Formativní hodnocení a diagnostika dítěte se sebereflexí

Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 8.49 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marcela kotová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 2. 2025
Sdílet:
Formativní hodnocení v mateřské škole (MŠ) je proces průběžného sledování a hodnocení pokroku dítěte, které se zaměřuje na podporu jeho učení a rozvoje. Není zaměřeno na známkování, ale na poskytování zpětné vazby a vedení k dalšímu učení. 
Důležité je si uvědomit, že formativní hodnocení není jednorázová aktivita, ale kontinuální proces, který je nedílnou součástí vzdělávacího procesu v mateřské škole. Zpětná vazba by měla být pozitivní, podpůrná a zaměřená na povzbuzení dítěte k dalšímu učení.

Diagnostika se sebereflexí je jedním z nástrojem formativního hodnocení, kdy si dítě samo ověří své znalosti a zkouší si zhodnotit své pokroky. V další fázi se zamyslí, v čem by se chtělo zlepšit - zda by chtělo od nás pomoct a co by se ještě chtělo naučit.

Soubor obsahuje: 
- desatero formativního hodnocení
- úvodní stranu Diagnostiky /kluk-holka/ + 6 hodnotících stran
- omalovánka školáka, školačky

 

Další produkty od autora Marcela kotová

151419
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
soubor obsahuje materiál : -nástěnka se značkami dětí -narozeninový kalendář -jídelníček -co se učíme -hodnotící list
70.00 Kč
47096
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Výzdoba třídy
Podzimní výzdoba do oken
0.00 Kč
46642
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Ostatní
Kartičky na rozvoj slovní zásoby pro vietnamsky mluvící děti. Soubor obsahuje 48 kartiček, na kterých je obrázek
50.00 Kč
43505
Přírodověda
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
PDF soubor obsahuje 12 aktivit, které rozvíjejí rozumové a jazykové schopnosti a manipulační dovednosti. demonstrační
120.00 Kč
Formativní hodnocení a diagnostika dítěte se sebereflexí Formativní hodnocení a diagnostika dítěte se sebereflexí
Formativní hodnocení v mateřské škole (MŠ) je proces průběžného sledování a hodnocení pokroku dítěte, které se zaměřuje na podporu jeho učení a rozvoje. Není zaměřeno na známkování, ale na poskytování zpětné vazby a vedení k dalšímu učení. 
Důležité je si uvědomit, že formativní hodnocení není jednorázová aktivita, ale kontinuální proces, který je nedílnou součástí vzdělávacího procesu v mateřské škole. Zpětná vazba by měla být pozitivní, podpůrná a zaměřená na povzbuzení dítěte k dalšímu učení.
Diagnostika se sebereflexí je jedním z nástrojem formativního hodnocení, kdy si dítě samo ověří své znalosti a zkouší si zhodnotit své pokroky. V další fázi se zamyslí, v čem by se chtělo zlepšit - zda by chtělo od nás pomoct a co by se ještě chtělo naučit.Soubor obsahuje: - desatero formativního hodnocení- úvodní stranu Diagnostiky /kluk-holka/ + 6 hodnotících stran- omalovánka školáka, školačky 
UUCZ-797915
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>📝 Sebehodnocení
60.00