Jaký jsem student - sebehodnocení

Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 1.95 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Voříšková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 6. 2024
Sdílet:

Váháte pokaždé s blížícím se vysvědčením, končícím pololetím, před třídními schůzkami nebo triádami, jakým způsobem pomoci žákům se sebehodnocením? Jak jeho prostřednictvím účelně sledovat pokrok a plánovat další kroky?

 

Zkuste se s žáky ohlédnout za uplynulým pololetím pomocí této brožurky, která obsahuje souhrn klíčových kompetencí, jež by si žáci měli během svého studia osvojit. Klíčové kompetence jsou formulovány tak, aby jim rozuměli sami žáci. V závěru žáci plánují další kroky a prostředky k jejich dosažení.

 

Materiál obsahuje:

  • průvodní list
  • brožuru A5 (3 strany, 7 oblastí klíčových kompetencí)

Další produkty od autora Petra Voříšková

439938
Matematika
2., 3., 4., 5.
Ostatní
Stovková tabulka a práce s ní rozvíjí u žáků povědomí o vzájemné závislosti a posloupnosti čísel. Tento materiál cílí
30.00 Kč
439920
Matematika
4., 5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Kartičky "Já mám, kdo má...?" zaměřené na procvičení převodů římských čísel na arabská. Kartičky je vhodné vytisknout na
25.00 Kč
836394
Matematika - geometrie
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Kompletní materiál zahrnující různorodé úkoly pro práci s krychlovými stavbami. Vhodný pro 1. - 2. ročník. Materiál
45.00 Kč
510989
Český jazyk - gramatika
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
Jednoduchá aktivita na procvičení slov s hláskami bě/bje, vě/vje. Výukový materiál obsahuje: průvodní list (včetně
35.00 Kč
Jaký jsem student - sebehodnocení Jaký jsem student - sebehodnocení
Váháte pokaždé s blížícím se vysvědčením, končícím pololetím, před třídními schůzkami nebo triádami, jakým způsobem pomoci žákům se sebehodnocením? Jak jeho prostřednictvím účelně sledovat pokrok a plánovat další kroky?   Zkuste se s žáky ohlédnout za uplynulým pololetím pomocí této brožurky, která obsahuje souhrn klíčových kompetencí, jež by si žáci měli během svého studia osvojit. Klíčové kompetence jsou formulovány tak, aby jim rozuměli sami žáci. V závěru žáci plánují další kroky a prostředky k jejich dosažení.   Materiál obsahuje: průvodní list brožuru A5 (3 strany, 7 oblastí klíčových kompetencí)
UUCZ-588472
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00