nejen TŘÍDNICKÉ HODINY...

Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 3.01 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Mejsnarová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
8. 2. 2025
Sdílet:
  • MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA PRO PRÁCI S EMOCEMI, POCITY A NÁLADAMI ŽÁKŮ.
  • VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. STUPNĚ.
  • BAREVNÉ PROVEDENÍ – 11 STRAN.
  • MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ LIST, 3 VELKÉ SMAJLÍKY, 40 KARET K SEBEHODNOCENÍ, PRÁZDNÉ KARTY PRO VAŠE POTŘEBY.

     

  • NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM: 
  • MATERIÁL VYTISKNĚTE – SMAJLÍKY DOPORUČUJI TISKNOUT VE VELIKOSTI A3 – VŠE ZALAMINUJTE 

    … POKUD MÁTE VELKOU TŘÍDU, VYTISKNĚTE KARTY 2X, ABY MĚLI ŽÁCI Z ČEHO VYBÍRAT

  • PRO KAŽDÉHO ŽÁKA POŘIĎTE DŘEVĚNÝ KOLÍČEK – ŽÁCI SI KOLÍČKY PODEPÍŠÍ

       

 

      SMAJLÍCI 

  • SMAJLÍKY DOPORUČUJI OPATŘIT SUCHÝM ZIPEM A NALEPIT NAPŘ. VEDLE TABULE NA PRUH METRÁŽOVÉHO KOBERCE (SUCHÝ ZIP NA NĚM HEZKY DRŽÍ A DÍKY PÁSU KOBERCE JSOU SMALÍCI DOSTATEČNĚ DALEKO OD STĚNY A KOLÍČKY JDOU PĚKNĚ PŘIDĚLÁVAT) NEBO NA JINÉ DOBŘE DOSTUPNÉ MÍSTO
  • NA KONCI HODINY ROZDEJTE ŽÁKŮM KOLÍČKY – POLOŽTE OTÁZKU (JAK SE PO TÉTO HODINĚ CÍTÍŠ? JAKOU MÁŠ NÁLADU? JAK SE TI HODINA LÍBÍLA? POCHOPIL/A JSI LÁTKU? JAK SE TI PRÁCE DAŘILA? ) -  NECHTE  ŽÁKY, ABY PŘIPLI SVŮJ KOLÍČEK NA SMAJLÍKA, KTERÝ NEJLÉPE VYSTIHUJE JEJICH ODPOVĚĎ – POTÉ MŮŽETE SPOLEČNĚ ZHODNOTIT VÝSLEDEK
  • SMAJLÍKY MŮŽETE VYUŽÍT TAKÉ K RYCHLÉMU PŘEHLEDU O NALADĚNÍ TŘÍDY NA ZAČÁTKU TŘÍDNICKÉ HODINY NEBO PŘED A PO ŘEŠENÍ PROBLÉMOVÉ SITUACE

      KARTY 

  • POSADTĚ SE S ŽÁKY DO KRUHU – VYZVĚTE JE, ABY SI KAŽDÝ VYBRAL JEDNU KARTU, KTERÁ NEJLÉPE VYSTIHUJE JEHO MOMENTÁLNÍ NÁLADU / POCIT – POTÉ POSTUPNĚ KAŽDÝ ŽÁK PŘEČTE KATU, KTEROU SI VYBRAL A DOPLNÍ CHYBĚJÍCÍ ČÁST
  • S KARTAMI MŮŽETE PRACOVAT PREVENTIVNĚ V RÁMCI TŘÍDNICKÝCH HODIN NEBO JE VYUŽÍT PŘI ŘEŠENÍ PROBLÉMOVÉ SITUACE (PRO VLASTNÍ POTŘEBY SI MŮŽETE NAKOPÍROVAT PRÁZDNÁ OKÉNKA A VYTVOŘIT KARTY PŘÍMO KE KONKRÉTNÍMU TÉMATU)

Další produkty od autora Jana Mejsnarová

677328
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3.
Omalovánky
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K TÉMATU VELIKONOCE VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. STUPNĚ ZAMĚŘEN JE NA ROZVOJ JEMNÉ
30.00 Kč
893595
Český jazyk - psaní
1., Speciální pedagogika
Běhací diktát
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO BĚHACÍ OPAKOVÁNÍ (MATEMATIKA DO 20 + PŘEPIS VLASTNÍCH JMEN) PRO ŽÁKY 1. ROČNÍKU BAREVNÝ TISK
32.00 Kč
740169
Český jazyk - čtení
1., 2., 3., Speciální pedagogika
Omalovánky
MATERIÁL JE VYTVOŘEN K VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA - ČTENÍ S POROZUMĚNÍM ZAMĚŘEN JE NA ZIMNÍ ROČNÍ OBDOBÍ VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ
40.00 Kč
821410
Český jazyk - čtení
1., 2., 3., Speciální pedagogika
Pracovní listy
MATERIÁL JE VYTVOŘEN K VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA - ČTENÍ S POROZUMĚNÍM. ZAMĚŘEN JE NA LETNÍ ROČNÍ OBDOBÍ A TÉMA CESTOVÁNÍ
29.00 Kč
nejen TŘÍDNICKÉ HODINY... nejen TŘÍDNICKÉ HODINY...
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA PRO PRÁCI S EMOCEMI, POCITY A NÁLADAMI ŽÁKŮ.VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 1. STUPNĚ.BAREVNÉ PROVEDENÍ – 11 STRAN.MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ LIST, 3 VELKÉ SMAJLÍKY, 40 KARET K SEBEHODNOCENÍ, PRÁZDNÉ KARTY PRO VAŠE POTŘEBY. NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM: MATERIÁL VYTISKNĚTE – SMAJLÍKY DOPORUČUJI TISKNOUT VE VELIKOSTI A3 – VŠE ZALAMINUJTE … POKUD MÁTE VELKOU TŘÍDU, VYTISKNĚTE KARTY 2X, ABY MĚLI ŽÁCI Z ČEHO VYBÍRATPRO KAŽDÉHO ŽÁKA POŘIĎTE DŘEVĚNÝ KOLÍČEK – ŽÁCI SI KOLÍČKY PODEPÍŠÍ              SMAJLÍCI SMAJLÍKY DOPORUČUJI OPATŘIT SUCHÝM ZIPEM A NALEPIT NAPŘ. VEDLE TABULE NA PRUH METRÁŽOVÉHO KOBERCE (SUCHÝ ZIP NA NĚM HEZKY DRŽÍ A DÍKY PÁSU KOBERCE JSOU SMALÍCI DOSTATEČNĚ DALEKO OD STĚNY A KOLÍČKY JDOU PĚKNĚ PŘIDĚLÁVAT) NEBO NA JINÉ DOBŘE DOSTUPNÉ MÍSTONA KONCI HODINY ROZDEJTE ŽÁKŮM KOLÍČKY – POLOŽTE OTÁZKU (JAK SE PO TÉTO HODINĚ CÍTÍŠ? JAKOU MÁŠ NÁLADU? JAK SE TI HODINA LÍBÍLA? POCHOPIL/A JSI LÁTKU? JAK SE TI PRÁCE DAŘILA? ) -  NECHTE  ŽÁKY, ABY PŘIPLI SVŮJ KOLÍČEK NA SMAJLÍKA, KTERÝ NEJLÉPE VYSTIHUJE JEJICH ODPOVĚĎ – POTÉ MŮŽETE SPOLEČNĚ ZHODNOTIT VÝSLEDEKSMAJLÍKY MŮŽETE VYUŽÍT TAKÉ K RYCHLÉMU PŘEHLEDU O NALADĚNÍ TŘÍDY NA ZAČÁTKU TŘÍDNICKÉ HODINY NEBO PŘED A PO ŘEŠENÍ PROBLÉMOVÉ SITUACE      KARTY POSADTĚ SE S ŽÁKY DO KRUHU – VYZVĚTE JE, ABY SI KAŽDÝ VYBRAL JEDNU KARTU, KTERÁ NEJLÉPE VYSTIHUJE JEHO MOMENTÁLNÍ NÁLADU / POCIT – POTÉ POSTUPNĚ KAŽDÝ ŽÁK PŘEČTE KATU, KTEROU SI VYBRAL A DOPLNÍ CHYBĚJÍCÍ ČÁSTS KARTAMI MŮŽETE PRACOVAT PREVENTIVNĚ V RÁMCI TŘÍDNICKÝCH HODIN NEBO JE VYUŽÍT PŘI ŘEŠENÍ PROBLÉMOVÉ SITUACE (PRO VLASTNÍ POTŘEBY SI MŮŽETE NAKOPÍROVAT PRÁZDNÁ OKÉNKA A VYTVOŘIT KARTY PŘÍMO KE KONKRÉTNÍMU TÉMATU)
UUCZ-787662
Nezařazené k předmětu>Ostatní>Školní družina>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>😀 Emoce>📝 Sebehodnocení
35.00