nejen TŘÍDNICKÉ HODINY...

Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 3.01 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Mejsnarová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 2. 2025
-34 % 35 Kč
23 Kč
Sdílet:
  • MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA PRO PRÁCI S EMOCEMI, POCITY A NÁLADAMI ŽÁKŮ.
  • VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. STUPNĚ.
  • BAREVNÉ PROVEDENÍ – 11 STRAN.
  • MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ LIST, 3 VELKÉ SMAJLÍKY, 40 KARET K SEBEHODNOCENÍ, PRÁZDNÉ KARTY PRO VAŠE POTŘEBY.

     

  • NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM: 
  • MATERIÁL VYTISKNĚTE – SMAJLÍKY DOPORUČUJI TISKNOUT VE VELIKOSTI A3 – VŠE ZALAMINUJTE 

    … POKUD MÁTE VELKOU TŘÍDU, VYTISKNĚTE KARTY 2X, ABY MĚLI ŽÁCI Z ČEHO VYBÍRAT

  • PRO KAŽDÉHO ŽÁKA POŘIĎTE DŘEVĚNÝ KOLÍČEK – ŽÁCI SI KOLÍČKY PODEPÍŠÍ

       

 

      SMAJLÍCI 

  • SMAJLÍKY DOPORUČUJI OPATŘIT SUCHÝM ZIPEM A NALEPIT NAPŘ. VEDLE TABULE NA PRUH METRÁŽOVÉHO KOBERCE (SUCHÝ ZIP NA NĚM HEZKY DRŽÍ A DÍKY PÁSU KOBERCE JSOU SMALÍCI DOSTATEČNĚ DALEKO OD STĚNY A KOLÍČKY JDOU PĚKNĚ PŘIDĚLÁVAT) NEBO NA JINÉ DOBŘE DOSTUPNÉ MÍSTO
  • NA KONCI HODINY ROZDEJTE ŽÁKŮM KOLÍČKY – POLOŽTE OTÁZKU (JAK SE PO TÉTO HODINĚ CÍTÍŠ? JAKOU MÁŠ NÁLADU? JAK SE TI HODINA LÍBÍLA? POCHOPIL/A JSI LÁTKU? JAK SE TI PRÁCE DAŘILA? ) -  NECHTE  ŽÁKY, ABY PŘIPLI SVŮJ KOLÍČEK NA SMAJLÍKA, KTERÝ NEJLÉPE VYSTIHUJE JEJICH ODPOVĚĎ – POTÉ MŮŽETE SPOLEČNĚ ZHODNOTIT VÝSLEDEK
  • SMAJLÍKY MŮŽETE VYUŽÍT TAKÉ K RYCHLÉMU PŘEHLEDU O NALADĚNÍ TŘÍDY NA ZAČÁTKU TŘÍDNICKÉ HODINY NEBO PŘED A PO ŘEŠENÍ PROBLÉMOVÉ SITUACE

      KARTY 

  • POSADTĚ SE S ŽÁKY DO KRUHU – VYZVĚTE JE, ABY SI KAŽDÝ VYBRAL JEDNU KARTU, KTERÁ NEJLÉPE VYSTIHUJE JEHO MOMENTÁLNÍ NÁLADU / POCIT – POTÉ POSTUPNĚ KAŽDÝ ŽÁK PŘEČTE KATU, KTEROU SI VYBRAL A DOPLNÍ CHYBĚJÍCÍ ČÁST
  • S KARTAMI MŮŽETE PRACOVAT PREVENTIVNĚ V RÁMCI TŘÍDNICKÝCH HODIN NEBO JE VYUŽÍT PŘI ŘEŠENÍ PROBLÉMOVÉ SITUACE (PRO VLASTNÍ POTŘEBY SI MŮŽETE NAKOPÍROVAT PRÁZDNÁ OKÉNKA A VYTVOŘIT KARTY PŘÍMO KE KONKRÉTNÍMU TÉMATU)

Další produkty od autora Jana Mejsnarová

671736
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3.
Omalovánky
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K TÉMATU DEN STROMŮ VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. STUPNĚ ZAMĚŘEN JE NA ROZVOJ JEMNÉ
25.00 Kč
-8 % 25 Kč
23 Kč
910941
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3., Speciální pedagogika
Ostatní
MATERIÁL VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. STUPNĚ. VYTVOŘEN JE JAKO DÁREK. BAREVNÝ TISK. MATERIÁL OBSAHUJE 17 STRAN: PRŮVODNÍ
29.00 Kč
-21 % 29 Kč
23 Kč
690997
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., Speciální pedagogika
Pexeso
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K TÉMATU HALLOWEEN VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ MATERIÁL OBSAHUJE
35.00 Kč
-34 % 35 Kč
23 Kč
744723
Nezařazené k předmětu
Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Postřehovky
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K TÉMATU POHÁDKY ZAMĚŘENÝ JE NA POSILOVÁNÍ KRÁTKODOBÉ PAMĚTI VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM
32.00 Kč
-28 % 32 Kč
23 Kč
nejen TŘÍDNICKÉ HODINY... nejen TŘÍDNICKÉ HODINY...
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA PRO PRÁCI S EMOCEMI, POCITY A NÁLADAMI ŽÁKŮ.VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. STUPNĚ.BAREVNÉ PROVEDENÍ – 11 STRAN.MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ LIST, 3 VELKÉ SMAJLÍKY, 40 KARET K SEBEHODNOCENÍ, PRÁZDNÉ KARTY PRO VAŠE POTŘEBY. NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM: MATERIÁL VYTISKNĚTE – SMAJLÍKY DOPORUČUJI TISKNOUT VE VELIKOSTI A3 – VŠE ZALAMINUJTE … POKUD MÁTE VELKOU TŘÍDU, VYTISKNĚTE KARTY 2X, ABY MĚLI ŽÁCI Z ČEHO VYBÍRATPRO KAŽDÉHO ŽÁKA POŘIĎTE DŘEVĚNÝ KOLÍČEK – ŽÁCI SI KOLÍČKY PODEPÍŠÍ              SMAJLÍCI SMAJLÍKY DOPORUČUJI OPATŘIT SUCHÝM ZIPEM A NALEPIT NAPŘ. VEDLE TABULE NA PRUH METRÁŽOVÉHO KOBERCE (SUCHÝ ZIP NA NĚM HEZKY DRŽÍ A DÍKY PÁSU KOBERCE JSOU SMALÍCI DOSTATEČNĚ DALEKO OD STĚNY A KOLÍČKY JDOU PĚKNĚ PŘIDĚLÁVAT) NEBO NA JINÉ DOBŘE DOSTUPNÉ MÍSTONA KONCI HODINY ROZDEJTE ŽÁKŮM KOLÍČKY – POLOŽTE OTÁZKU (JAK SE PO TÉTO HODINĚ CÍTÍŠ? JAKOU MÁŠ NÁLADU? JAK SE TI HODINA LÍBÍLA? POCHOPIL/A JSI LÁTKU? JAK SE TI PRÁCE DAŘILA? ) -  NECHTE  ŽÁKY, ABY PŘIPLI SVŮJ KOLÍČEK NA SMAJLÍKA, KTERÝ NEJLÉPE VYSTIHUJE JEJICH ODPOVĚĎ – POTÉ MŮŽETE SPOLEČNĚ ZHODNOTIT VÝSLEDEKSMAJLÍKY MŮŽETE VYUŽÍT TAKÉ K RYCHLÉMU PŘEHLEDU O NALADĚNÍ TŘÍDY NA ZAČÁTKU TŘÍDNICKÉ HODINY NEBO PŘED A PO ŘEŠENÍ PROBLÉMOVÉ SITUACE      KARTY POSADTĚ SE S ŽÁKY DO KRUHU – VYZVĚTE JE, ABY SI KAŽDÝ VYBRAL JEDNU KARTU, KTERÁ NEJLÉPE VYSTIHUJE JEHO MOMENTÁLNÍ NÁLADU / POCIT – POTÉ POSTUPNĚ KAŽDÝ ŽÁK PŘEČTE KATU, KTEROU SI VYBRAL A DOPLNÍ CHYBĚJÍCÍ ČÁSTS KARTAMI MŮŽETE PRACOVAT PREVENTIVNĚ V RÁMCI TŘÍDNICKÝCH HODIN NEBO JE VYUŽÍT PŘI ŘEŠENÍ PROBLÉMOVÉ SITUACE (PRO VLASTNÍ POTŘEBY SI MŮŽETE NAKOPÍROVAT PRÁZDNÁ OKÉNKA A VYTVOŘIT KARTY PŘÍMO KE KONKRÉTNÍMU TÉMATU)
UUCZ-787662
Nezařazené k předmětu>Ostatní>Školní družina>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení
35.00