Jaký jsem student - sebehodnocení

Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 1.95 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Voříšková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 6. 2024
Sdílet:

Váháte pokaždé s blížícím se vysvědčením, končícím pololetím, před třídními schůzkami nebo triádami, jakým způsobem pomoci žákům se sebehodnocením? Jak jeho prostřednictvím účelně sledovat pokrok a plánovat další kroky?

 

Zkuste se s žáky ohlédnout za uplynulým pololetím pomocí této brožurky, která obsahuje souhrn klíčových kompetencí, jež by si žáci měli během svého studia osvojit. Klíčové kompetence jsou formulovány tak, aby jim rozuměli sami žáci. V závěru žáci plánují další kroky a prostředky k jejich dosažení.

 

Materiál obsahuje:

  • průvodní list
  • brožuru A5 (3 strany, 7 oblastí klíčových kompetencí)

Další produkty od autora Petra Voříšková

484426
Matematika
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál se zaměřuje na výuku finanční gramotnosti. Lze jej využít jako zpestření v rámci hodin matematiky při nácviku
45.00 Kč
442111
Český jazyk - gramatika
5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Potřebujete zpestřit hodinu svižnější aktivitou, při které se žáci rozhýbou? Cítíte, že s blížícími se Vánocemi klesá
30.00 Kč
691144
Prvouka
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
Vytvořte si s žáky zajímavý flipbook jako souhrn informací týkající se státního svátku 28. 10. Materiál obsahuje
30.00 Kč
648858
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiál obsahuje celkem 8 pracovních listů zaměřených na jednotlivé literární žánry, které žáci poznávají na 1. stupni
45.00 Kč
Jaký jsem student - sebehodnocení Jaký jsem student - sebehodnocení
Váháte pokaždé s blížícím se vysvědčením, končícím pololetím, před třídními schůzkami nebo triádami, jakým způsobem pomoci žákům se sebehodnocením? Jak jeho prostřednictvím účelně sledovat pokrok a plánovat další kroky?   Zkuste se s žáky ohlédnout za uplynulým pololetím pomocí této brožurky, která obsahuje souhrn klíčových kompetencí, jež by si žáci měli během svého studia osvojit. Klíčové kompetence jsou formulovány tak, aby jim rozuměli sami žáci. V závěru žáci plánují další kroky a prostředky k jejich dosažení.   Materiál obsahuje: průvodní list brožuru A5 (3 strany, 7 oblastí klíčových kompetencí)
UUCZ-588472
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00