Já mám - kdo má - Rodina - dům

Počet stran:
7
Velikost: 4.6 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
16. 4. 2024
Sdílet:

Hra já mám - kdo má k tématu RODINA, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel.  Soubor obsahuje 6 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 24 herních kartiček. Mezi obrázky jsou členové rodiny, místnosti v domě či části domu. 

Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti rodina a dům - mezi obrázky najdete členy rodiny, místnosti v domě či části domu.

Hra já mám - kdo má k tématu RODINA A DŮM je vzdělávací materiál, který rozvíjí: 

  • v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání, 
  • v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální, 
  • v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit, 
  • v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními, 
  • v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám

Další produkty od autora Náměty do školky

445482
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Tento soubor obsahuje 10 kolíčkovacích úkolů. Úkoly můžete pověsit na plot po cestě ke školce nebo ve školce. Děti mají
30.00 Kč
543132
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1.
Přehled učiva
Jedná se o soubor, ve kterém najdete kartičky k Bee-botu na téma ČARODĚJNICE. Kartičky mají rozměr 14 cm x 14 cm, aby se
38.00 Kč
501773
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Jedná se o brožuru, vzdělávací materiál, při kterém si děti rozvíjí: v oblasti dítě a jeho psychika si rozvíjí ř ečové
35.00 Kč
619270
Nezařazené k předmětu
MŠ, Speciální pedagogika
Výzdoba třídy
Jedná se o soubor, ve kterém naleznete výzdobu do třídy a šatny do třídy Veverky . V souboru najdete: název třídy
65.00 Kč
Já mám - kdo má - Rodina - dům Já mám - kdo má - Rodina - dům
Hra já mám - kdo má k tématu RODINA, která slouží k rozvoji poznávání, komunikačních dovedností, spolupráce a dodržování herních pravidel.  Soubor obsahuje 6 stran kartiček k vytisknutí - po rozstříhání vznikne 24 herních kartiček. Mezi obrázky jsou členové rodiny, místnosti v domě či části domu.  Děti si procvičí slovní zásobu v oblasti rodina a dům - mezi obrázky najdete členy rodiny, místnosti v domě či části domu. Hra já mám - kdo má k tématu RODINA A DŮM je vzdělávací materiál, který rozvíjí:  v oblasti dítě a jeho tělo rozvíjí a užívání smyslů - děti si procvičují zrakové vnímání a sluchové vnímání,  v oblasti dítě a jeho psychika rozvíjí řečové schopnosti - jak receptivní - vnímání, naslouchání, když děti poslouchají a vnímají, co má jejich kamarád za kartu, tak produktivní - výslovnost, mluvní projev, vyjadřování, kdy děti říkají, jakou kartičku mají ony, rozvíjí si také komunikativní dovednosti - zejména verbální,  v oblasti dítě a ten druhý se děti seznámí s pravidly chování ke vztahu k druhým, rozvíjí interaktivní a komunikační dovednosti a také rozvíjí kooperativní dovednosti - děti u hry dodržují herní pravidla a učí se spolupráci s ostatními, ostatní hráče respektují, domlouvají se při hře a pokud vyvstanou problémy. snaží se je řešit,  v oblasti dítě a společnost si děti rozvíjí schopnost žít ve společenství ostatních lidí - děti se učí spolupracovat s ostatními,  v oblasti dítě a svět si děti rozvíjí schopnost přizpůsobovat se podmínkách vnějšího prostředí i jeho změnám. 
UUCZ-368559
Nezařazené k předmětu>Já mám, kdo má>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>👨‍👩‍👧 Rodina
30.00