Jaký jsem student - sebehodnocení

Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 1.95 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Voříšková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 6. 2024
Sdílet:

Váháte pokaždé s blížícím se vysvědčením, končícím pololetím, před třídními schůzkami nebo triádami, jakým způsobem pomoci žákům se sebehodnocením? Jak jeho prostřednictvím účelně sledovat pokrok a plánovat další kroky?

 

Zkuste se s žáky ohlédnout za uplynulým pololetím pomocí této brožurky, která obsahuje souhrn klíčových kompetencí, jež by si žáci měli během svého studia osvojit. Klíčové kompetence jsou formulovány tak, aby jim rozuměli sami žáci. V závěru žáci plánují další kroky a prostředky k jejich dosažení.

 

Materiál obsahuje:

  • průvodní list
  • brožuru A5 (3 strany, 7 oblastí klíčových kompetencí)

Další produkty od autora Petra Voříšková

742723
Matematika
MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Zjednodušená verze obrázkového sudoku pro nejmenší. S vánočními symboly. Vhodné pro předškoláky i mladší školáky
28.00 Kč
430569
Matematika
3., 4., 5.
Pracovní listy
Jste přesvědčeni, že legrace do školy patří? Zasmějete se rádi vy i vaši žáci? Spojte příjemné s užitečným a nechte žáky
38.00 Kč
708535
Matematika
3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Probíráte číselné řády, tzv. hodnoty místa a potřebujete s dětmi jednoduchou, rychlou aktivitu do dvojic či menších
35.00 Kč
507090
Matematika
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Zábavné hádanky, které vám pomohou procvičit posloupnost čísel, znalost číselných řádů, dělitelnost,... Využijete při
35.00 Kč
Jaký jsem student - sebehodnocení Jaký jsem student - sebehodnocení
Váháte pokaždé s blížícím se vysvědčením, končícím pololetím, před třídními schůzkami nebo triádami, jakým způsobem pomoci žákům se sebehodnocením? Jak jeho prostřednictvím účelně sledovat pokrok a plánovat další kroky?   Zkuste se s žáky ohlédnout za uplynulým pololetím pomocí této brožurky, která obsahuje souhrn klíčových kompetencí, jež by si žáci měli během svého studia osvojit. Klíčové kompetence jsou formulovány tak, aby jim rozuměli sami žáci. V závěru žáci plánují další kroky a prostředky k jejich dosažení.   Materiál obsahuje: průvodní list brožuru A5 (3 strany, 7 oblastí klíčových kompetencí)
UUCZ-588472
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00