Jaký jsem student - sebehodnocení

Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 1.95 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Voříšková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 6. 2024
Sdílet:

Váháte pokaždé s blížícím se vysvědčením, končícím pololetím, před třídními schůzkami nebo triádami, jakým způsobem pomoci žákům se sebehodnocením? Jak jeho prostřednictvím účelně sledovat pokrok a plánovat další kroky?

 

Zkuste se s žáky ohlédnout za uplynulým pololetím pomocí této brožurky, která obsahuje souhrn klíčových kompetencí, jež by si žáci měli během svého studia osvojit. Klíčové kompetence jsou formulovány tak, aby jim rozuměli sami žáci. V závěru žáci plánují další kroky a prostředky k jejich dosažení.

 

Materiál obsahuje:

  • průvodní list
  • brožuru A5 (3 strany, 7 oblastí klíčových kompetencí)

Další produkty od autora Petra Voříšková

459391
Matematika
4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Zábavná hra "Větší bere" pomůže Vašim žákům zajímavou formou procvičit porovnávání desetinných čísel. Materiál navíc
35.00 Kč
546321
Český jazyk
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje 25 karet se známými příslovím, rčením nebo pořekadlem a jejich vysvětlením. Pravidla hry Já mám, kdo
30.00 Kč
484426
Matematika
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál se zaměřuje na výuku finanční gramotnosti. Lze jej využít jako zpestření v rámci hodin matematiky při nácviku
45.00 Kč
507034
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Kvarteto na procvičení vyjmenovaných slov. Jak materiál připravit: Karty vytiskneme oboustranně na papír vyšší gramáže
30.00 Kč
Jaký jsem student - sebehodnocení Jaký jsem student - sebehodnocení
Váháte pokaždé s blížícím se vysvědčením, končícím pololetím, před třídními schůzkami nebo triádami, jakým způsobem pomoci žákům se sebehodnocením? Jak jeho prostřednictvím účelně sledovat pokrok a plánovat další kroky?   Zkuste se s žáky ohlédnout za uplynulým pololetím pomocí této brožurky, která obsahuje souhrn klíčových kompetencí, jež by si žáci měli během svého studia osvojit. Klíčové kompetence jsou formulovány tak, aby jim rozuměli sami žáci. V závěru žáci plánují další kroky a prostředky k jejich dosažení.   Materiál obsahuje: průvodní list brožuru A5 (3 strany, 7 oblastí klíčových kompetencí)
UUCZ-588472
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00