Moje pololetí

Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 1.63 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Učitelka Irča
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 1. 2025
Sdílet:

Materiál „Moje pololetí“ je určen pro žáky 1.–3. třídy k sebereflexi na konci pololetí. Cílem je pomoci dětem uvědomit si své pokroky, návyky a přístup ke školní práci.

Jak s materiálem pracovat:

Představení aktivity:

  • Učitel vysvětlí žákům, že budou hodnotit své dovednosti, chování a aktivity v rámci uplynulého pololetí.
  • Povzbuzujte žáky, aby byli upřímní a reflektovali své skutečné pocity a názory.

Práce s materiálem:

  • Formulář obsahuje několik oblastí, například:
  • Počet holek a kluků ve třídě – žáci doplní čísla.
  • Předměty (Český jazyk, Matematika, Prvouka) – žáci si mohou připomenout, co se naučili.
  • Parťák v lavici – prostor pro jméno spolužáka/spolužačky, se kterým žák trávil toto pololetí.
  • Sebehodnocení v kategoriích jako spolupráce, domácí úkoly, aktivita apod. (škála 1–5, kde 1 = výborné, 5 = nejhorší).
  • Podpis – žáci potvrdí vlastní hodnocení.

Reflexe a diskuse:

  • Po vyplnění listu můžete s žáky individuálně nebo společně diskutovat   o jejich odpovědích:
  • Co se jim dařilo?
  • Na čem by chtěli pracovat v dalším pololetí?
  • Povzbuzujte pozitivní zpětnou vazbu a nastavte realistická zlepšení.

Následné kroky:

  • Formulář může posloužit jako podklad pro konzultace s rodiči nebo jako podklad pro plánování aktivit do dalšího období.

Tipy pro práci s různými třídami:

1. třída: Doporučuje se více vysvětlování a společná práce na formuláři.

2.–3. třída: Žáci mohou pracovat samostatně, ale s možností konzultace.

Další produkty od autora Učitelka Irča

756545
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ
Cliparts - obrázky k využití
Sada obsahuje 37 hrnečků, které můžete využít ve svých materiálech. Obrázky jsou ve formátu PNG s transparentním pozadím
40.00 Kč
696162
Český jazyk
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Materiál obsahuje 4 texty s podzimní tematikou. Pro mladší čtenáře jsou připravené kartičky se slovy pouze k doplnění do
35.00 Kč
696128
Český jazyk
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Běhací diktát
Hravou formou v pohybu si s dětmi procvičíte slova významem nadřazená, podřazená a souřadná. Běhačka jednotlivců Po
30.00 Kč
425225
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Lapbook
Zpříjemněte si poslední dny před Vánoci výrobou lapbooku. Připravila jsem 2 verze, podle vašich časových možností
40.00 Kč
Moje pololetí Moje pololetí
Materiál „Moje pololetí“ je určen pro žáky 1.–3. třídy k sebereflexi na konci pololetí. Cílem je pomoci dětem uvědomit si své pokroky, návyky a přístup ke školní práci.Jak s materiálem pracovat:Představení aktivity:Učitel vysvětlí žákům, že budou hodnotit své dovednosti, chování a aktivity v rámci uplynulého pololetí.Povzbuzujte žáky, aby byli upřímní a reflektovali své skutečné pocity a názory.Práce s materiálem:Formulář obsahuje několik oblastí, například:Počet holek a kluků ve třídě – žáci doplní čísla.Předměty (Český jazyk, Matematika, Prvouka) – žáci si mohou připomenout, co se naučili.Parťák v lavici – prostor pro jméno spolužáka/spolužačky, se kterým žák trávil toto pololetí.Sebehodnocení v kategoriích jako spolupráce, domácí úkoly, aktivita apod. (škála 1–5, kde 1 = výborné, 5 = nejhorší).Podpis – žáci potvrdí vlastní hodnocení.Reflexe a diskuse:Po vyplnění listu můžete s žáky individuálně nebo společně diskutovat   o jejich odpovědích:Co se jim dařilo?Na čem by chtěli pracovat v dalším pololetí?Povzbuzujte pozitivní zpětnou vazbu a nastavte realistická zlepšení.Následné kroky:Formulář může posloužit jako podklad pro konzultace s rodiči nebo jako podklad pro plánování aktivit do dalšího období.Tipy pro práci s různými třídami:•1. třída: Doporučuje se více vysvětlování a společná práce na formuláři.•2.–3. třída: Žáci mohou pracovat samostatně, ale s možností konzultace.
UUCZ-774277
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.>📝 Sebehodnocení
25.00