nejen TŘÍDNICKÉ HODINY...

Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 3.01 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Mejsnarová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 2. 2025
Sdílet:
  • MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA PRO PRÁCI S EMOCEMI, POCITY A NÁLADAMI ŽÁKŮ.
  • VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. STUPNĚ.
  • BAREVNÉ PROVEDENÍ – 11 STRAN.
  • MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ LIST, 3 VELKÉ SMAJLÍKY, 40 KARET K SEBEHODNOCENÍ, PRÁZDNÉ KARTY PRO VAŠE POTŘEBY.

     

  • NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM: 
  • MATERIÁL VYTISKNĚTE – SMAJLÍKY DOPORUČUJI TISKNOUT VE VELIKOSTI A3 – VŠE ZALAMINUJTE 

    … POKUD MÁTE VELKOU TŘÍDU, VYTISKNĚTE KARTY 2X, ABY MĚLI ŽÁCI Z ČEHO VYBÍRAT

  • PRO KAŽDÉHO ŽÁKA POŘIĎTE DŘEVĚNÝ KOLÍČEK – ŽÁCI SI KOLÍČKY PODEPÍŠÍ

       

 

      SMAJLÍCI 

  • SMAJLÍKY DOPORUČUJI OPATŘIT SUCHÝM ZIPEM A NALEPIT NAPŘ. VEDLE TABULE NA PRUH METRÁŽOVÉHO KOBERCE (SUCHÝ ZIP NA NĚM HEZKY DRŽÍ A DÍKY PÁSU KOBERCE JSOU SMALÍCI DOSTATEČNĚ DALEKO OD STĚNY A KOLÍČKY JDOU PĚKNĚ PŘIDĚLÁVAT) NEBO NA JINÉ DOBŘE DOSTUPNÉ MÍSTO
  • NA KONCI HODINY ROZDEJTE ŽÁKŮM KOLÍČKY – POLOŽTE OTÁZKU (JAK SE PO TÉTO HODINĚ CÍTÍŠ? JAKOU MÁŠ NÁLADU? JAK SE TI HODINA LÍBÍLA? POCHOPIL/A JSI LÁTKU? JAK SE TI PRÁCE DAŘILA? ) -  NECHTE  ŽÁKY, ABY PŘIPLI SVŮJ KOLÍČEK NA SMAJLÍKA, KTERÝ NEJLÉPE VYSTIHUJE JEJICH ODPOVĚĎ – POTÉ MŮŽETE SPOLEČNĚ ZHODNOTIT VÝSLEDEK
  • SMAJLÍKY MŮŽETE VYUŽÍT TAKÉ K RYCHLÉMU PŘEHLEDU O NALADĚNÍ TŘÍDY NA ZAČÁTKU TŘÍDNICKÉ HODINY NEBO PŘED A PO ŘEŠENÍ PROBLÉMOVÉ SITUACE

      KARTY 

  • POSADTĚ SE S ŽÁKY DO KRUHU – VYZVĚTE JE, ABY SI KAŽDÝ VYBRAL JEDNU KARTU, KTERÁ NEJLÉPE VYSTIHUJE JEHO MOMENTÁLNÍ NÁLADU / POCIT – POTÉ POSTUPNĚ KAŽDÝ ŽÁK PŘEČTE KATU, KTEROU SI VYBRAL A DOPLNÍ CHYBĚJÍCÍ ČÁST
  • S KARTAMI MŮŽETE PRACOVAT PREVENTIVNĚ V RÁMCI TŘÍDNICKÝCH HODIN NEBO JE VYUŽÍT PŘI ŘEŠENÍ PROBLÉMOVÉ SITUACE (PRO VLASTNÍ POTŘEBY SI MŮŽETE NAKOPÍROVAT PRÁZDNÁ OKÉNKA A VYTVOŘIT KARTY PŘÍMO KE KONKRÉTNÍMU TÉMATU)

Další produkty od autora Jana Mejsnarová

665345
Přírodověda
ZŠ – 1. STUPEŇ
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
MATERIÁL JE URČEN K VÝUCE PRVOUKY (+ MEZIPŘEDMĚTOVÉ VZTAHY) VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ MATERIÁL OBSAHUJE
35.00 Kč
920360
Prvouka
1., 2., Speciální pedagogika
Omalovánky
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO POMŮCKA NA ZAČÁTEK ŠKOLNÍHO ROKU NEBO DO HODIN PRVOUKY. VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. A 2. ROČNÍKU
29.00 Kč
681119
Český jazyk - čtení
1., 2., 3.
Běhací diktát
MATERIÁL JE URČEN K VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ (1. – 3. ROČNÍK) MATERIÁL OBSAHUJE
40.00 Kč
766168
Matematika
2., 3., Speciální pedagogika
Skládačky
MATERIÁL JE ZPRACOVÁN PRO VÝUKU MATEMATIKY. VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 2. A 3. ROČNÍKU ZŠ. MATERIÁL JE VHODNÝ K ZALAMINOVÁNÍ
30.00 Kč
nejen TŘÍDNICKÉ HODINY... nejen TŘÍDNICKÉ HODINY...
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA PRO PRÁCI S EMOCEMI, POCITY A NÁLADAMI ŽÁKŮ.VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. STUPNĚ.BAREVNÉ PROVEDENÍ – 11 STRAN.MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ LIST, 3 VELKÉ SMAJLÍKY, 40 KARET K SEBEHODNOCENÍ, PRÁZDNÉ KARTY PRO VAŠE POTŘEBY. NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM: MATERIÁL VYTISKNĚTE – SMAJLÍKY DOPORUČUJI TISKNOUT VE VELIKOSTI A3 – VŠE ZALAMINUJTE … POKUD MÁTE VELKOU TŘÍDU, VYTISKNĚTE KARTY 2X, ABY MĚLI ŽÁCI Z ČEHO VYBÍRATPRO KAŽDÉHO ŽÁKA POŘIĎTE DŘEVĚNÝ KOLÍČEK – ŽÁCI SI KOLÍČKY PODEPÍŠÍ              SMAJLÍCI SMAJLÍKY DOPORUČUJI OPATŘIT SUCHÝM ZIPEM A NALEPIT NAPŘ. VEDLE TABULE NA PRUH METRÁŽOVÉHO KOBERCE (SUCHÝ ZIP NA NĚM HEZKY DRŽÍ A DÍKY PÁSU KOBERCE JSOU SMALÍCI DOSTATEČNĚ DALEKO OD STĚNY A KOLÍČKY JDOU PĚKNĚ PŘIDĚLÁVAT) NEBO NA JINÉ DOBŘE DOSTUPNÉ MÍSTONA KONCI HODINY ROZDEJTE ŽÁKŮM KOLÍČKY – POLOŽTE OTÁZKU (JAK SE PO TÉTO HODINĚ CÍTÍŠ? JAKOU MÁŠ NÁLADU? JAK SE TI HODINA LÍBÍLA? POCHOPIL/A JSI LÁTKU? JAK SE TI PRÁCE DAŘILA? ) -  NECHTE  ŽÁKY, ABY PŘIPLI SVŮJ KOLÍČEK NA SMAJLÍKA, KTERÝ NEJLÉPE VYSTIHUJE JEJICH ODPOVĚĎ – POTÉ MŮŽETE SPOLEČNĚ ZHODNOTIT VÝSLEDEKSMAJLÍKY MŮŽETE VYUŽÍT TAKÉ K RYCHLÉMU PŘEHLEDU O NALADĚNÍ TŘÍDY NA ZAČÁTKU TŘÍDNICKÉ HODINY NEBO PŘED A PO ŘEŠENÍ PROBLÉMOVÉ SITUACE      KARTY POSADTĚ SE S ŽÁKY DO KRUHU – VYZVĚTE JE, ABY SI KAŽDÝ VYBRAL JEDNU KARTU, KTERÁ NEJLÉPE VYSTIHUJE JEHO MOMENTÁLNÍ NÁLADU / POCIT – POTÉ POSTUPNĚ KAŽDÝ ŽÁK PŘEČTE KATU, KTEROU SI VYBRAL A DOPLNÍ CHYBĚJÍCÍ ČÁSTS KARTAMI MŮŽETE PRACOVAT PREVENTIVNĚ V RÁMCI TŘÍDNICKÝCH HODIN NEBO JE VYUŽÍT PŘI ŘEŠENÍ PROBLÉMOVÉ SITUACE (PRO VLASTNÍ POTŘEBY SI MŮŽETE NAKOPÍROVAT PRÁZDNÁ OKÉNKA A VYTVOŘIT KARTY PŘÍMO KE KONKRÉTNÍMU TÉMATU)
UUCZ-787662
Nezařazené k předmětu>Ostatní>Školní družina>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení
35.00