Moje pololetí

Ročník:
1., 2., 3.
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 1.63 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Učitelka Irča
Nahráno:
Naposledy upraveno:
21. 8. 2025
Sdílet:

Materiál „Moje pololetí“ je určen pro žáky 1.–3. třídy k sebereflexi na konci pololetí. Cílem je pomoci dětem uvědomit si své pokroky, návyky a přístup ke školní práci.

Jak s materiálem pracovat:

Představení aktivity:

  • Učitel vysvětlí žákům, že budou hodnotit své dovednosti, chování a aktivity v rámci uplynulého pololetí.
  • Povzbuzujte žáky, aby byli upřímní a reflektovali své skutečné pocity a názory.

Práce s materiálem:

  • Formulář obsahuje několik oblastí, například:
  • Počet holek a kluků ve třídě – žáci doplní čísla.
  • Předměty (Český jazyk, Matematika, Prvouka) – žáci si mohou připomenout, co se naučili.
  • Parťák v lavici – prostor pro jméno spolužáka/spolužačky, se kterým žák trávil toto pololetí.
  • Sebehodnocení v kategoriích jako spolupráce, domácí úkoly, aktivita apod. (škála 1–5, kde 1 = výborné, 5 = nejhorší).
  • Podpis – žáci potvrdí vlastní hodnocení.

Reflexe a diskuse:

  • Po vyplnění listu můžete s žáky individuálně nebo společně diskutovat   o jejich odpovědích:
  • Co se jim dařilo?
  • Na čem by chtěli pracovat v dalším pololetí?
  • Povzbuzujte pozitivní zpětnou vazbu a nastavte realistická zlepšení.

Následné kroky:

  • Formulář může posloužit jako podklad pro konzultace s rodiči nebo jako podklad pro plánování aktivit do dalšího období.

Tipy pro práci s různými třídami:

1. třída: Doporučuje se více vysvětlování a společná práce na formuláři.

2.–3. třída: Žáci mohou pracovat samostatně, ale s možností konzultace.

Další produkty od autora Učitelka Irča

403103
Český jazyk
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
•Materiál obsahuje domečky se slovy k procvičování řazení slov podle abecedy. Jak na to! •Materiál vytiskneme
45.00 Kč
842475
Český jazyk
1.
Pracovní listy
Materiál obsahuje hravé úkoly, které pro děti nachystal skřítek Aprílek. Pracovní listy využijete v hodině prvouky
0.00 Kč
756545
Nezařazené k předmětu
MŠ, Školní družina, ZŠ – 1. STUPEŇ
Cliparts - obrázky k využití
Sada obsahuje 37 hrnečků, které můžete využít ve svých materiálech. Obrázky jsou ve formátu PNG s transparentním pozadím
40.00 Kč
811852
Český jazyk - čtení
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíl výuky • Seznámit žáky s životem a dílem Hanse Christiana Andersena • Rozvíjet čtenářskou gramotnost a schopnost
40.00 Kč
Moje pololetí Moje pololetí
Materiál „Moje pololetí“ je určen pro žáky 1.–3. třídy k sebereflexi na konci pololetí. Cílem je pomoci dětem uvědomit si své pokroky, návyky a přístup ke školní práci.Jak s materiálem pracovat:Představení aktivity:Učitel vysvětlí žákům, že budou hodnotit své dovednosti, chování a aktivity v rámci uplynulého pololetí.Povzbuzujte žáky, aby byli upřímní a reflektovali své skutečné pocity a názory.Práce s materiálem:Formulář obsahuje několik oblastí, například:Počet holek a kluků ve třídě – žáci doplní čísla.Předměty (Český jazyk, Matematika, Prvouka) – žáci si mohou připomenout, co se naučili.Parťák v lavici – prostor pro jméno spolužáka/spolužačky, se kterým žák trávil toto pololetí.Sebehodnocení v kategoriích jako spolupráce, domácí úkoly, aktivita apod. (škála 1–5, kde 1 = výborné, 5 = nejhorší).Podpis – žáci potvrdí vlastní hodnocení.Reflexe a diskuse:Po vyplnění listu můžete s žáky individuálně nebo společně diskutovat   o jejich odpovědích:Co se jim dařilo?Na čem by chtěli pracovat v dalším pololetí?Povzbuzujte pozitivní zpětnou vazbu a nastavte realistická zlepšení.Následné kroky:Formulář může posloužit jako podklad pro konzultace s rodiči nebo jako podklad pro plánování aktivit do dalšího období.Tipy pro práci s různými třídami:•1. třída: Doporučuje se více vysvětlování a společná práce na formuláři.•2.–3. třída: Žáci mohou pracovat samostatně, ale s možností konzultace.
UUCZ-774277
Nezařazené k předmětu>Ostatní>1.>2.>3.>📝 Sebehodnocení
25.00