FORMATIVNÍ HODNOCENÍ - 4 aktivity

Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 1.38 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ucitelkanezka
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 1. 2025
-20 % 60 Kč
48 Kč
Sdílet:

Materiál obsahuje 4 druhy formativního hodnocení, které můžete využít na 1. i 2. stupni ZŠ. Produkt je připraven v barevné i černobílé verzi. Využijete jej jako okamžitou zpětnou vazbu pro vás i samotné žáky.

Materiál obsahuje 4 druhy formativního hodnocení. Slouží jako informace o tom, jak se žák vypořádává s látkou, zda učivu porozuměl, případně jaký druh pomoci potřebuje. Je zpětnou vazbou pro učitele i žáka.

Obsah materiálu:

  1. semafor: Semafor vytiskněte a vyvěste jej na viditelné místo ve třídě. 3 barevná kolečka (zelené, oranžové, červené) proděravte a svažte provázkem. Tato kolečka dětem rozdejte. Během jednotlivých činností či na závěr hodiny děti vyzvěte, aby zvedly kolečko podle toho, jak se jim pracuje či jak se jim v během hodiny dařilo (zelená = bez problémů, oranžová = s pomocí, červená = nezvládám).
  2. nedokončené věty: Tabulky velikosti A5 žákům rozdejte na konci vyučovací hodiny. Úkolem každého je dokončit libovolnou větu, jejíž první část je na kartě připravena. Žáci za pomoci vět rozvíjí názor či myšlenku k výuce, popř. zhodnotí vlastní práci během hodiny. Žáci věty zapisují na smazatelné tabulky nebo na lístečky.
  3. náladovník: Smajlíky vytiskněte a vyvěste na viditelné místo ve třídě. Následně na ně připevněte kolíčky se jmény dětí. Náladovník můžete využít k sebehodnocení žáků či jako ukazatel nálady v daný den. Každé z dětí si svůj kolíček přesunuje samo.
  4. bodová škála: Karty vytiskněte, rozstříhejte a poté zalaminujte. Na konci hodiny dětem kartičky rozdejte společně s kancelářskou sponkou. Každý sponu posune na číslo od 1 - 5 podle toho, jak se mu v hodině dařilo (1 = skvěle, 5 = dnes se mi nedařilo). Toto hodnocení můžete doplnit diskusí.

Jak nachystat:

Materiál je připraven pro tisk na formát A4. Po vytisknutí jej rozstříhejte na potřebné části a zalaminujte. Materiál je možné přichystat v barevné i černobíle verzi. Na výrobě černobíle verze se můžou podílet samotní žáci.

Další produkty od autora ucitelkanezka

678422
Český jazyk - čtení
1., 2.
Běhací diktát
Popis běhacího čtení: Čtení zábavně a v pohybu. Lze využít jako práci ve dvojicích. Žákům rozdejte pracovní list
39.00 Kč
-20 % 39 Kč
31,2 Kč
790601
Pracovní činnosti
ZŠ – 1. STUPEŇ
Omalovánky
Výroba přání podle pracovního postupu + další výtvarný námět a omalovánka. Součástí jsou šablony. Rozdejte dětem zadání
30.00 Kč
-20 % 30 Kč
24 Kč
931658
Nezařazené k předmětu
3., 4., 5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Motivační výzdoba třídy, která nám udělá dny hezčími. Afirmace jako výzdoba třídy ve dvou variantách. Výzdoba pro šíření pozitivní nálady.
39.00 Kč
-20 % 39 Kč
31,2 Kč
771319
Český jazyk - čtení
3., 4., 5.
Pracovní listy
2 texty s pestrými úkoly na rozvoj čtenářské gramotnosti. Vhodné pro samostatnou i skupinovou práci. Nakopíruj, rozdej a
38.00 Kč
-20 % 38 Kč
30,4 Kč
FORMATIVNÍ HODNOCENÍ - 4 aktivity FORMATIVNÍ HODNOCENÍ - 4 aktivity
Materiál obsahuje 4 druhy formativního hodnocení, které můžete využít na 1. i 2. stupni ZŠ. Produkt je připraven v barevné i černobílé verzi. Využijete jej jako okamžitou zpětnou vazbu pro vás i samotné žáky.Materiál obsahuje 4 druhy formativního hodnocení. Slouží jako informace o tom, jak se žák vypořádává s látkou, zda učivu porozuměl, případně jaký druh pomoci potřebuje. Je zpětnou vazbou pro učitele i žáka.Obsah materiálu:semafor: Semafor vytiskněte a vyvěste jej na viditelné místo ve třídě. 3 barevná kolečka (zelené, oranžové, červené) proděravte a svažte provázkem. Tato kolečka dětem rozdejte. Během jednotlivých činností či na závěr hodiny děti vyzvěte, aby zvedly kolečko podle toho, jak se jim pracuje či jak se jim v během hodiny dařilo (zelená = bez problémů, oranžová = s pomocí, červená = nezvládám).nedokončené věty: Tabulky velikosti A5 žákům rozdejte na konci vyučovací hodiny. Úkolem každého je dokončit libovolnou větu, jejíž první část je na kartě připravena. Žáci za pomoci vět rozvíjí názor či myšlenku k výuce, popř. zhodnotí vlastní práci během hodiny. Žáci věty zapisují na smazatelné tabulky nebo na lístečky.náladovník: Smajlíky vytiskněte a vyvěste na viditelné místo ve třídě. Následně na ně připevněte kolíčky se jmény dětí. Náladovník můžete využít k sebehodnocení žáků či jako ukazatel nálady v daný den. Každé z dětí si svůj kolíček přesunuje samo.bodová škála: Karty vytiskněte, rozstříhejte a poté zalaminujte. Na konci hodiny dětem kartičky rozdejte společně s kancelářskou sponkou. Každý sponu posune na číslo od 1 - 5 podle toho, jak se mu v hodině dařilo (1 = skvěle, 5 = dnes se mi nedařilo). Toto hodnocení můžete doplnit diskusí.Jak nachystat:Materiál je připraven pro tisk na formát A4. Po vytisknutí jej rozstříhejte na potřebné části a zalaminujte. Materiál je možné přichystat v barevné i černobíle verzi. Na výrobě černobíle verze se můžou podílet samotní žáci.
UUCZ-681311
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
60.00