, 5 = dnes se mi nedařilo). Toto hodnocení můžete doplnit diskusí.

Jak nachystat:

Materiál je připraven pro tisk na formát A4. Po vytisknutí jej rozstříhejte na potřebné části a zalaminujte. Materiál je možné přichystat v barevné i černobíle verzi. Na výrobě černobíle verze se můžou podílet samotní žáci.

Další produkty od autora ucitelkanezka

790601
Pracovní činnosti
ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Výroba přání podle pracovního postupu + další výtvarný námět a omalovánka. Součástí jsou šablony. Rozdejte dětem zadání
30.00 Kč
709250
Prvouka
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3.
Demonstrační obrázky - kartičky
OBSAH MATERIÁLU: Materiál obsahuje 48 plakátů velikosti A4. OVOCE: jablko, hruška, meruňka, švestka, broskev, třešně
40.00 Kč
417543
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1.
Pracovní listy
Materiál obsahuje 5 pracovních listů k tématu ovoce a zelenina na podzim. Pracovní listy jsou zaměřené na předměty ČJ, M
32.00 Kč
790692
Český jazyk - čtení
1.
Běhací diktát
Materiál je určen pro předmět český jazyk 1. ročník. Obsahuje běhací čtení se zaměřením na opis slov. Slova obsahují
35.00 Kč
FORMATIVNÍ HODNOCENÍ - 4 aktivity FORMATIVNÍ HODNOCENÍ - 4 aktivity
Materiál obsahuje 4 druhy formativního hodnocení, které můžete využít na 1. i 2. stupni ZŠ. Produkt je připraven v barevné i černobílé verzi. Využijete jej jako okamžitou zpětnou vazbu pro vás i samotné žáky.Materiál obsahuje 4 druhy formativního hodnocení. Slouží jako informace o tom, jak se žák vypořádává s látkou, zda učivu porozuměl, případně jaký druh pomoci potřebuje. Je zpětnou vazbou pro učitele i žáka.Obsah materiálu:semafor: Semafor vytiskněte a vyvěste jej na viditelné místo ve třídě. 3 barevná kolečka (zelené, oranžové, červené) proděravte a svažte provázkem. Tato kolečka dětem rozdejte. Během jednotlivých činností či na závěr hodiny děti vyzvěte, aby zvedly kolečko podle toho, jak se jim pracuje či jak se jim v během hodiny dařilo (zelená = bez problémů, oranžová = s pomocí, červená = nezvládám).nedokončené věty: Tabulky velikosti A5 žákům rozdejte na konci vyučovací hodiny. Úkolem každého je dokončit libovolnou větu, jejíž první část je na kartě připravena. Žáci za pomoci vět rozvíjí názor či myšlenku k výuce, popř. zhodnotí vlastní práci během hodiny. Žáci věty zapisují na smazatelné tabulky nebo na lístečky.náladovník: Smajlíky vytiskněte a vyvěste na viditelné místo ve třídě. Následně na ně připevněte kolíčky se jmény dětí. Náladovník můžete využít k sebehodnocení žáků či jako ukazatel nálady v daný den. Každé z dětí si svůj kolíček přesunuje samo.bodová škála: Karty vytiskněte, rozstříhejte a poté zalaminujte. Na konci hodiny dětem kartičky rozdejte společně s kancelářskou sponkou. Každý sponu posune na číslo od 1 - 5 podle toho, jak se mu v hodině dařilo (1 = skvěle, 5 = dnes se mi nedařilo). Toto hodnocení můžete doplnit diskusí.Jak nachystat:Materiál je připraven pro tisk na formát A4. Po vytisknutí jej rozstříhejte na potřebné části a zalaminujte. Materiál je možné přichystat v barevné i černobíle verzi. Na výrobě černobíle verze se můžou podílet samotní žáci.
UUCZ-681311
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
60.00