Jaký jsem student - sebehodnocení

Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 1.95 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Voříšková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
4. 6. 2024
Sdílet:

Váháte pokaždé s blížícím se vysvědčením, končícím pololetím, před třídními schůzkami nebo triádami, jakým způsobem pomoci žákům se sebehodnocením? Jak jeho prostřednictvím účelně sledovat pokrok a plánovat další kroky?

 

Zkuste se s žáky ohlédnout za uplynulým pololetím pomocí této brožurky, která obsahuje souhrn klíčových kompetencí, jež by si žáci měli během svého studia osvojit. Klíčové kompetence jsou formulovány tak, aby jim rozuměli sami žáci. V závěru žáci plánují další kroky a prostředky k jejich dosažení.

 

Materiál obsahuje:

  • průvodní list
  • brožuru A5 (3 strany, 7 oblastí klíčových kompetencí)

Další produkty od autora Petra Voříšková

546321
Český jazyk
5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje 25 karet se známými příslovím, rčením nebo pořekadlem a jejich vysvětlením. Pravidla hry Já mám, kdo
30.00 Kč
731553
Matematika
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
3 jednoduché hry - (téměř) nekonečně množství zadání a zábavy :-) Obsah materiálu: Průvodní listy 3 herní plány barevné
35.00 Kč
509954
Český jazyk - gramatika
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Tematicky laděný materiál (ideální v kombinaci s vlastivědným učivem o mapách a České republice ve 4. a 5. ročníku)
40.00 Kč
526533
Matematika
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Tento výukový materiál se zaměřuje na procvičení slovních úloh a počítání aritmetického průměru. Slovní úlohy jsou
35.00 Kč
Jaký jsem student - sebehodnocení Jaký jsem student - sebehodnocení
Váháte pokaždé s blížícím se vysvědčením, končícím pololetím, před třídními schůzkami nebo triádami, jakým způsobem pomoci žákům se sebehodnocením? Jak jeho prostřednictvím účelně sledovat pokrok a plánovat další kroky?   Zkuste se s žáky ohlédnout za uplynulým pololetím pomocí této brožurky, která obsahuje souhrn klíčových kompetencí, jež by si žáci měli během svého studia osvojit. Klíčové kompetence jsou formulovány tak, aby jim rozuměli sami žáci. V závěru žáci plánují další kroky a prostředky k jejich dosažení.   Materiál obsahuje: průvodní list brožuru A5 (3 strany, 7 oblastí klíčových kompetencí)
UUCZ-588472
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00