Formativní hodnocení a diagnostika dítěte se sebereflexí

Kategorie:
Počet stran:
13
Velikost: 8.49 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Marcela kotová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 2. 2025
Sdílet:
Formativní hodnocení v mateřské škole (MŠ) je proces průběžného sledování a hodnocení pokroku dítěte, které se zaměřuje na podporu jeho učení a rozvoje. Není zaměřeno na známkování, ale na poskytování zpětné vazby a vedení k dalšímu učení. 
Důležité je si uvědomit, že formativní hodnocení není jednorázová aktivita, ale kontinuální proces, který je nedílnou součástí vzdělávacího procesu v mateřské škole. Zpětná vazba by měla být pozitivní, podpůrná a zaměřená na povzbuzení dítěte k dalšímu učení.

Diagnostika se sebereflexí je jedním z nástrojem formativního hodnocení, kdy si dítě samo ověří své znalosti a zkouší si zhodnotit své pokroky. V další fázi se zamyslí, v čem by se chtělo zlepšit - zda by chtělo od nás pomoct a co by se ještě chtělo naučit.

Soubor obsahuje: 
- desatero formativního hodnocení
- úvodní stranu Diagnostiky /kluk-holka/ + 6 hodnotících stran
- omalovánka školáka, školačky

 

Další produkty od autora Marcela kotová

27186
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Děti hledají obrázky slov, které stejně znějí, ale mají jiný význam a spojují k sobě . Jedná se o výukový - vzdělávací
40.00 Kč
36798
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Hry na rozvoj zrakového a sluchového vnímaní, matematických představ, rozvoj paměti... -prac.listy, kolíčkohraní, pexeso
40.00 Kč
83132
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Materiál je vhodný k logopedické prevenci. Soubor obsahuje obrázky k rozvoji motoriky mluvidel dané hlásky, obrázky k
50.00 Kč
214010
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Čertovské váhy- Dokážete přiložit obrázky na váhu, tak aby jejich váha odpovídala skutečnosti? Odhadnete váhu potravin
30.00 Kč
Formativní hodnocení a diagnostika dítěte se sebereflexí Formativní hodnocení a diagnostika dítěte se sebereflexí
Formativní hodnocení v mateřské škole (MŠ) je proces průběžného sledování a hodnocení pokroku dítěte, které se zaměřuje na podporu jeho učení a rozvoje. Není zaměřeno na známkování, ale na poskytování zpětné vazby a vedení k dalšímu učení. 
Důležité je si uvědomit, že formativní hodnocení není jednorázová aktivita, ale kontinuální proces, který je nedílnou součástí vzdělávacího procesu v mateřské škole. Zpětná vazba by měla být pozitivní, podpůrná a zaměřená na povzbuzení dítěte k dalšímu učení.
Diagnostika se sebereflexí je jedním z nástrojem formativního hodnocení, kdy si dítě samo ověří své znalosti a zkouší si zhodnotit své pokroky. V další fázi se zamyslí, v čem by se chtělo zlepšit - zda by chtělo od nás pomoct a co by se ještě chtělo naučit.Soubor obsahuje: - desatero formativního hodnocení- úvodní stranu Diagnostiky /kluk-holka/ + 6 hodnotících stran- omalovánka školáka, školačky 
UUCZ-797915
Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>MŠ - předškoláci>📝 Sebehodnocení
60.00