Jaký jsem student - sebehodnocení

Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 1.95 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Voříšková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 6. 2024
Sdílet:

Váháte pokaždé s blížícím se vysvědčením, končícím pololetím, před třídními schůzkami nebo triádami, jakým způsobem pomoci žákům se sebehodnocením? Jak jeho prostřednictvím účelně sledovat pokrok a plánovat další kroky?

 

Zkuste se s žáky ohlédnout za uplynulým pololetím pomocí této brožurky, která obsahuje souhrn klíčových kompetencí, jež by si žáci měli během svého studia osvojit. Klíčové kompetence jsou formulovány tak, aby jim rozuměli sami žáci. V závěru žáci plánují další kroky a prostředky k jejich dosažení.

 

Materiál obsahuje:

  • průvodní list
  • brožuru A5 (3 strany, 7 oblastí klíčových kompetencí)

Další produkty od autora Petra Voříšková

712431
Dějepis
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Lapbook
Flipbook obsahující významné symboly a důležité informace o Sametové revoluci. Flipbook je zábavná forma pracovního
35.00 Kč
648858
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje celkem 8 pracovních listů zaměřených na jednotlivé literární žánry, které žáci poznávají na 1. stupni
45.00 Kč
526533
Matematika
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Tento výukový materiál se zaměřuje na procvičení slovních úloh a počítání aritmetického průměru. Slovní úlohy jsou
35.00 Kč
843174
Matematika
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Zábavná pátračka po číslech s nevšední kontrolou pro 1. a 2. ročník. Máte rádi matematické hádanky, potřebujete s dětmi
35.00 Kč
Jaký jsem student - sebehodnocení Jaký jsem student - sebehodnocení
Váháte pokaždé s blížícím se vysvědčením, končícím pololetím, před třídními schůzkami nebo triádami, jakým způsobem pomoci žákům se sebehodnocením? Jak jeho prostřednictvím účelně sledovat pokrok a plánovat další kroky?   Zkuste se s žáky ohlédnout za uplynulým pololetím pomocí této brožurky, která obsahuje souhrn klíčových kompetencí, jež by si žáci měli během svého studia osvojit. Klíčové kompetence jsou formulovány tak, aby jim rozuměli sami žáci. V závěru žáci plánují další kroky a prostředky k jejich dosažení.   Materiál obsahuje: průvodní list brožuru A5 (3 strany, 7 oblastí klíčových kompetencí)
UUCZ-588472
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00