FORMATIVNÍ HODNOCENÍ - 4 aktivity

Kategorie:
Počet stran:
18
Velikost: 1.38 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající ucitelkanezka
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 1. 2025
Sdílet:

Materiál obsahuje 4 druhy formativního hodnocení, které můžete využít na 1. i 2. stupni ZŠ. Produkt je připraven v barevné i černobílé verzi. Využijete jej jako okamžitou zpětnou vazbu pro vás i samotné žáky.

Materiál obsahuje 4 druhy formativního hodnocení. Slouží jako informace o tom, jak se žák vypořádává s látkou, zda učivu porozuměl, případně jaký druh pomoci potřebuje. Je zpětnou vazbou pro učitele i žáka.

Obsah materiálu:

  1. semafor: Semafor vytiskněte a vyvěste jej na viditelné místo ve třídě. 3 barevná kolečka (zelené, oranžové, červené) proděravte a svažte provázkem. Tato kolečka dětem rozdejte. Během jednotlivých činností či na závěr hodiny děti vyzvěte, aby zvedly kolečko podle toho, jak se jim pracuje či jak se jim v během hodiny dařilo (zelená = bez problémů, oranžová = s pomocí, červená = nezvládám).
  2. nedokončené věty: Tabulky velikosti A5 žákům rozdejte na konci vyučovací hodiny. Úkolem každého je dokončit libovolnou větu, jejíž první část je na kartě připravena. Žáci za pomoci vět rozvíjí názor či myšlenku k výuce, popř. zhodnotí vlastní práci během hodiny. Žáci věty zapisují na smazatelné tabulky nebo na lístečky.
  3. náladovník: Smajlíky vytiskněte a vyvěste na viditelné místo ve třídě. Následně na ně připevněte kolíčky se jmény dětí. Náladovník můžete využít k sebehodnocení žáků či jako ukazatel nálady v daný den. Každé z dětí si svůj kolíček přesunuje samo.
  4. bodová škála: Karty vytiskněte, rozstříhejte a poté zalaminujte. Na konci hodiny dětem kartičky rozdejte společně s kancelářskou sponkou. Každý sponu posune na číslo od 1 - 5 podle toho, jak se mu v hodině dařilo (1 = skvěle, 5 = dnes se mi nedařilo). Toto hodnocení můžete doplnit diskusí.

Jak nachystat:

Materiál je připraven pro tisk na formát A4. Po vytisknutí jej rozstříhejte na potřebné části a zalaminujte. Materiál je možné přichystat v barevné i černobíle verzi. Na výrobě černobíle verze se můžou podílet samotní žáci.

Další produkty od autora ucitelkanezka

682026
Prvouka
1., 2., 3.
Pracovní listy
Materiál je vytvořen pro předmět prvouka 1. - 3. ročník . Lze využít i v MŠ. Tématem je výživa lidského těla. Úkolem
45.00 Kč
790692
Český jazyk - čtení
1.
Běhací diktát
Materiál je určen pro předmět český jazyk 1. ročník. Obsahuje běhací čtení se zaměřením na opis slov. Slova obsahují
35.00 Kč
713445
Matematika
4., 5.
Běhací diktát
Běhací počítání do 100 000 s tajenkou k tématu sv. Martin. Počítání zábavně, v pohybu a s tajenkou. S řešením pro
35.00 Kč
759797
Český jazyk - čtení
1.
Běhací diktát
Materiál slouží ke čtení zábavně a v pohybu. Lze jej využít jako práci ve dvojicích. Vztahuje se k tématu masopustu či
35.00 Kč
FORMATIVNÍ HODNOCENÍ - 4 aktivity FORMATIVNÍ HODNOCENÍ - 4 aktivity
Materiál obsahuje 4 druhy formativního hodnocení, které můžete využít na 1. i 2. stupni ZŠ. Produkt je připraven v barevné i černobílé verzi. Využijete jej jako okamžitou zpětnou vazbu pro vás i samotné žáky.Materiál obsahuje 4 druhy formativního hodnocení. Slouží jako informace o tom, jak se žák vypořádává s látkou, zda učivu porozuměl, případně jaký druh pomoci potřebuje. Je zpětnou vazbou pro učitele i žáka.Obsah materiálu:semafor: Semafor vytiskněte a vyvěste jej na viditelné místo ve třídě. 3 barevná kolečka (zelené, oranžové, červené) proděravte a svažte provázkem. Tato kolečka dětem rozdejte. Během jednotlivých činností či na závěr hodiny děti vyzvěte, aby zvedly kolečko podle toho, jak se jim pracuje či jak se jim v během hodiny dařilo (zelená = bez problémů, oranžová = s pomocí, červená = nezvládám).nedokončené věty: Tabulky velikosti A5 žákům rozdejte na konci vyučovací hodiny. Úkolem každého je dokončit libovolnou větu, jejíž první část je na kartě připravena. Žáci za pomoci vět rozvíjí názor či myšlenku k výuce, popř. zhodnotí vlastní práci během hodiny. Žáci věty zapisují na smazatelné tabulky nebo na lístečky.náladovník: Smajlíky vytiskněte a vyvěste na viditelné místo ve třídě. Následně na ně připevněte kolíčky se jmény dětí. Náladovník můžete využít k sebehodnocení žáků či jako ukazatel nálady v daný den. Každé z dětí si svůj kolíček přesunuje samo.bodová škála: Karty vytiskněte, rozstříhejte a poté zalaminujte. Na konci hodiny dětem kartičky rozdejte společně s kancelářskou sponkou. Každý sponu posune na číslo od 1 - 5 podle toho, jak se mu v hodině dařilo (1 = skvěle, 5 = dnes se mi nedařilo). Toto hodnocení můžete doplnit diskusí.Jak nachystat:Materiál je připraven pro tisk na formát A4. Po vytisknutí jej rozstříhejte na potřebné části a zalaminujte. Materiál je možné přichystat v barevné i černobíle verzi. Na výrobě černobíle verze se můžou podílet samotní žáci.
UUCZ-681311
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
60.00