Jaký jsem student - sebehodnocení

Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 1.95 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Voříšková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 6. 2024
Sdílet:

Váháte pokaždé s blížícím se vysvědčením, končícím pololetím, před třídními schůzkami nebo triádami, jakým způsobem pomoci žákům se sebehodnocením? Jak jeho prostřednictvím účelně sledovat pokrok a plánovat další kroky?

 

Zkuste se s žáky ohlédnout za uplynulým pololetím pomocí této brožurky, která obsahuje souhrn klíčových kompetencí, jež by si žáci měli během svého studia osvojit. Klíčové kompetence jsou formulovány tak, aby jim rozuměli sami žáci. V závěru žáci plánují další kroky a prostředky k jejich dosažení.

 

Materiál obsahuje:

  • průvodní list
  • brožuru A5 (3 strany, 7 oblastí klíčových kompetencí)

Další produkty od autora Petra Voříšková

439920
Matematika
4., 5., ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Kartičky "Já mám, kdo má...?" zaměřené na procvičení převodů římských čísel na arabská. Kartičky je vhodné vytisknout na
25.00 Kč
731553
Matematika
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
3 jednoduché hry - (téměř) nekonečně množství zadání a zábavy :-) Obsah materiálu: Průvodní listy 3 herní plány barevné
35.00 Kč
459391
Matematika
4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Zábavná hra "Větší bere" pomůže Vašim žákům zajímavou formou procvičit porovnávání desetinných čísel. Materiál navíc
35.00 Kč
668996
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Potřebujete variabilní pomůcku, se kterou můžete s dětmi trénovat orientaci na ploše a pravolevou orientaci? Hledáte
30.00 Kč
Jaký jsem student - sebehodnocení Jaký jsem student - sebehodnocení
Váháte pokaždé s blížícím se vysvědčením, končícím pololetím, před třídními schůzkami nebo triádami, jakým způsobem pomoci žákům se sebehodnocením? Jak jeho prostřednictvím účelně sledovat pokrok a plánovat další kroky?   Zkuste se s žáky ohlédnout za uplynulým pololetím pomocí této brožurky, která obsahuje souhrn klíčových kompetencí, jež by si žáci měli během svého studia osvojit. Klíčové kompetence jsou formulovány tak, aby jim rozuměli sami žáci. V závěru žáci plánují další kroky a prostředky k jejich dosažení.   Materiál obsahuje: průvodní list brožuru A5 (3 strany, 7 oblastí klíčových kompetencí)
UUCZ-588472
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00