MOJE POLOLETNÍ SEBEHODNOCENÍ- PRO ROK 2024/2025

Ročník:
Počet stran:
25
Velikost: 6.43 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Michaela Silavecká
Nahráno:
Naposledy upraveno:
13. 1. 2025
Sdílet:

Materiál má výukový charakter, lze tisknout i jako brožura.

• Materiál vede žáky pomocí volného psaní k vyjadřování svých myšlenek, jejich formulování a písemnému zpracování- téma sebehodnocení, moje úspěchy, neúspěchy, překážky, pokroky, moje výzva, moje ocenění a pochvaly, čas přítel i nepřítel, moje vysvědčení, balanční kruhy znalostí a dovedností.

• Dále vede k vnímání sebe samé/ho při vyučování- co se mi daří, nedaří, jde lehce, činí potíže, za co si zasloužím pochvalu a ocenění a co je potřeba vylepšovat…

• Je zde také prostor pro stanovení výzvy pro další práci a zamyšlení se nad tím, co ke splnění budu potřebovat a co pro to udělám.

• Ideální aktivita do hodin kolem ukončení pololetí ve škole.

• Vede děti k samostatnému vyjadřování, zhodnocení, sdílení, naslouchání, komunikaci v kolektivu, budování své pozice v kolektivu třídy, tolerování názoru druhých a v neposlední řadě poznávání nejen sebe samého ale i ostatních v kolektivu.

• Při prezentaci své práce vede žáky k prohlubování komunikačních dovedností a verbálních schopností. Plynulému vyjadřování a reagování slovně na případné dotazy. Vede ke komunikaci mezi žáky v kolektivu.

• Vhodný pro třídnické hodiny, k tvorbě vlastního žákovského portfolia.

Obsah:

• 1x A4- úvodní list (pokud z hodnocení chceme udělat brožuru)

• 20 A4 listů pro sebehodnocení, hodnocení, výzvu, ocenění, balanční kruh dovedností a znalostí, vysvědčení,…

• 1x A4- číslice- pokud chceme poznávat kolektiv spolužáků

• návod

Další produkty od autora Michaela Silavecká

924921
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Výzdoba třídy
Unikátní vzor písma pro vaši uvítací girlandu. V souboru se nachází: girlanda ve dvou barevných provedení v šesti
29.00 Kč
535393
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Materiál ( brožura) má výukový charakter: • Puntíkaté prostorové hlavolamy a úlohy- hlavolamy slouží primárně k tréninku
30.00 Kč
469394
Matematika - geometrie
1., 2., 3., 4., 5.
Ostatní
Materiál (brožura) má výukový charakter. Tečkovaný svět (obrazce v tečkované síti) slouží primárně k tréninku prostorové
40.00 Kč
995068
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Den stromů (20. října) je ideální příležitost, jak ve třídě rozvíjet spolupráci, empatii a vztah k přírodě. Tento
40.00 Kč
MOJE POLOLETNÍ SEBEHODNOCENÍ- PRO ROK 2024/2025 MOJE POLOLETNÍ SEBEHODNOCENÍ- PRO ROK 2024/2025
Materiál má výukový charakter, lze tisknout i jako brožura.• Materiál vede žáky pomocí volného psaní k vyjadřování svých myšlenek, jejich formulování a písemnému zpracování- téma sebehodnocení, moje úspěchy, neúspěchy, překážky, pokroky, moje výzva, moje ocenění a pochvaly, čas přítel i nepřítel, moje vysvědčení, balanční kruhy znalostí a dovedností.• Dále vede k vnímání sebe samé/ho při vyučování- co se mi daří, nedaří, jde lehce, činí potíže, za co si zasloužím pochvalu a ocenění a co je potřeba vylepšovat…• Je zde také prostor pro stanovení výzvy pro další práci a zamyšlení se nad tím, co ke splnění budu potřebovat a co pro to udělám.• Ideální aktivita do hodin kolem ukončení pololetí ve škole.• Vede děti k samostatnému vyjadřování, zhodnocení, sdílení, naslouchání, komunikaci v kolektivu, budování své pozice v kolektivu třídy, tolerování názoru druhých a v neposlední řadě poznávání nejen sebe samého ale i ostatních v kolektivu.• Při prezentaci své práce vede žáky k prohlubování komunikačních dovedností a verbálních schopností. Plynulému vyjadřování a reagování slovně na případné dotazy. Vede ke komunikaci mezi žáky v kolektivu.• Vhodný pro třídnické hodiny, k tvorbě vlastního žákovského portfolia.Obsah:• 1x A4- úvodní list (pokud z hodnocení chceme udělat brožuru)• 20 A4 listů pro sebehodnocení, hodnocení, výzvu, ocenění, balanční kruh dovedností a znalostí, vysvědčení,…• 1x A4- číslice- pokud chceme poznávat kolektiv spolužáků• návod
UUCZ-758869
Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Ostatní>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
35.00