„Jak se dnes cítím?“ kartičky pro třídní kruhy

Počet stran:
48
Velikost: 35.82 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Veronika Věcková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 12. 2025
Sdílet:

„Jak se dnes cítím?“ je komplexní sada emočních kartiček vytvořená pro třídní kruhy, ranní komunitní setkání a běžnou práci s emocemi u žáků 1.–5. ročníku ZŠ. Materiál obsahuje 24 barevných kartiček s popisem emocí, 16 reflexních otázek, metodický list, návrh rituálu třídního kruhu a podrobný návod pro tisk a práci s kartami.

Kartičky dětem pomáhají lépe porozumět vlastním pocitům, učí je o emocích mluvit a bezpečně je sdílet. Podporují empatii, spolupráci, seberegulaci a vytvářejí ve třídě příjemné a otevřené klima. Materiál je připraven tak, aby ho mohl okamžitě použít každý učitel, vychovatel i asistent pedagoga.

Další produkty od autora Veronika Věcková

730359
Tělesná výchova
SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Materiál je určen pro děti a dospělé různého věku. Jedná se o zásobník 12 her, které jsou jednoduché a lze je využít jak
35.00 Kč
738531
Fyzika
9., SŠ
Didaktické hry
ÚNIKOVÁ HRA ENERGETIKA Průvodní list Úniková hra obsahuje: 4 tematická stanoviště/místnosti Elektrárny a zdroje energie
50.00 Kč
877930
Český jazyk
1., 2.
Demonstrační obrázky - kartičky
Cíl hry: Nasbírejte co nejvíce kartiček, které patří do zadané kategorie – např. začínají na určité písmeno, mají
25.00 Kč
753792
Fyzika
AZ-kvíz
AZ-kvíz je vědomostní a strategická soutěž jejímž úkolem je pomocí správných odpovědí získat pole a jimi spojit tři
35.00 Kč
„Jak se dnes cítím?“ kartičky pro třídní kruhy „Jak se dnes cítím?“ kartičky pro třídní kruhy
„Jak se dnes cítím?“ je komplexní sada emočních kartiček vytvořená pro třídní kruhy, ranní komunitní setkání a běžnou práci s emocemi u žáků 1.–5. ročníku ZŠ. Materiál obsahuje 24 barevných kartiček s popisem emocí, 16 reflexních otázek, metodický list, návrh rituálu třídního kruhu a podrobný návod pro tisk a práci s kartami.Kartičky dětem pomáhají lépe porozumět vlastním pocitům, učí je o emocích mluvit a bezpečně je sdílet. Podporují empatii, spolupráci, seberegulaci a vytvářejí ve třídě příjemné a otevřené klima. Materiál je připraven tak, aby ho mohl okamžitě použít každý učitel, vychovatel i asistent pedagoga.
UUCZ-1060221
Nezařazené k předmětu>Demonstrační obrázky - kartičky>MŠ - předškoláci>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení>🌈 Wellbeing
25.00